Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
Wat wordt eigenlijk bedoeld met zorgdomotica? Wat kan men ermee en wat niet? Wie heeft er iets aan en hoe verandert het werk van de installateur en de zorgverlener erdoor? Hoe kan bevorderd worden dat de toepassing ervan succesvol verloopt? Welke ervaringen zijn er al mee? Op deze en andere vragen wordt in dit boek antwoord gegeven. Want een ding is zeker: de demografische en sociaal-economische veranderingen vragen om slimme en innovatieve oplossingen, en dat betekent tevens slim samenwerken tussen de verschillende disciplines. Op die manier wordt zorgdomotica een succes en is het mogelijk een kwalitatief goede of zelfs betere zorg te bereiken
324 --- 627.3 --- communicatie --- demografie --- domotica --- personenalarm --- technologie --- woning --- woonvoorziening --- zorgbehoefte* --- zorgvrager --- Zorg --- Domotica --- Zorgdomotica --- Ouderenzorg --- zorg --- thuiszorg --- bejaardenzorg --- ziekenhuis --- 605.93 --- geriatrie --- gerontologie --- Bejaardenzorg --- Thuiszorg --- ouderdomsziekten, geriatrie --- Bejaarden --- Automatisering --- Kwaliteitszorg --- Gezondheidszorg --- Ouderen --- ICT --- Wonen --- gezondheidszorg --- ouderen --- Domotica. --- gezondheidszorg. --- ouderen. --- Gezondheidszorg. --- Ouderen. --- afstandsbewaking --- remote monitoring --- e-health --- monitoring-apparatuur --- medische technologie --- ADL (activiteiten dagelijks leven) --- Hygiene. Public health. Protection --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- personenzorg --- PHL-Healthcare 12 --- ouderenzorg --- innovatie --- technologische vernieuwingen --- Zorgrobot --- Zorgvernieuwing --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt
Choose an application
Binnen het bewegingsonderwijs gaat ook de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de nieuwe technologie van belang, want zij leren er hun bewegingen door aan en geven hiermee ook hun sportidentiteit vorm. In Van tikken naar taggen gaan diverse ervaringsdeskundigen in het bewegingsonderwijs en gaming in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen. Met verhalen uit de praktijk en recent wetenschappelijk onderzoek wordt zo scherp mogelijk in beeld gebracht wat de relevante digitale ontwikkelingen zijn, wat er allemaal mogelijk is en wat voor de praktijk de meest relevante vragen zijn.
Bewegingsopvoeding. --- ICT --- Lichamelijke opvoeding. --- Sportonderwijs. --- Onderwijs. --- Computer assisted instruction --- games --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- digitalisering --- sport op school --- Bewegingsonderwijs ; didactiek --- 372.879.6 --- 681.3*J3 --- 681.3*K8 --- 477.8 --- sport --- bewegingsonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Games --- Lichamelijke opvoeding --- 681.3*K8 Personal computing: games --- Personal computing: games --- 681.3*J3 Life and medical sciences (Computer applications) --- Life and medical sciences (Computer applications) --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- technologische vernieuwingen --- Bewegingsonderwijs --- Sport --- Digitalisering --- Digitale leermiddelen --- Gamification --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|