Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het werk wil de lezer inspireren en motiveren om competentiegericht onderwijs 'in te voeren'. Het boek bestaat uit volgende delen: 1. Theoretisch begrippenkader: meer tekst en uitleg bij een aantal begrippen ivm competentiegericht onderwijs - 2. BaMa-profielen: een concrete invulling van de competenties uit de BaMa-profielen, die een docent verder kan aanvullen in overeenstemming met het eigen opleidingsonderdeel en/of -activiteit - 3. Praktijkvoorbeelden: good practices van competentiegericht onderwijs, m.a.w. goede voorbeelden van bestaande onderwijspraktijken waarin competentiegericht wordt gewerkt. In dit gedeelte komt de docent meer te weten over hoe collega's aan competenties werken in hun practicum, hoe zij die competenties evalueren, enz.
Competentiegericht leren. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics of higher education --- competenties --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- competentiemanagement --- onderwijspraktijk --- 378 --- 371.38 --- #SBIB:316.334.1O366 --- #SBIB:316.334.1O367 --- #SBIB:316.334.1O400 --- #KVHA:Competentiegericht onderwijs --- #KVHA:Didactiek --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Competentiemanagement --- 37 --- BaMa --- competentie --- competentiegericht onderwijs --- competentieontwikkeling --- onderwijs --- 489.4 --- didactiek --- hoger onderwijs --- 331.36 --- 378.1 --- 450.46 --- 451.3 --- 454.2 --- 489.3 --- Competentiegericht onderwijs --- Competenties --- Hoger onderwijs --- Professionele ontwikkeling --- assessment --- bachelor --- communicatie --- leidinggeven --- levenslang leren --- reflectie --- teamwerk --- 371.3 --- 371.35 --- 373.6 --- Competentie --- Competentiegerichte kennis --- Competentieleren --- Onderwijs --- Assessments --- competentie (ler) --- competentiegericht leren --- onderwijsmethoden --- 371.39 --- Didactiek --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- leerlingenbegeleiding --- leermethoden --- secundair onderwijs --- studentenbegeleiding --- 371.38 Zelfwerkzaamheid --- Zelfwerkzaamheid --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Onderwijssociologie: curricula van het hoger niet-universitair onderwijs --- Onderwijssociologie: curricula van universitair onderwijs --- Leer- en onderwijsgedrag: algemeen --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- loopbaanontwikkeling. training, scholing op het werk --- organisatie van het hoger onderwijs --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijsstrategieën --- Politiek, wetgeving en organisatie --- Didactiek (hoger onderwijs) --- 658.37
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|