Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel.Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer. Doordat babyboomers langer aan de slag blijven, zullen bedrijven en overheidsorganisaties uitzonderlijk vier generaties moeten laten samenwerken. Vier generaties die elk hun eigen kenmerken hebben en hun eigen bijdrage leveren aan de organisaties. Generaties met een eigen cultuur, eigen waarden, een eigen manier van werken.Iedereen Baas! leert hoe deze verschillen met elkaar te verzoenen en ze bovendien als een troef uit te spelen voor uw bedrijf.Behalve een concreet en onmiddellijk toepasbaar stappenplan, bevat het boek talrijke tips & tricks. De bijzondere aandacht voor de rol van het digitale in de werking van bedrijven maakt Iedereen Baas! tot de ideale voorbereiding op de toekomst voor uw bedrijf.Bron : http://www.lannoo.be
Age group sociology --- Organization theory --- Personeelsbeleid --- Generatieverschillen --- Ondernemingen ; toekomst --- management --- 005.34 --- werkvloer --- bedrijfsorganisatie --- organisatiemanagement --- Management ; toekomst --- Generaties : relaties --- Management : sociale vaardigheden --- Human resources management --- 658.3 --- generatiekloof --- 65.012.4 --- Relations humaines Menselijke relaties --- Psychologie d'organisation Organisatiepsychologie --- Management --- Personeel --- Generaties --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Managementstijlen --- PXL-Business 2014 --- ondernemerschap --- innovatiebeleid --- menselijke factoren --- organisatiecultuur --- PXL-Social Work 2018 --- 159.922.602 --- 331 --- 007.5 --- 007 --- generatie --- arbeid --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- informatie en communicatie --- Teamwerk --- Personeelsmanagement --- Leeftijd --- Arbeidssociologie --- Arbeidsmarkt --- Trends --- Oudere werknemers --- Feedback --- Beoordeling --- Communicatie --- Het nieuwe werken --- Professionalisering --- Digitale kloof --- Sociale media --- Leidinggeven --- Generatie X --- Generatie Y --- Generatie Z --- Digitalisering --- Trend --- Generatie --- Evaluatie --- Leiderschap --- Relatie
Choose an application
Jongeren 'leren' vandaag razendsnel langs allerlei kanalen: radio, tv, tijdschriften, weekbladen, internet, games, gsm, iPod. Ook in hun gezin en vooral in interactie met leeftijdsgenoten krijgen zij veel hapklare informatie aangeboden. Jongeren leven in een multimediale maatschappij en leren daar bijna spontaan mee om te gaan. Maar ze doen dat op een heel andere manier dan 'hun ouders en leerkrachten', op een manier 'die meer gemeen heeft met Einstein (creatief, multidisciplinair) dan met Newton (rationeel, logisch, lineair)'. En dan is er nog de school, de plek bij uitstek bedoeld voor informatie verwerven en verwerken. Omdat de leerkracht daar een centrale rol speelt in het leren van de jongeren, ligt de bal in zijn kamp. Hoe kan die leerkracht, die nog net probeert zijn bord en krijt te upgraden tot een smartboard, de concurrentie met al die andere, vaak hypersnelle, levensechte en aantrekkelijke informatiekanonnen nog wel aangaan? Wat hebben leerkrachten nodig aan inzichten om voor deze generatie jongeren - de Generatie Einstein - goed onderwijs te maken? Wat betekent die typering voor hun rol als leerkracht en de manier waarop zij hun lesactiviteiten inrichten?De auteurs analyseren de kenmerken van de Generatie Einstein op een positief-kritische manier en ze geven dan aan wat dit voor de leerkrachten en voor hun lesactiviteiten kan betekenen
