Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
How do you cut through the noise, commotion, and bad information that is right now cluttering up your customers' digital space? Epic Content Marketing. One of the world's leading experts on content marketing, Joe Pulizzi explains how to draw prospects and customers in by creating information and content they actually want to engage with. No longer can we interrupt our customers with mediocre content (and sales messages) our customers don't care about. "Epic Content Marketing" takes you step by step through the process of developing stories that inform and entertain and compel customers to act--without actually telling them to. Epic content, distributed to the right person at the right time, is how to truly capture the hearts and minds of customers. It's how to position your business as a trusted expert in its industry. It's what customers share and talk about. Once we hook customers in with epic content, they reward us by sending our sales through the roof.
366.42 --- management --- communicatie --- sociale media --- Information retrieval --- IR (information retrieval) --- kennismanagement --- content management (informatica)
Choose an application
Eigenlijk is contentmarketing heel simpel.Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf.Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn. En mensen kopen van mensen. Om de klik te krijgen, mag het persoonlijk worden. En dat voelt voor veel bedrijven raar. Toch is het die persoonlijke klik waar we naar op zoek zijn, nu we overspoeld worden door steeds meer content.In deze gids ontdek je hoe je in zeven stappen de digitale klik kunt maken. Hoe creëer je verbinding met je klanten? Hoe kies je de juiste tone of voice in je branding? En welke kanalen zet je in om jouw doelgroep het best te bereiken? Boordevol bruikbare inzichten, praktische tips en uitdagende opdrachten om als bedrijf de connectie met toekomstige klanten te maken. Koppel jezelf los van de online race to the bottom en ga radicaal voor je eigen verhaal.Een must-have voor marketingstudenten, (content)marketeers, ondernemers en iedereen met interesse in (online) communicatie.
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketingstrategie --- Marketing.
Choose an application
Dit is een volledig herziene editie van de bestseller Marketing. Go with the flow. Het vormt een leidraad om de complexe wereld van marketing te herkennen en te analyseren. Het biedt een basis voor het formuleren van marketingstrategie en de uitvoering ervan. Cruciale marketingtopics komen aan bod die op hun beurt sterk beïnvloed zijn door het maatschappelijk belang van duurzaamheid en de technologische revolutie artificiële intelligentie: Digital Marketing, Omnichannel Marketing, Productinnovatie & prijszetting, Content & Conversatie management, Customer Experience, Marketing Strategie, UX, usability & marketing automation.
Marketing --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingresearch --- Technologie --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Bachelor in het communicatiemanagement --- content management (informatica) --- marketing --- Marketing.
Choose an application
Seit dem ersten IGF-Gipfel der Vereinten Nationen 2006 in Athen dient das Treffen Entscheidungsträgern als Forum und Informationsquelle – v.a., was die Nutzung neuer Technologien– einschließlich rechtlicher und politischer Konsequenzen – angeht. Die Diskussionsbeiträge der 6. Tagung in Polen zum Thema „Internet und neue Technologien“ sind in diesem Band zusammengefasst.
Choose an application
Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.Dit boek stelt een marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dit veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines ? content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.https://www.lannoo.be/nl/handboek-marketing
Marketing. --- Marketing --- marketing --- content management (informatica) --- Consumentengedrag --- 658.8 --- Flow --- consumentengedrag --- PXL-Business 2018 --- marketingplanning --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Branding --- Merkbeleid --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Marketingbeleid --- Marketingstrategie --- Technologie --- Reclamemanagement --- Marketingresearch --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
Accelerate your development process using Drupal 8 Views with this advanced, practical guide About This Book A practical, step-by-step guide with illustrative examples to give you a clear understanding of Drupal 8 views Get the only book on the market that talks about Drupal 8 views and their importance for developers Get an understanding of how views work and how they help to create modular applications Who This Book Is For This book is for web developers, web designers, and website administrators who use Drupal 8, have some basic knowledge of managing and developing apps with Drupal, and who want to get an advanced, practical knowledge of views and how to leverage them in Drupal 8 applications. What You Will Learn Create displays of content that are automatically updated when you add new content Show maps and rotating image carousels on your site Combine content to create composite displays using the same data in different ways Use fields from more than one content type to create powerful views of multi-table data Modify the field data being displayed, combining it in different ways or changing the HTML that might be normally generated Add headers and footers above and below a views display Make the output of your view look exactly like the designer specifies Change the order in which a list of content is displayed, limit the content shown to only certain content types or values Filter content using values passed to the view in the URL, making a single view work different ways In Detail Learn how to build complex displays of content - all without programming. Views were used on more than 80% of all Drupal 7 sites; now they are part of the Drupal 8 core. While most site builders and site owners are aware of views, they don't understand how to take full advantage of their power to create many amazing pages and blocks. If they use views, they might build 10 different view displays with different filters, without knowing that a contextual filter would require only a single display. Using our sample company, we'll take its existing content and evolve an ever more complex and powerful website for that company, starting with adapting the administration the user sees and moving on to making complex pages of information for site visitors. While the book is written for Drupal 8, the similarities between Views in Drupal 7 and 8 make this a useful reference for Drupal 7 site builders also. Style and approach This is the only advanced resource that will ...
