Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- segmentatie --- marktsegmentatie --- marketing --- Market research --- Audit Accountantscontrole --- Consommation Verbruik --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- #KVHB:Marketing --- 658.8:005.52 --- marketingdoelgroepen --- marketingmix --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- marktsegmentaties --- Marktonderzoek --- Client Klant --- 658.81
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!Nieuw in deze editieIn de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema?s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.Ten slotte speelt de digitale leeromgeving MyLab een grotere rol. Naast extra cases en opdrachten kunnen studenten hier toetsen en animaties van belangrijke onderwerpen en modellen vinden. Voor docenten zijn er inhoudelijke powerpoints, een docentenhandleiding, extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http:/www.pearson.nl
Marketing --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- Positionering --- Merkstrategie --- Prijsvorming --- Supply chain management --- Geïntegreerde marketing --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- prijsbeleid --- merkimago --- marketing --- consumentengedrag
Choose an application
marketinginstrumenten --- strategisch beleid --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- Consumentengedrag --- Consumentisme --- Positionering --- Marktsegmentatie --- Productontwikkeling --- Gedrag --- Trendwatching --- Persoonlijkheid --- Motivatie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 366 )* CONSUMENTISME --- marketing --- 366.1 --- Marketing --- Producten
Choose an application
Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein.Bron : http://www.deboeck.be
Marketing --- Beleid. --- marketingstrategie --- marketingbeleid --- communicatiemanagement --- marketingplan --- 369.1 --- marketing --- 658.8 --- verkoop --- #SBIB:309H2812 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- beleid --- PHL-Business 13 --- Marketingbeleid --- Marktonderzoek --- Marktsegmentatie --- Marketingplanning --- Communicatiebeleid --- Handboeken --- Productbeleid --- Koopgedrag --- Prijsvorming --- Sales promotion --- Consumentengedrag
Choose an application
Marketing --- Marketingcommunicatie --- Consumentengedrag --- Reclame --- Promotie --- Multimedia --- Evaluatie --- Internet --- Cybermarketing --- Geïntegreerde communicatie --- Geïntegreerde marketing --- Merkbeleid --- Imagomanagement --- Marktsegmentatie --- Business-to-Business marketing --- 658.88 --- 659.3 --- #KVHB:Marketingcommunicatie --- #KVHB:Marketing --- 369.1 --- marketingcommunicatie --- marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Financiewezen --- Sport --- Onlinemarketing
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!Nieuw in deze editieIn de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema?s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.Ten slotte speelt de digitale leeromgeving MyLab een grotere rol. Naast extra cases en opdrachten kunnen studenten hier toetsen en animaties van belangrijke onderwerpen en modellen vinden. Voor docenten zijn er inhoudelijke powerpoints, een docentenhandleiding, extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http:/www.pearson.nl
Marketing. --- Marketing --- prijsbeleid --- merkimago --- marketing --- consumentengedrag --- Marketingstrategieën --- Bedrijfsstrategieën --- Marktonderzoek --- Koopgedrag --- Marktsegmentatie --- Positionering --- Merkstrategieën --- Prijsvorming --- Supply chain management --- Geïntegreerde marketing --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- marketinginstrument --- PXL-Handboeken --- PXL-Business 2020 --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Consumentengedrag --- Merkstrategie --- Financiewezen --- 658.8 --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- 369.1 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
Consumer behavior --- Consumentengedrag. --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Verkoops- en reclamepsychologie. --- Applied marketing --- consumentengedrag --- Consumentengedrag --- Motivatie --- Consumentisme --- Consumentenbeleid --- Marktsegmentatie --- Marktonderzoek --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 330 --- 658.8 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 330 Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse --- Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys
Choose an application
Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past ene praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van 'Principes van marketing' belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. Op de voor studenten en docenten vrij toegankelijke Nederlandstalige site www.pearsoneducation.nl/kotler zijn per hoofdstuk extra cases, oefenmateriaal, relevante links, PowerPoint-slides en online testmogelijkheden te vinden.
Marketing --- marketing --- 658.8 --- #KVHA:Bedrijfskunde --- #KVHA:Marketing --- #KVHB:Marketing --- 369.1 --- concurrentie --- consumentengedrag --- detailhandel --- distributie --- groothandel --- internationale marketing --- koopgedrag --- levenscyclus --- logistiek --- management --- marketingmanagement --- marketingmix --- marktonderzoek --- marktsegmentatie --- ontwerpen --- persoonlijke verkoop --- positionering --- prijsstrategieën --- prijzen --- producten --- promotie --- public relations --- reclame --- sales promotion --- strategische planning --- 658.8 )* MARKETING --- consument --- marketingopleiding --- prijsbeleid --- E080176.jpg --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Contains audio-visual material
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|