Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek wordt het nationale en internationale onderzoek naar kinderen en de media besproken. Op een heldere manier geeft de auteur inzicht in de belangrijkste theorieën over de volgende onderwerpen : de ontwikkeling van kind tot mediaconsument, de invloed van reclame, de aantrekkingskracht en effecten van mediageweld, angstreacties van kinderen op nieuws en entertainment, en het gebruik en de effecten van internet en computergames.
Age group sociology --- Mass communications --- geweldloze opvoeding --- kinderprogramma's --- massamedia --- communicatiepsychologie --- agressie --- kinderpsychologie --- media-educatie --- Televisie --- Televisie-effecten --- Kinderen en jeugd --- departement Beeldende Kunst 07 --- kinderen en media --- reclame --- communicatiewetenschap --- Advertising and children. --- Internet and children. --- Mass media and children. --- Video games and children. --- Violence in mass media. --- Pedagogiek en onderwijskunde --. --- 193 Kinderrechten en Media --- #SBIB:309H402 --- #A0202A --- 663 Jeugd --- 690 Media, mediarecht --- internet --- kind en media --- televisie --- 433.5 --- Angstige kinderen --- Computerspelen --- Geweld --- Internet --- Kinderen en televisie --- Kinderen --- Media --- Ontwikkelingspsychologie --- Reclame --- 659 --- 384 --- 159.987 --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Audiovisuele opvoeding --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Televisie-effect --- Kind --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Jongere
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|