Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, en dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In dit boek wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In tien stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke realisatie, waarbij de opdrachtgever, de doelgroep en de bladformule steeds het uitgangspunt blijven. Bovendien wordt uitgelegd hoe een bedrijfsblad inhoudelijk vormgegeven moet worden. Aan bod komen alle praktische randvoorwaarden voor het bedrijfsblad, de meest gebruikte journalistieke genres en kwesties als dilemma's rond openheid. Hiermee is dit boek een leidraad voor iedereen die overweegt met een bedrijfsblad te beginnen of het bestaande blad te verbeteren.
Bedrijfsbladen. --- Bedrijfscommunicatie. --- Bedrijfsjournalistiek. --- Bedrijfsbladen --- Personeelsbladen --- Nederlandse taal. --- bedrijfscommunicatie --- personeelsbladen --- journalistieke technieken --- Personnel management --- Mass communications --- Bedrijfscommunicatie --- Bedrijfsjournalistiek --- Management --- Informatie --- Interne communicatie --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie --- #KVHA:Bedrijfsjournalistiek --- 82.083 --- bedrijfsjournalistiek --- bedrijfsbladen --- journalistiek --- 092.9 --- 366.42 --- Media --- communicatie --- 82.083 Teksteditie. Editiewetenschap --- Teksteditie. Editiewetenschap --- pers en journalistiek - overige onderwerpen --- Personeelsblad
Choose an application
Interne communicatie is een gevleugeld begrip geworden in communicatieland en daarbuiten. Het is een vakgebied dat zich snel ontwikkelt en professionaliseert. Er is dan ook behoefte aan een overzicht van wat er speelt in dit vakgebied. Daarom is in 'Het beste uit het Handboek Interne Communicatie' een selectie gemaakt van eerder verschenen artikelen in het gelijknamige handboek, een standaardwerk voor communicatieprofessionals. Deze informatie is nu dus in boekvorm beschikbaar voor communicatiemensen uit de praktijk, studenten en eenieder die zich beroepsmatig bezig houdt met de communicatie in en om de organisatie. Alle bijdragen zijn geschreven door specialisten op het gebied van interne communicatie. Het gaat in dit boek niet alleen om het uiteenzetten van theoretische achtergronden. Veel artikelen beschrijven ook de visie van deskundigen op de wijze waarop de belangrijkste taken van interne communicatie kunnen worden aangepakt. Ook wordt inzicht geboden in de organisatievraagstukken die daarmee verband houden. In dit boek treft u hoofdstukken aan over de volgende onderwerpen: - De samenhang tussen interne en externe communicatie - Ethische aspecten van de interne communicatie - Cultuur en communicatie - Het corporate mission statement - Communicatiemanagement - Het profiel van de IC-manager - Communicatie rond crisisturnarounds - Organisatie gossip - Personeelsbladen maken in een veranderende omgeving - Intranet
interne communicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Interne communicatie ; organisaties --- Interne communicatie --- #A0107A --- 098 Bedrijfskunde --- 695 Communicatie --- #KVHA:Interne communicatie; Nederlands --- 659 --- 658.01 --- communicatie --- management --- internet --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- 366.42 --- 659.2 --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- Reclame. Public relations --- Organisatieleer --- communication --- Mission statements --- Multinationals --- Crisiscommunicatie --- Personeelsbladen --- E-mail --- Intranet --- Mission statement --- Multinational --- Personeelsblad
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|