Narrow your search

Library

Royal Belgian Institute for Natural Sciences (4)

KU Leuven (3)

UCLouvain (3)

UGent (3)

KBR (2)

ULiège (2)

Vlaams Parlement (2)

AMSAB (1)

Arteveldehogeschool (1)

Belgian Parliament (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (2)

English (1)

Undetermined (1)


Year
From To Submit

1999 (2)

1989 (1)

1974 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Guide des médias : vol. 2
Author:
ISBN: 906716156X 9789067161565 Year: 1989 Publisher: Bruxelles Wolters-Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

083.85:659 --- Désherbage --- Deselectie

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research
Authors: ---
ISBN: 076191000X 1452224927 145226211X 1412984378 1322419493 9780761910008 Year: 1999 Publisher: Thousand Oaks (Cal.) Sage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'The Handbook of Marketing Scales' is a compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research. Over 150 scales are included in the handbook, many of which were originally published in marketing- and consumer-related journals or conference proceedings.


Book
Projectbeheer en fondsenwerving voor het cultureel erfgoed : praktijkgids.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9051302967 9789051302967 Year: 1999 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leidraad voor individuele initiatiefnemers en verenigingen, vrijwilligers en professionelen die projecten organiseren rond onroerend of roerend cultureel erfgoed. De gids gaat in op het algemene beheer van zo'n project en vooral op de fondsenwerving. Hoe stel je een goede ploeg samen? Hoe begin je aan de planning en het beheer van een project én van een budget? Hoe werkt sponsoring? Welke regels gelden bij dit alles? Dit handige werkinstrument probeert antwoorden te formuleren.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by