Pupil counseling. Pupil guidance --- games --- jongerencultuur --- generatieconflict --- Sociology of education --- pedagogiek --- internet --- Jongeren en computerspelen --- Jongeren en internet --- Communicatie ; jongeren ; 2000 --- -Jongeren en audiovisuele media --- Jongeren en maatschappij --- Opvoeding --- 663 Jeugd --- Age Leeftijd --- Education Opvoeding --- Enseignement Onderwijs --- #KVHB:Jeugd --- #KVHB:Jongerencultuur --- #KVHB:Leerlingbegeleiding --- #KVHB:Opvoeding --- 301.188.8 --- 37.015.31 --- jeugd --- jongeren --- onderwijs --- 433 --- opvoeding --- AA / International- internationaal --- 45 --- 15 --- 305.8 --- 433.5 --- Jeugd --- Jongerencultuur --- computerspellen --- jeugdcultuur --- media --- 323 --- 308.4 --- Computer --- Computerspelen --- Computerspelletjes --- GSM --- Generaties --- Informatieaanbod --- Informatiebronnen --- Internet --- Jeugdcultuur (jeugdsubcultuur, subcultuur) --- Jeugdcultuur --- Jongeren --- Mediaopvoeding --- Multimedia --- Opvoeden --- Radio --- TV --- adolescenten (ler) --- jeugd en maatschappij --- jeugdproblematiek --- 484.23 --- Leerlingenbegeleiding --- Computerondersteund onderwijs; s.o. --- ICT; onderwijs --- Jeugd en maatschappij --- Jeugdmentaliteit --- cultuur --- generatie-X --- generatie-Y --- generatiekloof --- jeugdigen --- jeugdpsychologie --- kinderen --- kinderpsychologie --- faq --- computerondersteund leren --- didactiek --- studiebegeleiding --- multimediale communicatie --- Sociologie van het onderwijs --- opvoeding in de praktijk --- Opvoeding, opvoedkunde. --- Psychologie. --- Communicatie --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- Sociologie van de jeugd --- Opvoeding in de praktijk --- (zie ook: fysica (computer)) --- Onderwijs --- Didactiek --- Leerlingbegeleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- handboeken en inleidingen --- Jeugd en audiovisuele media --- Jeugd en computerspelen --- Jeugd en internet --- Jeugd en audiovisuele media. --- Jeugd en computerspelen. --- Jeugd en internet. --- Jeugd en maatschappij. --- Opvoeding. --- handboeken en inleidingen. --- Lerarenopleiding --- Lerarenopleiding : CVO --- Computerondersteund onderwijs; s.o --- 316.35 --- Opvoeding, opvoedkunde --- Psychologie --- departement Lerarenopleiding 11 --- pedagogische psychologie --- schoolkinderen --- Handboeken en inleidingen. --- Student --- Hoger onderwijs --- Volwassene --- Leren --- Leerinhoud --- Doceren --- Veranderingsproces --- Jeugdpsychologie --- Sociologie --- Media --- Opvoedingsprobleem --- Leraar --- Ouders --- Jongere
Choose an application
Evenement: Wereldbloeddonordag
Didactics of social education --- handel --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- reclame --- PAV (project algemene vakken) --- dementie --- bejaarden --- Eerste Wereldoorlog --- Westhoek --- vrijwilligerswerk --- privacy --- beroepsgeheim --- screening --- gender --- hypotheken --- energie (technologie) --- huur --- hypothecaire kredieten --- EPB (energie, prestatie en binnenklimaat) --- bloed --- bloeddonors --- bloedgroepen --- plasma --- Project algemene vakken ; leermiddelen --- 485.6 --- project algemene vakken --- winkel --- Marketing --- Bejaarden --- Wereldoorlog I --- vrijwilligers --- Privacy --- Rolpatronen --- Gender --- Seksuele intimidatie --- Bouwen --- Huis --- Bloedgeven --- bloedgroep --- 486.8 --- C6 --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- handboeken secundair onderwijs --- PAV --- PXL-Education 2018 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- 7e leerjaar secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Klantenbinding --- Informatievaardigheden --- Winkels --- Handelaars --- Reclame --- Communicatie --- Generatiekloof --- Ouderen --- Jeugd --- Pensioenen --- Propaganda --- Oorlog --- Wapenstilstand --- Bronnenkritiek --- Vrijwilligerswerk --- Beroepsgeheim --- Privacybescherming --- Scholen --- Persvrijheid --- Vrouwen --- Rechten van de mens --- Sekseverschillen --- Discriminatie --- Woningen --- Energieverbruik --- Kosten --- Bloeddonaties --- Bloedgroepen --- Orgaandonatie --- Project algemene vakken --- Winkel --- Handelaar --- Oudere --- Pensioen (financiën) --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- Bronnenonderzoek --- Recht --- Scheepvaart --- School (instelling) --- Vrouw --- Mensenrechten --- Sekseverschil --- Kunst --- Ondernemerschap --- Poëzie --- Woning --- Bloeddonatie --- Bloedgroep --- Donor --- Project algemene vakken ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Jongere --- International women's day --- Role models --- Women's rights
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|