Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maakt u uw merk of winkel in deze situatie onmisbaar?Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat u uw klant grondig kent. U moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet u hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment.Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.Bron : http://www.managementboek.nl
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management studies, Business Administration, Organizational Science (General). --- e-commerce --- Organization theory --- retailmarketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- verkooptechniek --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding --- Communicatie --- Retail --- internet --- Electronic commerce --- 658.8 --- klantenmanagement --- koopgedrag --- consumentengedrag --- Internet --- communicatie --- 369 --- inkooporganisatie --- verkopen --- marketing, verkoop, distributie --- in- en verkooporganisatie en -techniek --- PXL-Business 2019 --- retail --- Klantgerichtheid --- Koopgedrag --- Consumentengedrag --- Cybermarketing --- Klantgericht ondernemen --- Distributie --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Verkoop --- Distributie (economie) --- Onlinemarketing
Choose an application
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com
verkooptechniek --- Consumer behavior --- retailmarketing --- consumentengedrag --- e-commerce --- Consumentengedrag --- Distribution strategy --- PXL-Research 2018 --- retail --- klantgerichtheid --- 658.8 --- marketing --- Klantenmanagement --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Retailmarketing --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|