Web site development. --- Web sites --- Authoring programs for Web sites --- Development of Web sites --- Internet programming --- Authoring programs. --- Design --- Computer programs --- Software --- Development --- Drupal (Computer file) --- Drupal --- Content management --- Contentmanagement
Choose an application
Microsoft Content Management Server Field Guide provides simple crisis-management instructions for intermediate- to advanced-level network administrators who work in the trenches. It offers practical procedural information, reference materials, and focused presentations. This book also features self-contained topics so you do not have to look further to obtain prerequisite information. Microsoft Content Management Server (CMS) streamlines the web publishing process like nothing else out there. CMS integrates with a wide variety of high-end Microsoft productsfor example, Visual Studio .NET for website development and SQL Server for content storage. CMS also works with SharePoint Portal Server for document management and search, and construction of knowledge work portals; with Microsoft Word for content authoring and publishing; and with Commerce Server for content profiling, personalization, and web analysis.
Web sites --- Database management. --- Authoring programs. --- Management --- Computer programs. --- Microsoft Content management server (Electronic resource) --- Content management server --- Microsoft Content management server 2001 --- Pages, Web --- Sites, Web --- Web pages --- Websites --- World Wide Web pages --- World Wide Web sites --- WWW pages --- WWW sites --- Computer network resources --- Authoring programs for Web sites --- Data base management --- Data services (Database management) --- Database management services --- DBMS (Computer science) --- Generalized data management systems --- Services, Database management --- Systems, Database management --- Systems, Generalized database management --- Electronic data processing --- Design --- Computer programs --- Software --- Microsoft software. --- Microsoft .NET Framework. --- Software engineering. --- Microsoft and .NET. --- Software Engineering/Programming and Operating Systems. --- Computer software engineering --- Engineering --- Computer software --- Dot Net (Software framework) --- Microsoft .NET --- Microsoft .NET software framework --- .NET Framework
Choose an application
Database management --- Bases de données --- Periodicals. --- Gestion --- Périodiques --- Database management. --- information science --- content development --- web content aggregation --- content management --- database management --- Data base management --- DBMS (Computer science) --- Generalized data management systems --- Systems, Database management --- Systems, Generalized database management --- Electronic data processing --- Information retrieval --- Computer. Automation --- Computer Science --- Data services (Database management) --- Database management services --- Services, Database management
Choose an application
Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het ontwikkelen van content en het managen van community?s. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, socialmediamanagers en community managers neemt snel toe. Contentmarketing en community management leert studenten om met een praktische planmatige aanpak in te spelen op de marketing- en communicatie-uitdagingen van nu!Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen. In deze ROEM-cyclus komen alle stappen in het proces aan bod, van het formuleren van contentdoelen tot en met het meten en optimaliseren van conversie. Aan iedere stap in deze cyclus is een apart hoofdstuk gewijd, waardoor het zeer overzichtelijk, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor studenten.Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden over aansprekende merken en organisaties, zoals Coca Cola, Ziggo, de Hartstichting, A.S.Adventure en Coolblue, wordt de theorie aan de praktijk gekoppeld. Studenten kunnen ook meteen zelf aan de slag door middel van het online materiaal op MyLab NL.DoelgroepDit boek is geschikt voor hbo- en universitaire opleidingen op het gebied van communicatie, marketing, media en journalistiek. Daarnaast is deze titel ook zeer geschikt voor studenten die een stageverslag of afstudeerscriptie moeten schrijven waarbij zij een content-, social media- of communityplan moeten schrijven. Ten slotte is deze titel geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is of zich meer wil verdiepen in contentmarketing en community management.bron : http://www.pearson.nl
Marketing --- Content marketing --- Sociale media --- Marketingstrategieën --- Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketingstrategie --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- contentmarketing --- communicatiemanagement --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- ICT ; marketing --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Marketing. --- informatiemanagement. --- klantenservice.
Choose an application
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
beleid, creeeren, cultuur, flexibel, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Content marketing --- Marketing --- PXL-Media & Tourism 2020 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- contentmarketing --- Content marketing. --- Consumer behavior --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Marketingbeleid --- Marketingkanalen --- Marketingstrategie --- marketingbeleid --- Contentmarketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Informatiemanagement --- Klantenservice
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|