Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een goede relatie tussen leraar en leerling is essentieel voor goed onderwijs. Maar alle kinderen hebben wel eensd wat, waardoor die relatie onder druk kan komen te staan. Wie in het onderwijs werkzaam is weet dat, al was het alleen maar doordat confrontaties met de gevoelens of problemen van die kinderen niet altijd gladjes verlopen. De schoolloopbaan van kinderen hangt nauw samen met hun gevoelsleven en hun zelfbeeld. Een leraar moet hier zicht op kunnen hebben om op een goede manier met kinderen te kunnen omgaan.
Teacher education. Teacher's profession --- Primary education --- leraren-leerling relatie --- Educational psychology --- pedagogiek --- competenties --- omgangskunde --- 474.22 --- Basisonderwijs --- Communicatieve vaardigheden --- Competenties --- Gedrag --- Relatie leraar - leerling --- Zelfbeeld --- communicatieve vaardigheden --- Diversiteit --- communicatievaardigheden (ler) --- Onderwijsstijlen --- (zie ook: Basiscompetenties) --- kinderen --- leraren --- onderwijspsychologie --- onderwijs --- PHL-Education 12 --- Communicatie --- Lerarenopleiding --- Beloningen --- Straffen --- Reflectie --- Lager onderwijs --- Conflicthantering --- Leraren basisonderwijs --- Klassenmanagement --- Beloning --- Straf --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs --- Leraar basisonderwijs --- Competentie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|