Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Elk kind kan op verschillende manieren omgaan met muziek: vocaal en instrumentaal musiceren, muziek ontwerpen, luisteren naar muziek, op muziek bewegen, praten over muziek en muziek lezen en noteren. Alle omgangsvormen komen in deze uitgave aan bod. De nadruk ligt op vocaal musiceren, kortweg het 'zingen'. De activiteiten werden opgedeeld per leeftijdsgroep. Toch kan je de meeste activiteiten ook 'vertalen' naar ander leerjaren.
Muzikale vorming --- Basisonderwijs. --- Didactics of the arts --- muzikale vorming --- muziek --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- basisonderwijs --- muzikale opvoeding --- 477.7 --- didactiek --- 625 --- Kinderliederen (Liedjes) --- Lager onderwijs --- Muzikale opvoeding --- Schoolboeken --- Zingen --- Handboek/cursus --- Muzikale expressie --- 477.6 --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- CD --- lessuggesties --- liedjes --- Kinderliederen --- Muzikale expressie ; basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- 062546.jpg --- Muzikale vorming ; basisonderwijs ; didactiek --- Muzische vorming --- Muzische opvoeding --- Expressie --- Muzische opvoeding en expressie --- Basisonderwijs --- Liedjes --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- Muziekdidactiek en -pedagogie (basisonderwijs) --- Contains audio-visual material --- Didactiek van de kunst --- Didactiek van het lager onderwijs --- Muziek --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- Afrika --- Compositie (muziek) --- 641 --- Leerplichtonderwijs - Basisonderwijs: Muziek
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|