Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Petroleum --- Prospecting --- aardolie --- petroleum --- exploratie --- exploration --- karstgronden --- karst soils --- olievelden --- oilfields --- Petrography and Mineralogy --- Petrografie, mineralogie --- Pétrole --- Prospection --- Oil and Gas Industry --- Petroleum. --- Oil and Gas Industry. --- Pétrole
Choose an application
History of Africa --- anno 1800-1999 --- Africa --- Europe --- Afrique --- History --- Colonization --- Colonies --- Histoire --- Colonisation --- 960.03 --- |02814/B --- 960 --- 325.3 <6> --- 944.9 afrika --- Afrika --- Kolonisatie --- Geschiedenis van Afrika: exploratie en kolonisatie--1800-1950 --- Council of Europe countries --- Eastern Hemisphere --- Eurasia --- -History --- -Colonization --- -Colonies --- -Africa --- -960.03 --- 960.03 Geschiedenis van Afrika: exploratie en kolonisatie--1800-1950 --- Africa - History - To 1884 --- Africa - History - 1884-1918 --- Africa - Colonization - History - 19th century --- Africa - Colonization - History - 20th century --- Europe - Colonies - Africa - History - 19th century --- Europe - Colonies - Africa - History - 20th century
Choose an application
'Omgevingsonderwijs' - het leren in, van en over je eigen leefomgeving - is een in veel opzichten aantrekkelijke vorm van onderwijs. Het biedt volop mogelijkheden voor onderzoekend, producerend en authentiek leren. Het motiveert: erop uit met je leerlingen, de polder in, de wijk door, het museum in, dat doorbreekt de routine van het dagelijkse schoolwerk en kan het saamhorigheidsgevoel in de klas versterken.Het ontwerpen van omgevingsonderwijs is een enorme opgave. 'Omgevingsonderwijs, van project naar praktijk' helpt scholen en culturele instellingen bij het (samen) opzetten en uitvoeren van omgevingsonderwijs. Aan de hand van tal van praktijkvoorbeelden geeft het antwoord op vragen als: hoe plooi je buitenschoolse onderzoeksopdrachten in het rooster? Wat is nodig aan voorbereiding in de klas? Hoe maak je groepsopdrachten waar lle leerlingen echt aan bijdragen? Hoe beoordeel je zulke opdrachten? Waar kun je subsidie voor je project aanvragen? Hoe zet je een project om in iets blijvends? Steeds wordt geprobeerd de zaak te benaderen vanuit het perspectief van de school n dat van culturele instellingen, groot en klein. (Bron: uitgever)
Omgevingsonderwijs --- wereldoriëntatie --- omgevingsonderwijs --- aardrijkskunde --- Nederland --- didactische werkvormen --- didactiek --- 454.21 --- 474.21 --- 476 --- Basisonderwijs --- Culturele vorming --- Erfgoededucatie --- Leerlijnen --- Projectonderwijs --- Schoolomgeving --- Wereldoriëntatie --- 484.21 --- 090286.jpg --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Exploratie --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs --- Didactische werkvormen --- Wereldoriëntatie en kennisgebieden --- (zie ook: Kwaliteitszorg) --- Onderwijs --- Didactiek --- Leerwandelingen --- Woonomgeving --- Aardrijkskunde --- Leerwandeling --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|