Narrow your search

Library

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)

UAntwerpen (1)

UGent (1)

VIVES (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2006 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Basisboek entertainmentmarketing : muziek, film, games, media, sport en evenementen
Authors: ---
ISBN: 9789046903667 9046900010 9789046900017 Year: 2006 Publisher: Bussum : Coutinho,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de marketing van de Nederlandse entertainmentsector. Dit complete handboek voor entertainmentmarketing kan dan ook alleen maar bestaan dankzij de bijdragen van een groot aantal - meer of minder bekende - deskundigen op dit gebied. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, multimedia, evenementen en sport. Deel 3 gaat in op de strategische ontwikkelingen en de nieuwe rol van marketing daarin. Door de aandacht voor competenties per hoofdstuk, samenvattingen, discussievragen, begrippenlijsten en de casuïstiek is het boek zeer didactisch van opzet. Op een bijbehorende website staan opdrachten, geactualiseerde informatie en een apart deel voor docenten.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by