Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#KVHB:Psychodiagnostiek --- 419.2 --- psychodiagnostiek --- Psychotechnisch onderzoek
Choose an application
#KVHB:Forensische psychologie --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- #KVHB:Psychopathologie --- 419.2 --- psychodiagnostiek --- Psychotechnisch onderzoek
Choose an application
.
Psychodiagnostiek --- Handboeken en inleidingen. --- Psychodiagnostiek. --- Psychologische tests. --- Didactic evaluation --- Developmental psychology --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- 419.2 --- psychodiagnostiek --- 419.2 )* PSYCHOTECHNISCH ONDERZOEK --- intelligentieonderzoek --- persoonlijkheidsonderzoek --- Psychotechnisch onderzoek --- Psychologie --- Psychologische tests --- Intelligentietests --- Psychologische test --- Intelligentietest --- Man --- Volwassene
Choose an application
meetinstrumenten (psychologie) --- psychotechnisch onderzoek --- aanwerving en selectie --- Industrial psychology --- organisatiepsychologie --- personeelsbeoordeling --- personeelsselectie --- psychologische tests --- 65.013 --- 658.32 --- 658.33 --- 159.99 --- Psychologisch onderzoek --- Psychologische tests --- Psychologisch onderzoek. --- Psychologische tests.
Choose an application
#KVHB:Prestatiemotivatie --- #KVHB:Faalangst --- #KVHB:Testotheek TP --- #KVHB:Test motivatie --- #KVHB:Test faalangst --- #KVHB:Test persoonlijkheid --- #KVHB:Test gedrag --- #KVHB:Test; motivatie --- #KVHB:Test; faalangst --- #KVHB:Test; persoonlijkheid --- #KVHB:Test; gedrag --- Personality development --- faalangst --- prestaties --- 419.2 )* PSYCHOTECHNISCH ONDERZOEK
Choose an application
Didactic evaluation --- Developmental psychology --- Psychological Tests. --- 419.2 --- psychodiagnostiek --- testadministratie --- testconstructie --- testdiagnostiek --- testmethodiek --- testproblematiek --- testpsychologie --- tests --- teststatistiek --- testsystematiek --- 419.2 )* PSYCHOTECHNISCH ONDERZOEK --- intelligentieonderzoek --- persoonlijkheidsonderzoek --- Psychologic Tests --- Psychological Test --- Test, Psychological --- Tests, Psychological --- Psychologic Test --- Test, Psychologic --- Tests, Psychologic --- Psychotechnisch onderzoek --- Psychodiagnostiek --- Psychological tests --- Psychodiagnostiek. --- Psychological tests. --- Psychological Tests --- Trier Social Stress Test --- Trier Stress Test --- Stress Test, Trier --- Stress Tests, Trier --- Test, Trier Stress --- Tests, Trier Stress --- Trier Stress Tests
Choose an application
Comportement --- Gedragswetenschap --- Kinderpsychologie --- Psychologie de l'enfant --- #GSDBP --- #PBIB: TEST: DSM-III-R --- #PBIB: TEST: Gedrag --- #PBIB: TEST: Pathologie --- #PBIB: TEST: Testotheek --- Academic collection --- #KVHB:Interview --- #KVHB:Klinische psychiatrie --- #KVHB:Klinische psychologie --- #KVHB:Orthopedagogie --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- 419.2 --- CAS --- kinderen --- klinisch-psychiatrisch intervi --- Psychotechnisch onderzoek --- Adolescenten --- Kinderen --- Klinische psychologie --- psychodiagnostiek --- psychologische begeleiding --- CAS. --- psychodiagnostiek. --- psychologische begeleiding. --- Psychodiagnostiek. --- Psychologische begeleiding.
Choose an application
Observeren en rapporteren behandelt de essentiële kennis en vaardigheden die nodig zijn voor het deskundig observeren volgens het FACE-model. Dit model gaat uit van systematisch afstemming van het eigen denken en voelen op het professionele handelen. Toepassing van dit model helpt de eigen vaardigheden als observator te ontwikkelen. Deel I begeleidt de student op het leerpad van 'alledaags' naar professioneel observeren. In deel II is het (systematisch) observeren uitgewerkt in een stappenplan. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, cases en opgaven kan de student actief aan de slag met de stof
Methoden en technieken --- vergader- en gesprekstechniek, rapportage. --- gedragsobservatie --- rapporteren --- observeren --- psychodiagnostiek --- Social welfare methods --- Psychology --- #KVHB:Observatie --- #KVHB:Rapporteren --- hulpverlening --- 419.2 --- Observeren --- Rapporteren --- Psychotechnisch onderzoek --- Observaties --- Gedragsproblemen --- Leerlingbegeleiding --- Hulpverlening --- 305.8 --- hulpverlening (gez) --- observeren (gez) --- Vergader- en gesprekstechniek, rapportage. --- Observatie --- Sociaal leren
Choose an application
Goede hulpverlening aan kinderen, jongeren en gezinnen start met een goed diagnostisch onderzoek volgens de principes van de empirische cyclus. Voor het werken met kinderen, jongeren en gezinnen zijn er verschillende kwaliteitsvolle diagnostische modellen beschreven, zoals bijvoorbeeld het handelingsgerichte diagnostische model van Pameijer en van Beukering of het model van de diagnostische cyclus zoals beschreven door de Bruyn, Ruijssenaars, Pameijer en van Aarle.Dit handboek vertrekt vanuit deze modellen om de clinicus concrete, state-of-the-art handvatten te bieden om het diagnostisch handelen inhoudelijk te sturen. In een reeks van vier boeken willen de auteurs hulpverleners informeren over het diagnostisch proces en over recente inzichten in de (ontwikkeling van) gedrags- en emotionele problemen die de diagnosticus nodig heeft om een kwaliteitsvol diagnostisch onderzoek uit te voeren. Dit handboek is dan ook relevant voor studenten én voor hulpverleners die een antwoord trachten te vinden op de hulpvragen van kinderen, jongeren en gezinnen.In dit derde boekdeel zoomen de auteurs in op de kindfactoren die belangrijk zijn om de ontwikkeling van gedrags- en emotionele problemen te begrijpen. Ze kijken naar de ontwikkeling van intelligentie, cognitieve functies, taal, motoriek, gehechtheid, identiteit en zelfbeeld, en de ontwikkeling van maladaptieve cognitieve schema's. Voor elk domein maken ze de clinicus attent op ontwikkelingsgerelateerde inzichten die belangrijk zijn voor een ontwikkelingssensitieve diagnostiek. Bovendien geven ze een overzicht van richtlijnen en instrumenten die toelaten een evidence-based diagnostisch onderzoek uit te voeren.
