Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Radiojournalistiek is het eerste Nederlandstalige basisboek op dit vakgebied. Het leert de journalist (in spe) alles over het vak van bureauredacteur en verslaggever voor de radio. Radio is snel, kan informatie en emoties direct overbrengen en is tegelijk ook anoniem en intiem. Bij radionieuws heb je te maken met meerder deadlines per dag. Hoe ga je als journalist met deze zaken om? Met dit boek leert de lezer stap voor stap de benodigde vaardigheden in praktijk te brengen.
radiojournalistiek --- Journalism --- Radiojournalistiek --- Journalistiek --- Media --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Radio --- 659.3 --- journalistiek --- radio --- 094 --- 093 --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- radio en televisie --- Radiojournalistiek. --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large
Choose an application
media-ethiek --- massamedia --- Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- 092.8 --- ethiek --- beroepsethiek --- media --- journalistiek --- communicatie --- reclame --- 659.3 --- pers en journalistiek - beroep en opleiding --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Media --- Ethiek --- Journalistiek --- Journalistieke ethiek --- Reclame --- Reclame-ethiek --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Beroepsethiek. Deontologie --- Massacommunicatie
Choose an application
nieuwsberichtgeving --- radioprogramma's --- televisienieuws --- Journalism --- Mass communications --- Journalistiek --- Radio --- Televisie --- 659.3 --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Radio journalism --- Television broadcasting of news --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Radio --- #KVHA:Televisie --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Television broadcasting --- Television coverage of news --- Television journalism --- Television news --- Broadcast journalism --- Radio broadcasting of news --- Radio news --- Radio broadcasting --- News
Choose an application
Dit boek geeft tips voor het promoten van een bedrijf via internet. De gebiedende wijs waarin de waardevolle suggesties worden gegeven, is een verademing. Een vertrouwenwekkende handleiding zonder poespas en met een voorbeeldige overzichtelijkheid. Als basis komt de opzet van een website aan de orde, zo ook de vindbaarheid ervan en de redactie van aantrekkelijke teksten. Daarnaast e-publicaties, zoekwoorden, sociale media, online adverteren en free publicity. Het boek kan van groot nut zijn voor zelfstandigen zonder personeel én grotere bedrijven die hun diensten via het internet onder de aandacht van potentiële klanten willen brengen. Het is een deel in de reeks 'Taalanker' over de aanpak van herkenbare werksituaties, zoals timemanagement en omgaan met stress.
Reclame --- Internet. --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- Dutch language --- sales promotion --- sociale media --- Mass communications --- Internet --- Cybermarketing --- Websites --- Bedrijfscommunicatie --- Branding --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfspromotie --- #KVHA:Internet --- 091 --- internet --- PR --- Nederlands 843 --- Bedrijfspromotie --- 659.3 --- 803.93 -06 --- promotie --- bedrijfsbeheer --- 695.1 Public relations --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- public relations --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Ook anno 2015 blijven sociale media alomtegenwoordig, zowel in onze persoonlijke levenssfeer, op het werk als in onze hoedanigheid van consument. Door de laagdrempelige toegang zijn sociale media uitgegroeid tot communicatieplatformen die alsmaar dieper ingebed zijn in de samenleving, de bedrijfscultuur en het dagelijkse leven van heel veel individuen. Hoewel deze sociale media vele voordelen en opportuniteiten bieden, blijven ook misbruiken niet uit. Steeds meer en nieuwe juridische vragen duiken op, zowel vanuit gebruikers-, aanbieders- als overheidsperspectief.In dit tweede boek analyseren de auteurs, academici en advocaten de impact en het gebruik van de sociale media in een aantal rechtsdomeinen, zoals mensenrechten, gegevensbeschermingsrecht, mededingingsrecht, contractenrecht, consumentenrecht, intellectuele rechten, erfrecht, internationaal privaatrecht en bewijs- en strafprocesrecht.Het boek bevat de volgende bijdragen:- Marketing, intellectuele rechten en sociale media – Tom Heremans en Lisbeth Depypere- Socialenetwerksites als advertentienetwerk: uitdagingen en mogelijkheden voor het verkrijgen van geïnformeerde toestemming – Nathalie Bertels- Reclamewijsheid 2.0. Hoe kinderen en jongeren omgaan met marketing op sociale media – Michel Walrave, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet en Karolien Poels- Sociale media en het recht op afbeelding – Linde Dierickx- “Ik ga akkoord”. Maar waarmee? Socialenetwerksites en hun algemene voorwaarden – Ellen Wauters, Eva Lievens en Peggy Valcke- De aansprakelijkheid voor onrechtmatige reviews over hotels op Facebook en op booking- en reviewsites – Sofie De Pourcq- Sociale media en mededinging. Is het Europese concurrentietoezicht opgewassen tegen Facebook en consorten? – Inge Graef- Bewijs en sociale media in burgerlijke geschillen – Kurt Willems en Pieter-Jan Valgaeren- Statusupdate: Belgische opsporing. voelt zich #verward bij het speuren in sociale media – Charlotte Conings- Sociale media en internationaal privaatrecht – Cedric Vanleenhove- De erfrechtelijke nalatenschap 2.0: digitaal en sociaal – Elisabeth Adriaens
Human rights --- Industrial and intellectual property --- Mass communications --- Computer. Automation --- sociale media --- burgerlijk recht --- internationaal recht --- Belgium --- wettelijk kader --- PXL-Business 2015 --- PXL-Ebooks 2018 --- BPB1704 --- Médias sociaux --- Internet --- culture --- droit --- internet --- media --- 347.83 --- cultuur --- 659.3 --- 690 Media, mediarecht --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Sociale media --- recht --- mediarecht --- Wetgeving. --- Droit. --- Social media --- Juridical aspects --- Confidential communications --- Privacy, Right of --- Online social networks --- Secret professionnel --- Droit à la vie privée --- Médias sociaux --- Réseautage personnel (Informatique) --- Law and legislation --- Droit --- E-books --- Idirlíon --- Belgique
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|