Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ondanks de opkomst van sociale media is e-mail nog lang niet dood. In de professionele wereld groeit het gebruik ervan zelfs nog steeds. We zijn meer dan een kwart van onze werktijd bezig met e-mail. Maar heel weinigen hebben ooit een cursus gevolgd over wat een e-mailapplicatie kan en hoe u die mogelijkheden kunt gebruiken om efficiënter met uw e-mails om te gaan.Verliest u ook kostbare tijd met het doorploeteren van uw mailbox? Stoort u zich aan de overload aan e-mails? Wilt u graag op een meer efficiënte manier aan de slag met uw mailprogramma? Luc Chalmet leert u met dit praktisch boek efficiënt omgaan met e-mails. Hij baseert zich daarbij onder andere op het lean gedachtegoed. Een aanrader voor wie enkele uren per week wil winnen!EXTRACTE-mail is bij uitstek een asynchroon communicatiemiddel. De afzender en de ontvanger van een bericht hoeven niet gelijktijdig beschikbaar te zijn. Het bericht wordt verstuurd zonder te verwachten dat de ontvanger onmiddellijk zal reageren. Dat is erg handig. De ontvanger krijgt zo de kans om zelf een geschikt moment te kiezen om het bericht te beantwoorden.E-mail is asynchroon en daarmee het tegenovergestelde van een synchroon communicatiemiddel waarbij je onmiddellijk reactie krijgt op je vraag of bericht. De telefoon is een synchroon mondeling communicatiemiddel. Net zoals FaceTime en Skype, bij face-to-face communicatie of tijdens vergaderingen.PERS Luc Chalmet weet het proces heel helder te maken voor ons met de lege-inboxmethode en het gebruiken van het DRASTIC-model voor e-mailfolders. Hierdoor krijgt u inzicht over het hoe en het waarom van communiceren. Het waardetoevoegende denken uit het lean denken staat centraal in deze aanpak. - Hessel Visser, blogger en auteur van de bestseller Werken met LogistiekEen mens zou er zin van krijgen echt eens die inbox onder controle te krijgen. Want wie kan zeggen dat er in zijn/haar mailbox minder e-mails zitten dan het scherm van je e-mailapplicatie kan tonen op het scherm? - Mieke De Jaegher, WiskeysOVER DE AUTEUR Luc Chalmet is professor emeritus van de Universiteiten van Gent en Antwerpen. Hij heeft een diverse loopbaan doorlopen, zowel in de industrie, in de consultancy als in academische instellingen. Hij is nog actief als raadgever en coach met focus op het introduceren van een lean cultuur in organisaties.
Choose an application
Het herschreven Handboek Online Marketing 7 (#HOM7) is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale handboek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en ook uit te voeren. De meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM7 een crossmediale beleving met als doel : scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zevende druk van deze bestseller is geheel herschreven, met nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen.
Applied marketing --- e-mail --- e-business --- webmarketing --- marketing --- marketingbeleid
Choose an application
Didactics of English --- e-mail --- didactiek --- Engels --- zakentaal
Choose an application
Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook? Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar. En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaatsen waar we onze digitale informatie kunnen vastleggen, om over de informele contacten maar niet te spreken. Deze Werkwijzer helpt je om: elke dag, bij elke activiteit, de best toepasbare hulpmiddelen in te zetten. Hoe en wanneer je Outlook dan slim kunt gebruiken, daar staan we natuurlijk ook bij stil. Zo maken wij jouw werk slimmer, sneller én leuker!
E-mail. --- Organisatieleer. --- Timemanagement. --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- Office management --- Personnel management --- tijdmanagement --- kantoorcommunicatiesystemen --- Digitale communicatie --- communicatie --- Bedrijfsorganisatie --- management --- 651.7 --- 004.773.3 --- E-mail(elektronische post) --- bedrijfsorganisatie --- e-mailen --- 651.7 Correspondence. Written communications. Reports --- Correspondence. Written communications. Reports --- elektronische post --- E-mail --- Zakelijke communicatie --- Omgangsvormen --- Administratieve organisatie --- Tijdsbesteding --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst --- Timemanagement
Choose an application
E-mail. --- Linguistics --- Dutch language --- e-mail --- Mass communications --- E-mail --- Elektronische informatievoorziening --- Internet --- Tekstschrijven --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- communicatie --- 643 Taalzorg --- 695 Communicatie --- Client Klant --- Communication Communicatie --- Courrier électronique Electronic mail --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:E-mail --- taal --- taalgebruik --- *842 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Monograph --- Digitale informatievoorziening --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- e-commerce --- marketingcommunicatie --- e-business --- Mass communications
Choose an application
L'e-mail est désormais l'outil principal de communication et force est de constater qu'il a réussi à remettre les pros à l'écriture ! Pourtant ce formidable outil reste encore souvent mal utilisé. On n'écrit pas un e-mail comme un courrier ou comme un SMS, et ici plus qu'ailleurs, on a peu d'espace pour s'exprimer et peu de temps pour être lu. L'e-mail à son style, ses formules et ses codes, encore faut-il les connaître et les maîtriser : il vous faudra capter l'attention de votre lecteur dès les premiers mots et être percutant jusqu'au bout pour arriver à vos fins.
Courrier électronique --- Correspondance --- Electronic mail messages --- Commercial correspondence --- Mass communications --- e-mail --- handelscorrespondentie --- schriftelijke communicatie --- zakentaal
Choose an application
Didactics of German --- Office management --- Mass communications --- Stilistics --- bedrijfscorrespondentie --- e-mail --- brieven schrijven --- handelscorrespondentie --- Duits
Choose an application
e-mail --- brieven schrijven --- handelscorrespondentie --- Office management --- Dutch language --- Stilistics --- E-mail --- Nederlandse taal --- brieven --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Correspondance Briefwisseling --- Courrier électronique Electronic mail --- Nederlandse taal. --- brieven. --- Brieven. --- zakelijke communicatie, Nederlands --- schriftelijke vaardigheden
Choose an application
programmeertalen --- internet --- HTML (hypertext markup language) --- Computer architecture. Operating systems --- Logiciels --- Software --- 681.324 --- HTML --- Internet (e-mail, website)
Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|