Diagnostiek --- Kinderen. --- Jongeren. --- Gezinnen. --- # BIBC : Academic collection. --- #KVHB:Kinderpsychiatrie. --- #KVHB:Orthopedagogie. --- #KVHB:Psychodiagnostiek. --- 419.2 --- Diagnostiek. --- Kinderpsychiatrie. --- diagnose --- diagnostiek. --- kinderpsychiatrie --- kinderpsychiatrie. --- psychodiagnostiek. --- Psychotechnisch onderzoek. --- 61. --- 616. --- ethiek --- psychiatrische diagnostiek --- beroepsgeheim --- Orthopedagogics --- deontologie --- kinderen --- orthopedagogiek --- jeugd --- interculturele communicatie --- Kinderen ; psychodiagnostiek --- Jongeren ; psychodiagnostiek --- # BIBC : Academic collection --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- psychodiagnostiek --- 419.7 --- psychiatrie --- gezinnen --- Psychotechnisch onderzoek --- Diagnosis --- Handbooks, manuals, etc. --- #KVHB:Kinderpsychiatrie --- #KVHB:Gedragstherapie --- #KVHB:Orthopedagogie --- Psychodiagnostiek --- Kinderpsychiatrie --- 616 --- diagnostiek --- 61 --- Orthopedagogiek --- ontwikkelingspsychologie --- psychopathologie --- orthopedagogie --- gedragsproblemen --- emotionele problemen --- PXL-Education 2019 --- methodisch handelen --- PXL-Social Work 2014 --- #KVHB:Gedragstherapie. --- Psychodiagnostiek. --- gezinnen. --- kinderen. --- psychiatrie. --- Kinderen --- Gezinnen --- Hulpverlening --- Psychodiagnose --- Jeugd --- Ontwikkelingspsychologie --- Gedragsproblemen --- ADHD --- Autisme --- Psychotische stoornissen --- Gender --- Leerstoornissen --- Dyscalculie --- Dyslexie --- Dwangstoornissen --- Angststoornissen --- Depressie --- Zelfverwonding --- Zelfmoord --- Kindermishandeling --- Eetstoornissen --- Gamen --- Drugs --- Incontinentie --- Gehechtheid --- Hechtingsproblemen --- Dissociatieve stoornissen --- Psychische stoornissen ; adolescenten --- 467 --- psychische stoornissen --- psychische stoornissen. --- diagnostische modellen --- gedrags- en emotionele problemen --- Kind --- Gezin --- Diagnose --- Geschiedenis --- Thuiszorg --- Atlas --- Museum --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Ouderenzorg --- Gedragsprobleem --- Psychotische stoornis --- Leerstoornis --- Dwangstoornis --- Angststoornis --- Eetstoornis --- Gaming --- Hechting (psychologie) --- Hechtingsprobleem --- Dissociatieve stoornis --- ouder --- Jongere --- Autismespectrumstoornis
Choose an application
Dit boek stelt een nieuwe generatie van assessment voor : web-based assessment, situationeel assessment, assessment van interpersoonlijke competenties en evidence-based assessment. Situational judgment tests (of SJT's) zijn een voorbeeld van deze nieuwe generatie tools. Dit boek beschrijft hoe SJT's in de praktijk kunnen worden ontwikkeld en wat de sterke en zwakke punten zijn van SJT's.
Personnel management --- psychotechnisch onderzoek --- meetinstrumenten (psychologie) --- assessments (economie) --- aanwerving en selectie --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Assessment --- E-books --- Assessment centers. --- #KVHB:Personeelsbeleid --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- 331.31 --- Personeelsbeleid 658.3 --- Personeelsselectie 331.108.37 --- Assessment Assessment --- Tests Tests --- assessment --- Human resource management (HRM, personeelsbeleid) --- personeelsbeleid --- 658.311 --- Assessment-center-methode --- S20100571.JPG --- 658.311 Recruitment, appointment etc. --- Recruitment, appointment etc. --- Personeelsplanning. Werving. Selectie. Socialisatie --- 658.33
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|