Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
1. Zorg voor verstandelijk gehandicapten 2. Menselijke mogelijkheden ontwikkelen zich 3. Elke mens heeft menselijke mogelijkheden 4. Mens-zijn en ervaringsordening 5. Werken met verstandelijk gehandicapten 6. Enkele concrete voorbeelden 7. En nu aan het werk. Maar hoe? 8. De verstandelijk gehandicapte mens en de lichaamsgebonden ervaringsordening 9. De verstandelijk gehandicapte mens en de associatieve ervarings- ordening 10. De verstandelijk gehandicapte mens en de structurerende en vormgevende ervaringsordening 11. Contact en medemenselijkheid 12. Uitbouw van het contact 13. Taal en communicatie 14. Taalopbouw 15. Extra hulp bij taalopbouw 16. Steeds meer structurerend ordenen in de taal 17. De taal- het voertuig van de structurerende/vormgevende denktrant 18. Sensomotoriek en motoriek en de lichaamsgebonden ervaringsordening 19. Sensomotoriek en motoriek bij de overgang van lichaamsgebonden naar associatief ordenen 20. Sensomotoriek en de associatieve ervaringsordening 21. Functieverkenning en -verdieping (leren wat je met je lichaam kunt doen) 22. Oefeningen voor fijne motoriek 23. Sensomotoriek en motoriek en de structurerende ervaringsordening 24. Zelfredzaamheid 25. Sociale vaardigheden 26. Vreugde beleven aan muziek 27. Het aanleren van vaardigheden 28. Handvaardigheidsvormen en creativiteit 29. Probleemgedrag 30. Levensverhaal en zingeving 31. Over het maken van profielschetsen
Mentaal gehandicapte kinderen --- Mentaal gehandicapten --- Motoriek --- Orthopedagogiek --- begeleiding --- mentaal gehandicapten --- 326 --- 462.3 --- ADL --- communicatie --- gehandicapten --- hulpverlening --- linguïstiek --- orthopedagogiek --- taal --- vreugde --- Orthopedagogie --- Mentaal gehandicapten : hulpverlening --- 376.4 --- Sociale problemen van en zorg voor mentaal gehandicapten; algemeen --- Matig en ernstig gehandicapte kinderen --- Orthopedagogiek. --- begeleiding. --- mentaal gehandicapten. --- Begeleiding. --- Mentaal gehandicapten.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|