Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Met Statistiek voor marktonderzoek leer je stap om marktonderzoek op te zetten en uit voeren. Statistiek hoeft niet vervelend en moeilijk te zijn. Het is gewoon een handig hulpmiddel. Meestal is het verwerken van onderzoeksgegevens tijdrovend. Maar met het softwarepakket SPSS wordt het veel gemakkelijker en houd je tijd over om de gegevens toe te passen voor het onderzoek. Het nut van het werken met statistiek wordt je duidelijk door de vele parktijkvoorbeelden die in het boek staan. Al lerende ontdek je de boeiende wereld van marktonderzoek.Ook wie geen hbo-opleiding volgt, maar voor de opgave staat een marktonderzoek op te zetten en uit te voeren, bidet Statistiek voor marktonderzoek een handige opzet. Deel 1: Steekproefgegevens analyseren en beschrijven, vakjargon van de marktonderzoeker, werken met SPSS- Tabellen en grafieken en centrum- en spreidingsmaten. Deel 2: Steekproefgegevens generaliseren naar een populatie, betrouwbaarheidsintervallen, berekenen steekproefomvang- en een aantal belangrijke statistische testen.
659.113.2 --- marktonderzoek, onerzoeken --- #KVHB:Statistiek --- #KVHB:Marketing --- 311 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- Statistiek --- 311/13
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
BMLIK
Consumer behavior --- consumptiegedrag --- consumentenaangelegenheden --- communicatie --- consumentenbeleid --- consumentengedrag --- consumentenvoorlichting --- consumptie --- 371.9 --- 366.1 --- 64.032 --- 330.567 --- 659.113.25 --- Consumentengedrag --- Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc. --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- 64.032 Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc.
Choose an application
In dit boek kijkt de auteur ver vooruit en adviseert ze marketeers hoe ze hierop kunnen inspelen.
658.114 --- 64.032 --- 658.8 --- economische agenten --- marketing --- vooruitzichten --- consumptiemaatschappij --- 369.1 --- Popcorn, Faith --- marktonderzoek --- trends --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 64.032 Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc. --- Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc. --- 658.114 Forms of enterprise in general. Private businesses --- Forms of enterprise in general. Private businesses --- agents economiques --- previsions --- 339.4 --- 659 --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- 316 --- 77 --- 659.1 --- 659.113.25 --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 77 Fotografie --- Fotografie --- 316 Sociologie --(algemeen) --- Sociologie --(algemeen) --- Consumentengedrag --- Trends --- #SBIB:309H2812 --- 304 --- 330.567 --- 336 --- #A9205A --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 366.1 --- 658.8.012.12 --- consumentengedrag --- maatschappij --- 658.89 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Trend
Choose an application
This second edition includes a revised preface that explores the developments in consumer culture since 1991, a major new chapter on 'modernity and the cultural question', an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism, and an account of multiple and alternative modernities.
316.323.9 --- 316.7 --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 316.323.9 Postmoderne maatschappij. Sociologie van het postmodernisme --- Postmoderne maatschappij. Sociologie van het postmodernisme --- Consumers --- Popular culture --- Postmodernism. --- History --- 659.113.25 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C140 --- Post-modernism --- Postmodernism (Philosophy) --- Customers (Consumers) --- Shoppers --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Postmodernism --- Arts, Modern --- Avant-garde (Aesthetics) --- Modernism (Art) --- Philosophy, Modern --- Post-postmodernism --- Persons --- Research into consumer habits, demand, market trends etc --- Consumer behavior --- Sociology of culture --- Popular culture - History - 20th century. --- Consumers - History - 20th century. --- Consumption (Economics) --- Social evolution. --- Attitudes.
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|