Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
PXL-Business 2019 --- marketing --- trends
Choose an application
PXL-Music 2016 --- marketing --- trends
Choose an application
PXL-Business 2019 --- ondernemen --- trends --- marketingstrategie
Choose an application
Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Leidinggeven --- Management --- Trends --- Trendwatching --- PXL-Business 2019 --- ondernemerschap --- innovatie --- trends --- Leiderschap --- Trend
Choose an application
Veel informatie voor de bedrijfsvoering is te halen uit data, maar data geven een beeld van de verleden tijd. Maar wat brengt de toekomst en wat gaat onze business bepalen? Wat zijn de gevolgen van alle maatschappelijke en digitale veranderingen? Dát zijn vragen waar ondernemers het antwoord op zoeken. TopTrends voor Ondernemers brengt een praktische uitwerking van de trends die gesignaleerd zijn door visionaire denkers, trendwatchers en koplopers uit de markt zoals Ronald van den Hoff, Oprichter van Seats2Meet, trendstrateeg Richard Lamb en trends- en strategieontwikkelaar Chantal Verweij. Willem Overbosch van MKB-servicedesk wil ondernemers helpen door toptrends te formuleren en te vertalen naar praktische handvatten. Trends die: -een bron van inspiratie en zijn door vertaling naar praktische adviezen en tips; -alle bedrijven raken en zich niet beperken tot een specifieke branche; -positief geformuleerd zijn en te maken hebben met groeien en nieuwe business ontwikkelen; -de vertaling maken van maatschappelijke en digitale ontwikkelingen in kansen en bedreigingen en geven richting aan het anticiperend vermogen van ondernemers; -commerciële 'haakjes' bieden voor marketeers. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
innovatie --- KMO --- ondernemen --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- strategie --- trends --- digitale marketing --- Trends --- Ondernemerschap --- Verandering --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Internet --- Trendwatching --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Trend
Choose an application
Klant en markt zullen er in de nabije toekomst heel anders uit gaan zien. De klant zal zich anders oriënteren en anders gaan kopen, waardoor het koopproces verandert. Willen organisaties overleven, dan moeten ze aanpassingen doorvoeren in hun marketing, aanbod, flexibiliteit, logistieke processen, subscription models en financiële modellen. Bovendien zal er aandachtig moeten worden gekeken naar de inrichting van winkelgebieden en mogelijke ombuiging van koopstromen. In zijn nieuwste boek behandelt bestsellerauteur Cor Molenaar die veranderende koopprocessen en schetst hij een toekomstbeeld van de klant en de markt. Aan de hand van talloze marktonderzoeken en diverse lokale praktijkvoorbeelden behandelt hij de trends, de theorie, de rol van internet, disruptie en toekomstige hybride businessmodellen. Hij beschrijft de impact van technologie, de customer journey als basis voor koopproces en klantbenadering, en schetst hoe bedrijven zich moeten aanpassen (inclusief de implementatie, fasering en realisatie van de veranderingen). Ondernemers, businessverantwoordelijken, marketing- en salesmanagers in retail.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- PXL-Business 2016 --- consumentengedrag --- business-marketing --- marketingstrategie --- Consumentengedrag --- Consumptiegedrag --- Koopgedrag --- Marktonderzoek --- Trends --- Trend
Choose an application
Internationale economie --- Toekomstvisies --- Economie ; toekomst --- Kapitalisme --- PXL-Business 2016 --- economische filosofie --- kapitalisme --- trends
Choose an application
Wil jij in één keer bij zijn al shet gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebon voor marketeers, digitale professionals, ondernemers en studenten. Met dit jaarlijkse handboek, samengesteld door de redactie, gaan we nog verder de diepte in. We verkennen alle actuele onderwerpen in marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Aart Lensink, Maton Sonnemans, Roel Stavorinus, Danny Oosterveer, Wiemer Wnijders en Beate van Dongen Crombags. In het boek komen essentiële thema's als marketingstrtegie, reclame, brandmanagement, customer experience en contentmarketing uitvoerig aan bod.
Marketing. --- Marketing --- Trends --- Data --- e-marketing --- interactieve marketing --- PXL-Business 2020 --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel. Vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen.Herman Konings verkent de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.Joeri Van den Bergh toont aan hoe de nood aan échte Face Time bij de Generation Y and Z groter is dan ooit. Sociale media maken ons niet minder eenzaam. Gen Y is op zoek naar echte soulmates of 'bondgenoten', zowel in het leven als in merken en producten.Tom Palmaerts gaat op zoek naar onvermoede trillingen, ideeën die nog niet helemaal duidelijk zijn, maar die de potentie hebben om bestaande systemen te veranderen. Concepten die bij sommigen verblindende weerstand oproepen, maar die voor anderen juist de sparkle zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.Bron : http://www.lannoo.be
Social change --- trends --- futurologie --- Maatschappijkritiek --- Toekomstvisies --- Sociaal leven ; 2000 --- -Sociale media --- Trends --- Sociale verandering --- PXL-Media & Tourism 2016 --- massapsychologie --- communicatiepatronen --- Trendwatching --- Detailhandel --- Mobiliteit --- Digitalisering --- Sociale media --- Verbondenheid --- Creativiteit --- Ideeën --- Trend --- Idee --- Musiceren
Choose an application
In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. We hebben te maken met een steeds groeiende verscheidenheid aan media-uitingen. Naast de traditionele media zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom van boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen.
Mass communications --- trends --- massacommunicatie --- reclame --- media-analyse --- Media --- Massacommunicatie --- Massamedia --- Trends --- Informatiemaatschappij --- Issues --- Issue management --- PXL-Media & Tourism 2018 --- medialandschap --- PXL-Ebooks 2020 --- #KVHA:Media --- #KVHA:Communicatie --- Communicatie --- Digitalisering --- 316.77
Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|