Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Inspiratiebron voor het voeren van denkgesprekken met kinderen, gebaseerd op DGM van Marion Blank. Het boek bevat uitgeschreven activiteiten waarbij telkens suggesties worden gegeven voor denkvragen, die prikkelen tot nadenken en praten. Er zijn denkvragen op vier niveaus. De vragen op de hogere niveaus doen een beroep op de taal-denkontwikkeling. Voorop staat dat de kinderen plezier beleven aan de activiteiten.
Cognitive psychology --- stemvorming --- mondelinge communicatie --- Psycholinguistics --- spreken in het openbaar --- Didactics of languages --- Mass communications --- #PBIB:+105.61 --- #PBIB:+111.18 --- Spreken --- #KVHB:Taalontwikkeling --- #KVHB:Cognitieve ontwikkeling --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Leerstoornissen : Algemeen --- Vakdidactiek : Nederlands : Andere --- 454.21 --- didactiek --- Filosoferen met kinderen --- Denkgesprekken --- Kleuteronderwijs --- Buitengewoon onderwijs --- Communicatie --- Kinderen --- Gesprekstechnieken --- Taalverwerving --- Kind --- Gesprekstechniek --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- taal-denkontwikkeling
Choose an application
Volgende thema's komen voor : 1a. Ik mag alleen thuis blijven - 1b. De slappe lach - 2a. Ik kan het beter, maar... - 2b. Paprika of zout? - 2c. Jij kunt zo goed... - 3a. Zullen we hiermee spelen? - 3b. Mag ik dat even gebruiken? - 3c. Ik heb daar geen zin in! - 3d. Dat doet een vriend toch niet? - 4a. Klopt het wel? - 4b. We maken een uitnodiging - 5a. Ik kan goed... - 5b. Een echt toneelstuk! - 6a. Sorry, dat is uitverkocht - 6b. Net te laat - 7a. Ik kwam toch spelen? - 7b. Ik spring uit mijn vel! - 8a. Maar dát wist ik niet - 8b. Ik ga zwemmen, mam! - 8c. Maar mijn idee is juist leuk!
jezelf presenteren --- keuzes maken --- 371.67 --- 373.3 --- #PBIB:+108.31 --- C3 --- activiteiten --- gedragscode --- gedragsstoornissen --- lager onderwijs (x) --- methodologie --- lager onderwijs --- leerboeken --- sociale competentie --- sociale vaardigheden --- sociale vorming --- 478.9 --- basisonderwijs --- didactiek --- sociaal-emotionele opvoeding --- Lager onderwijs --- Relationele opvoeding --- Schoolboeken --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociale ontwikkeling --- Sociale opvoeding --- Sociale vaardigheden --- 433.4 ) Sociale vaardigheden --- aardig doen --- ervaringen delen --- omgaan met ruzie --- opkomen voor jezelf --- samen spelen --- samen werken --- taken uitvoeren --- zesde leerjaar --- Handboek/cursus --- Relationele opvoeding ; basisonderwijs --- Sociaal-emotionele opvoeding ; ba.o. --- Sociale opvoeding ; basisonderwijs --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- 478.8 --- Sociale opvoeding ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- Kunst en cultuur --- didactiek basisonderwijs - overige vormingsgebieden --- #PBIB:+108.21 --- kleuteronderwijs --- 471.44 --- Kleuteronderwijs --- 471.44 ) Sociale en emotionele opvoeding --- emotionele opvoeding --- kleuters --- sociale opvoeding --- tweede kleuterklas --- Sociaal-emotionele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sociale ontwikkeling ; k.o. --- Sociale opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sociale vaardigheden ; kleuteronderwijs --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Kleuteronderwijs : Algemeen --- didactiek kleuteronderwijs - sociale en emotionele opvoeding --- vierde leerjaar --- derde leerjaar --- eerste leerjaar --- tweede leerjaar --- vijfde leerjaar --- Sociaal-emotionele opvoeding ; ba.o --- Sociale ontwikkeling ; k.o --- Talenten --- 4-jarigen --- Talent --- 4-jarige --- Didactics of social education --- Primary education
Choose an application
Volgende thema's komen voor : 1a. Ik mis je nu al - 1b. Waar is die knikker? - 2a. Ik speel met jou - 2b. Wat een mooie tekening zeg! - 2c. Niet bang zijn - 3a. Jij mag straks - 3b. Ik heb dat ook nodig - 3c. Ik wil best meedoen - 3d. Wie speelt de baas? - 4a. Wat een haast! - 4b. Alles op z'n plek - 5a. Ik speel graag met... - 5b. Gefeliciteerd! - 6a. Wat trakteer ik? - 6b. Wat is een leuk cadeautje? - 7a. Dat vind ik niet aardig! - 7b. Nee he, daar is tante - 8a. Vechten om een stoel? - 8b. Ik ging toch met jou spelen? - 8c. Maak nu geen ruzie -
ervaringen delen --- jezelf presenteren --- 371.67 --- 373.3 --- #PBIB:+108.21 --- C3 --- activiteiten --- gedragscode --- gedragsstoornissen --- kleuteronderwijs --- methodologie --- leerboeken --- sociale competentie --- sociale vaardigheden --- sociale vorming --- 471.44 --- 478.9 --- didactiek --- sociaal-emotionele opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Relationele opvoeding --- Schoolboeken --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociale ontwikkeling --- Sociale opvoeding --- Sociale vaardigheden --- 471.44 ) Sociale en emotionele opvoeding --- aardig doen --- derde kleuterklas --- keuzes maken --- kleuters --- omgaan met ruzie --- opkomen voor jezelf --- samen spelen --- samen werken --- taken uitvoeren --- Handboek/cursus --- Sociaal-emotionele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sociale ontwikkeling ; k.o. --- Sociale opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sociale vaardigheden ; kleuteronderwijs --- 478.8 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Kleuteronderwijs : Algemeen --- Kunst en cultuur --- didactiek kleuteronderwijs - sociale en emotionele opvoeding --- didactiek basisonderwijs - overige vormingsgebieden --- Sociale ontwikkeling ; k.o --- 5-jarigen --- Talenten --- 5-jarige --- Talent
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|