Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Alle rode wat-kaders met kennis en gele hoe-kaders met strategieën van de leerwerkboeken van jaar 1 en 2 worden gebundeld in de Trajectwijzer. Op een overzichtelijke manier heeft de leerling een samenvatting van alle kennis van de hele eerste graad. Die must-have dient voor de leerlingen als een houvast waarnaar ze kunnen teruggrijpen tijdens hun verdere schoolcarrière.
Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- Nederlands --- leerboeken --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Nederlands ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- A-stroom --- 1e graad secundair onderwijs --- Contains audio-visual material --- PXL-Education 2019 --- Nederlandse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- didactiek van het Nederlands --- Dutch language --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- #BSCH: vak: Nederlands
Choose an application
Hoeveel energie verbruikt een koffiezetapparaat? Maakt het gebruik van een spaarlamp nu echt zoveel verschil uit? En als je een TV op stand-by zet, slorpt hij dan nog veel stroom op? Deze en andere vragen vormen het uitgangspunt van het pakket ‘Kijk! Wat(t) een huis!’. Het omgaan met energie is een actueel thema waarbij vanuit een technische bril aan de bewustmaking van energieverbruik bij de kinderen kan gewerkt worden. Voor kinderen is het belangrijk dat ze niet alleen horen praten over energiebewuste opties maar dat ze deze ook echt kunnen ‘ondervinden’. Het pakket ‘Kijk! Wat(t) een huis!’ laat daarom kinderen op een actieve manier kennis maken met het energieverbruik in een moderne gezinswoning met al haar elektrische verbruikers én laat ook zien hoe je op dit energieverbruik kan besparen ten voordele van het milieu!
Didactics of technology --- lager onderwijs --- energie (technologie) --- technologische opvoeding --- Didactics of primary education --- #PBIB:+111.64 --- Energie --- Energiebesparing --- Proeven (wetenschappen) Experimenten (Natuurkundige proeven) --- Technologie --- Technologische opvoeding --- 644.2 --- 476.1 --- Techniek --- Technologische opvoeding; ba.o. --- Wereldoriëntatie --- Vakdidactiek : Wereldoriëntatie : Natuur : Lager Onderwijs --- Energiebesparing; algemeen --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Technische geletterdheid --- Energieverbruik --- Energiebronnen --- Proeven (wetenschappen) --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Projectonderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- Technologische opvoeding; ba.o --- energiebesparing --- ecologie --- milieueducatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: verkeersopvoeding --- Techniek (wetenschap) --- Energiebron --- Proef (wetenschap)
Choose an application
Nieuw Traject Nederlands is een vernieuwde methode Nederlands in de A-stroom.Haalbare differentiatie voor élke leerlingSterke focus op het Nederlands en literatuurDoelgerichte en uitdagende communicatieve opdrachtenDidactisch doordachte leerlijn doorheen de jarenInclusief Opstap Taalscreening met remediëringhttps://www.vanin.be/nl/secundair-onderwijs/nederlands/nieuw-traject-nederlands
Choose an application
Nieuw Traject Nederlands XL is een uitgekiende methode Nederlands voor de A-stroom. Voor deze verbeterde versie van Traject Nederlands XL luisterden we naar gebruikers en stuurden we de methode bij waar nodig.Nieuw Traject Nederlands XL motiveert je leerlingen door hen de juiste handvaten aan te reiken. Jij als leerkracht blijft wel aan het stuur en legt de klemtoon op de juiste plek door te kiezen uit het aanbod aan lesmateriaal, zowel op papier als digitaal. Kortom: Nieuw Traject Nederlands XL vult jouw expertise als leerkracht Nederlands perfect aan.Waarom kies je voor Nieuw Traject Nederlands XL?Haalbare differentiatie voor elke leerlingSterke focus op talige onderwerpen en literatuurDoelgerichte en uitdagende communicatieve opdrachtenhttps://school.vanin.be/nieuw-traject-nederlands-2-xl-leerwerkboek.html
Choose an application
Choose an application
Dit Kinderrechtenforum is het achtste in de reeks en bundelt het standpunt en de aanbevelingen van de Kinderrechtencoalitie met bijdragen van sprekers op de Open Fora van 19 mei (toegang tot de gezondheidszorg en kinderrechten en ziekenhuis) en 15 juni 2011 (kinderen en jongeren: geestelijke gezondheid en psychiatrie). Met dit Kinderrechtenforum wil de Kinderrechtencoalitie de constructieve dialoog met alle betrokkenen verder verdiepen, belangrijke thema's blijvend in de aandacht brengen en de discussies die hieromtrent worden gevoerd, stimuleren. Het Kinderrechtenforum zal als bronnenmateriaal worden gebruikt bij het alternatief rapport dat door de Kinderrechtencoalitie en haar Franstalige zusterorganisatie CODE wordt samengesteld. (Bron: voorwoord publicatie)
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|