Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
367.2 --- Talent --- Talentmanagement --- Carrière --- Loopbaan --- Management --- loopbaanontwikkeling --- talentmanagement --- Personnel management --- 097 Personeelsbeleid --- Carrière Loopbaan --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- 65.012.4 --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- competenties --- loopbaan --- management --- personeelsbeleid --- talenten --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Personeelsbeleid --- Talenten --- Talentontwikkeling
Choose an application
Bespreking door docent Philip Lievens: Vooral de ondertitel is belangrijk: dit boek gaat over het Persoonlijk Ontwikkelplan als leervorm/werkvorm voor studenten Hoger Onderwijs. Er wordt getoond aan de hand van welke oefeningen en tests de student tot een zelfdiagnose komt en een leeragenda opstelt in het kader van zijn studies, maar ook (en vooral) in voorbereiding van een job. Bij dit boekje wordt een cd-rom geleverd om dit Persoonlijk Ontwikkelplan in een digitale vorm op te maken. Dit format kan opgevolgd worden door een leerbegeleider. Het werk getuigt niet van een grote diepgang; maar de werkwijze kan studenten motiveren om hun leerloopbaan in handen te nemen.
Competentiemanagement. --- Competenties. --- Human resource management. --- POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan) --- competentiemanagement --- Personnel management --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Human resource management --- Personeelsmanagement --- Competentiemanagement --- Développement Ontwikkeling --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- #KVHB:Competentiemanagement --- 367.2 --- human resources management --- 331 --- 378:331 --- 489.4 --- Didactiek --- HBO --- Hoger beroepsonderwijs --- Hoger onderwijs --- arbeidsmarkt --- beroepsonderwijs --- competentie-management --- competentiegericht onderwijs --- competenties --- hoger onderwijs --- management --- persoonlijk ontwikkelingsplan --- portfolio's --- sociologie --- teamwerk --- persoonlijke ontwikkeling --- psychologie, sociaal --- 489.5 --- Persoonlijk ontwikkelplan --- personeelsbeleid, HRM --- HRM --- Arbeidseconomie --- hogescholen en de bedrijfswereld --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Contains audio-visual material --- Competentiegericht onderwijs --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Competenties --- competiegericht onderwijs --- teamwerking --- (zie ook: Basiscompetenties) --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Competentie
Choose an application
This innovative volume explores knowledge and knowledge transfer - an increasingly important dimension of organisational co-operation and competition in the information age.
Information technology --- Organizational learning --- Communication in management --- Competition --- Management --- Compétences Bevoegdheden --- Conversation Gesprek --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Formation professionnelle Beroepsopleiding --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Learning organizations --- Learning --- Communities of practice --- Knowledge management --- Competition (Economics) --- Competitiveness (Economics) --- Economic competition --- Commerce --- Conglomerate corporations --- Covenants not to compete --- Industrial concentration --- Monopolies --- Open price system --- Supply and demand --- Trusts, Industrial --- Communication in industry --- Managerial communication --- Economic aspects --- Organizational learning. --- Communication in management. --- Competition. --- Management. --- Communication in organizations. --- Information resources management. --- Organizational communication --- Organization --- Corporations --- Information resource management --- Information systems management --- IRM (Information resources management) --- Management information systems --- Information resources management --- Information technology - Management
Choose an application
Dit boek is een uitnodiging voor elke bedrijfsleider en HR-verantwoordelijke om 'werk' veel persoonlijker in te vullen. De nieuwe wereld van werk gaat over i-deals, jobcrafting, tijds- en plaatsonafhankelijk werken, anders feedback geven en verlonen, anders leren en een ander soort loopbanen. Zo veel mogelijk mensen zo lang mogelijk aan het werk houden lukt enkel als werknemers hun werk mogen personaliseren. Organisaties die aantrekkelijk willen blijven, vernieuwen hun kijk op de invulling van werk. Ze ontwerpen de jobs niet voor, maar samen met hun medewerkers. In "Personaliseren van werk. Mythes en feiten" brengen Frederik Anseel, David Ducheyne, Frank Vander Sijpe en Lien Vossaert nieuwe ideeën samen voor werk in de 21ste eeuw. De combinatie van wetenschappelijk onderzoek met grensverleggende praktijkcases is uniek. Je leest hoe controle over de job plaats inruilt voor betrokkenheid, hoe je medewerkers inspireert om hun werk zelf te boetseren, hoe je ruimte geeft en engagement terugkrijgt. Je leert over wat mensen écht beweegt in hun werk en hoe slimme organisaties daar al op inspelen. Dit boek vloeit voort uit de Securex-leerstoel Working in the 21st Century: Creating Business Results through Personalized Organisation aan de UGent (2013-2017). Het voedt een constructief debat over werk in de 21ste eeuw. Bron : http://www.acco.be
personeelsmanagement --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Coaching ; management --- Competentiemanagement --- vaardigheden, talenten, coachen, success, team, --- 331 --- organisatiemanagement --- personeelsbeleid --- management --- gestion du personnel --- arbeid --- 658.3 --- Coaching --- autonomie --- HRM --- werkomgeving --- arbeidspsychologie --- ondernemen --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Carrière Loopbaan --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Personeelsmanagement --- Jobcrafting --- Arbeidssociologie --- Arbeidsvreugde --- Loopbaanbeleid --- Beloningssystemen --- Feedback --- I-deals --- Zelfdeterminatietheorie (ZDT) --- Loopbaan --- Organisatiestructuur --- Organisatiecultuur --- Leidinggeven --- Innovatie --- HRM + Welzijn op het werk : Welzijn op het werk --- GRH + bien-être au travail : Bien-être au travail --- Management --- Organisaties, gedrag --- Beloningssysteem --- Zelfdeterminatietheorie --- Leiderschap
Choose an application
Dit boek verhaalt de belevenissen van Adriaan, Heleen en Hans. Prettig leesbaar, komen alle principes aan bod om, aan de hand van functionerings- en beoordelingsgesprekken, motiverend aan te sturen of gestuurd te kunnen worden. Deze handleiding richt zich tot de medewerker (Wat is mijn bijdrage aan functioneringsgesprekken? Wat kan ik ervan verwachten?), de beginnende leidinggevende (Wat kan men van mij verwachten? Hoe doe ik het om succes te boeken?) en de ervaren manager (Kan ik nog beter? Hoe kan ik mijn medewerkers, zelf leidinggevend, coachen?). (Bron: website e-gha.com)
Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Entretien de fonctionnement Functioneringsgesprek --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- personeelsbeleid --- personeelsevaluatie --- communicatie, mondeling --- arbeid, motivatie --- 658.3 --- Evaluatietechnieken --- Functioneringsgesprekken --- personeelsbeoordeling --- 65.012.4 --- 367.22 --- Functioneringsgesprek --- communicatie --- Personeelsgesprekken --- Vaardigheden talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 658.32 --- Personnel management --- Mass communications
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|