Listing 1 - 10 of 46 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Duurzame landbouw : een meer effectieve communicatie dankzij framing.
Authors: ---
ISBN: 9789051306699 Year: 2009 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Looking good and doing good
Author:
ISBN: 0585182671 9780585182674 0253332370 0253211034 9780253332370 9780253211033 Year: 1997 Publisher: Bloomington Indiana University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zero space : moving beyond organizational limits
Authors: ---
ISBN: 1609941888 1283268809 9786613268808 1605098426 9781605098425 9781609944131 1609944135 9781576751824 1576751821 9781609941888 9781283268806 6613268801 Year: 2002 Publisher: San Francisco, Calif. : Berrett-Koehler Publishers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

What would happen if you could achieve business success without owning any assets, but could simply enjoy the benefits of them? What if companies were able to react instantly to changing circumstances by operating in negative time? What if you didn't need management to run your business?Zero Space defines a business model in which an organization achieves success without owning assets or needing management. In a zero space organization, knowledge is the only true currency and people are the business's assets and its investors in future success.Through eight new organizational principles the au

International advertising and communication : current insights and empirical findings
Authors: ---
ISBN: 3835057022 3835004557 9783835004559 Year: 2006 Publisher: Wiesbaden : Deutscher Universitats-Verlag,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This volume presents a wide selection of studies and works in the area of international communication. The growing globalisation of markets requires of firms to take an increasingly international orientation in developing communication policies. The goal of this book is to contribute to more systematic research in this field. Renowned communication researchers from Europe, the U.S., Asia and Australia have contributed to the making of this book. This mix of international authors offers the reader a comprehensive overview of current thinking and cutting-edge research in the area of international advertising and communication. The book includes seven main areas: " Advertising and Communication Effects " Advertising and Information Processing " Communication and Branding " Emotional, Social and Individual Aspects of Communication " Communication and New Media " International Advertising " Perspectives on the Future of International Advertising.


Book

Book
The situated organization
Authors: ---
ISBN: 9780415881685 0415881684 9780203848074 0203848071 9780415881678 0415881676 1136945733 9786612781629 1136945741 1282781626 9781136945748 9781136945694 1136945695 9781136945731 9781282781627 6612781629 Year: 2011 Publisher: New York Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The Situated Organization explores recent research in organizational communication, emphasizing the organization as constructed in and emerging out of communication practices. Working from the tradition of the Montreal School in its approach, it focuses not only on how an organization's members understand the purposes of the organization through communication, but also on how they realize and recognize the organization itself as they work within it. The text breaks through with an alternative viewpoint to the currently popular idea of 'organization-as-network,' viewing organ


Book
Handboek webredactie.
Authors: ---
ISBN: 9789058712202 Year: 2010 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De allernieuwste inzichten en theorieën over webredactie. Hoe zorg ik voor een succesvolle website? Hoe organiseer ik een soepelwerkende webredactie? Hoe pak ik zoekmachinemarketing efficiënt aan? Dit zijn maar een paar van de essentiële vragen waarop je in dit Handboek Webredactie antwoord krijgt. Webbezoekers verleiden en vasthouden vraagt nogal wat, veel meer dan een gelikte online presentatie en flitsende content. Daarom is het belangrijk om eerst na te denken over de uitgangspunten van de site. Zijn die helder, dan kun je beargumenteerde beslissingen nemen over bijvoorbeeld webstructuur, tone of voice van teksten, SEO, usability, en contentsoorten. Dit Handboek webredactie vertelt je alles wat je hierover moet weten. Het is hét hulpmiddel voor iedereen die een website onderhoudt of ontwikkelt. Alle belangrijke webonderwerpen komen aan bod: strategie, structuur, schrijven voor het web en schrijven voor zoekmachines, audiovisuele content, testen van usability, internetrecht, social media, en nog veel meer. Op de Nederlandse markt bestaat geen completer boek over webredactie dan dit. Als aanvulling op het boek is een speciale site ontwikkeld: www.handboekwebredactie.com. Daarop vind je tips, adviezen, en geregelde updates van alle links uit het boek. Inhoud Handboek webredactie Inleiding 1. De basis voor een effectieve website 2. Stroomlijnen van de samenwerking 3. Schrijven voor het web 4. Schrijven voor zoekmachines 5. Variëren in tekstsoorten 6. Inzetten van andere media 7. Benutten van audiovisuele content 8. Testen van usability 9. Het recht van internet Literatuur Bijlage: Functieprofielen Cascadis


Book
Public relations : een kennismaking
Author:
ISBN: 9062836704 9789062836703 Year: 1987 Volume: 3 Publisher: Muiderberg: Coutinho,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is bedoeld als een eerste kennismaking met het PR-vak, dat behalve een omvangrijk praktijkveld inmiddels ook een uitvoerig studiegebied is geworden. Het biedt een overzicht van het vakgebied. Beschreven wordt op welke niveaus PR kan worden bedreven, wat de taken en doelstellingen van het vak zijn en welke plaats het heeft binnen een organisatie. Ook wordt aangegeven wat PR niet is en hoe het zich verhoudt tot andere vormen van communicatie. De auteur gaat voorts in op de praktische toepassingen en laat zien hoe een PR-plan opgezet kan worden. Ook worden kwesties van kritiek en ethiek van het vak aangeroerd. Aan het boek zijn ook opdrachten toegevoegd, waarmee de student zelf aan de slag kan gaan. Aan de hand van vier praktijkgevallen wordt aangegeven hoe bepaalde situaties in de dagelijkse werkelijkheid kunnen worden aangevat. Natuurlijk gaat het hier om voorbeelden, niet om pasklare oplossingen.


Book
Overleg, vergaderen en onderhandelen
Author:
ISBN: 9001709273 9789001709273 Year: 1990 Publisher: Groningen: Wolters-Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boekje gaat direct over vergaderen en onderhandelen ebn indirect over overleg. Daarbij worden basisbegrippen uit de groepscommunicatie behandeld en basisdynamieken inzichtelijk gemaakt. Alle hoofdstukken worden afgesloten met verwerkings- en oefenvragen. Het boekje zelf sluit af met praktische checklists. (Bron: covertekst)

Cultural economy : cultural analysis and commercial life
Authors: --- ---
ISBN: 1412931908 1446218449 144622578X 9786610369652 1280369655 9781412931908 9781446218440 9781446225783 6610369658 0761959920 0761959939 9780761959922 9780761959939 9781280369650 Year: 2002 Publisher: London ; Thousand Oaks, Calif. : SAGE,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

As terms like corporate culture, knowledge economy and market culture pass into the mainstream language, the contributors to this study explore the manner in which markets and organisations are represented in today's society.

Listing 1 - 10 of 46 << page
of 5
>>
Sort by