Narrow your search

Library

Thomas More Mechelen (5)

Hogeschool Gent (3)

KU Leuven (3)

Odisee (3)

VIVES (3)

AMSAB (2)

KBR (2)

LUCA School of Arts (2)

Thomas More Kempen (2)

UCLL (2)

More...

Resource type

book (5)

object (1)


Language

Dutch (4)

English (1)


Year
From To Submit

2016 (1)

2015 (1)

2007 (1)

2005 (1)

1992 (1)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Statistiek voor marktonderzoek : Praktisch gebruik van statistiek bij kwantitatief marktonderzoek.
Author:
ISBN: 9789001861339 9001861334 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met Statistiek voor marktonderzoek leer je stap om marktonderzoek op te zetten en uit voeren. Statistiek hoeft niet vervelend en moeilijk te zijn. Het is gewoon een handig hulpmiddel. Meestal is het verwerken van onderzoeksgegevens tijdrovend. Maar met het softwarepakket SPSS wordt het veel gemakkelijker en houd je tijd over om de gegevens toe te passen voor het onderzoek. Het nut van het werken met statistiek wordt je duidelijk door de vele parktijkvoorbeelden die in het boek staan. Al lerende ontdek je de boeiende wereld van marktonderzoek.Ook wie geen hbo-opleiding volgt, maar voor de opgave staat een marktonderzoek op te zetten en uit te voeren, bidet Statistiek voor marktonderzoek een handige opzet. Deel 1: Steekproefgegevens analyseren en beschrijven, vakjargon van de marktonderzoeker, werken met SPSS- Tabellen en grafieken en centrum- en spreidingsmaten. Deel 2: Steekproefgegevens generaliseren naar een populatie, betrouwbaarheidsintervallen, berekenen steekproefomvang- en een aantal belangrijke statistische testen.


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2016 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Trends van overmorgen : consumentengedrag in de jaren negentig.
Authors: ---
ISBN: 9025403018 Year: 1992 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek kijkt de auteur ver vooruit en adviseert ze marketeers hoe ze hierop kunnen inspelen.

Consumer culture and postmodernism
Author:
ISBN: 9781412910132 9781412910149 1412910137 128202079X 9786612020797 184920232X 9781849202329 1412910145 9781446212424 1446212424 9781446225004 1446225003 Year: 2007 Publisher: London Sage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This second edition includes a revised preface that explores the developments in consumer culture since 1991, a major new chapter on 'modernity and the cultural question', an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism, and an account of multiple and alternative modernities.

Listing 1 - 5 of 5
Sort by