Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Didactic strategies --- Drama in education --- Congresses. --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
768 --- Theorie van het theater - Didactiek --- Acting --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
761 --- Theorie van het theater - Spel en dramaturgie --- Didactic strategies --- Theatrical science --- jeugdtheater --- Theorie van het theater en de film - Spel en dramaturgie --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
Theatrical science --- 768 --- Theorie van het theater - Didactiek --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
Drama is de kunst is een handboek voor dramadocenten om het spontaan spelen van jongeren te ontwikkelen. Dit kan leiden tot ambachtelijk spel, zonder dat het speelse verloren gaat. Auteur Lidwine Janssens beschrijft hoe het vak 'Drama leerling-Spelers kan ondersteunen bij het geven van vorm en betekenis aan hun verbeelding en die van anderen. Lidwine Janssens ontwierp een kernstructuur voor Drama in het onderwijs. Zij heeft van daaruit een ordening gemaakt in vuistregels, leerlijnen en kerndoelen voor het Lesgeven in Drama. In` Drama is de kunst worden talloze spelsuggesties,gedaan, waarbij Jánssens putte uit haar ruime ervaring als dramadocent en drama-supervisor.Bron: flaptekst
toneeltechniek --- dramatische expressie --- didactiek --- Theatrical science --- Drama --- drama --- spelvaardigheden --- didactische processen --- 768 --- 477.2 ) Dramatische expressie --- Theorie van het theater - Didactiek --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 780 --- Drama-educatie --- Dramatische vorming --- Secundair onderwijs --- Didactiek --- Jongere --- Toneel
Choose an application
#GSDBP --- 768 --- Theorie van het theater - Didactiek --- Group relations training. --- sensitivitytraining --- rollenspel --- #GROL:SEMI-159.97 --- Group relations training --- groepswerk --- spel --- Consciousness-raising groups --- Encounter groups --- Sensitivity training --- T-groups --- Interpersonal relations --- Small groups --- Social interaction --- Social perception --- Training --- 361.13 --- 371.3 --- 379 --- toneeltechniek --- Theatrical science --- Social psychology --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
768 --- drama --- dramatische expressie --- moedertaalonderwijs --- Nederlands --- didactisch M.O --- dramatische vorming --- Theorie van het theater - Didactiek --- Didactic strategies --- Didactics of the arts --- Didactics of languages --- Didactics of primary education --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Drama --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
Dans la plupart des pays, l'éducation artistique n'est pas à l'abri d'une réorganisation à grande échelle. Les établissements d'enseignement sont de plus en plus tenus de fonctionner comme des entreprises, en concurrence pour les meilleurs étudiants ou le plus grand nombre d'entre eux, et d'exprimer leurs objectifs en termes financiers. Bref, le domaine de l'éducation est devenu un marché, préoccupé de quantification et de mesurabilité. Mais l'éducation artistique est-elle vraiment mesurable, si la qualité de l'art ne l'est pas, ou à peine? Et est-il productif de traiter les étudiants comme s'ils étaient des clients sur un marché concurrentiel?Dans Teaching Art in the Neoliberal Realm, les théoriciens et les enseignants analysent le cynisme de ce marché de l'éducation néolibéralisé, en soulignant les alternatives possibles qui sont intrinsèques aux besoins et aux caractéristiques de l'éducation artistique. Ils le font avec un sens frappant du réalisme. In most countries art education is not immune from a large-scale reorganization. Educational institutions are increasingly required to operate as enterprises that compete for the best or the largest number of students and to express their objective and results in financial and management terms. In short, the field of education has become a 'market'. 'Teaching Art in the Neoliberal Realm' investigates the effects of this setup on the content and practice of artistic education and the position of art and the artist.
art education --- onderwijsmanagement --- Research on teaching --- kunstonderwijs --- Higher education --- 373.67.01 --- Onderwijs ; (her)waardering van de geesteswetenschappen --- Kunstonderwijs en neoliberalisme --- Kunsttheorie ; onderwijs ; kunstonderwijs en maatschappij --- kunst --- eenentwintigste eeuw --- neoliberalisme --- marketing --- kunst en maatschappij --- 768 --- 373.67 --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs ; beschouwingen --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- pedagogiek --- Art --- Enseignement artistique --- Enseignement --- Politique --- Mode de représentation de systèmes économiques --- Marché de l'art --- Pédagogie --- Study and teaching --- Art - Study and teaching --- 780 --- Drama-educatie
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|