Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
E-Marketing leert u als marketeer en ondernemer (profit én non-profit) uw relaties zo efficiënt mogelijk te benaderen met een optimaal resultaat. Internet haalt in rap tempo televisie en gedrukte media in als het gaat om bereik en resultaat. Slimme ondernemers zorgen er dus voor dat ze weten hoe ze via internet hun doelgroep kunnen bereiken: via e-mail, zoekmachines, communities of door gewoon online te adverteren. E-marketing biedt de laatste stand van zaken over e-mailmarketing, online strategie, zoekmachineoptimalisatie, meten van resultaten, banners, portals, communities, opzetten van een shop, online adverteren en nog veel meer. E-marketing biedt inzicht in de nieuwste marketingtechnieken. Als gebruiker en lezer van E-marketing blijft u ook na aanschaf van dit boek op de hoogte via www.MailingLijst.nl/forum. U kunt interactief met collega's, redactie en experts uit het veld van gedachten wisselen, vragen stellen en u verder verdiepen. Op het forum vindt u meer materiaal, aanvullende cases, lezersreacties en nog veel meer over de in E-marketing behandelde onderwerpen. E-marketing is een verdieping en verbreding van de eerder online verschenen introductie over deze onderwerpen, door MailingLijst.nl ontwikkeld voor marketeers en ondernemers in het mkb.
marketing --- Computer architecture. Operating systems --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- Marketing --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- e-business --- Mass communications --- internet --- 658.8 --- e-marketing --- Marketing. --- internet. --- Internet. --- Massacommunicatie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- televisie --- PXL-Business 2016 --- marketingcommunicatie --- E-commerce
Choose an application
In het vakgebied van de communicatie heeft zich in het laatste decennium een revolutie voorgedaan. Het is daarom de vraag of de houdbaarheidsdatum van de bestaande communicatietheorieën inmiddels niet verstreken is. In 'Het groot communicatiedenkboek' biedt Susanne Piët in een nieuwe kijk op communicatie. Zoals de titel aangeeft, is dit niet het zoveelste handboek met hapklare samenvattingen. Het wil de lezer inspireren, prikkelen en aanzetten om tot eigen ideeën over communicatie te komen. Het doel is een referentiekader te bieden waarin theorie en praktijk tegen elkaar afgewogen kunnen worden. Susanne Piët put uit haar jarenlange ervaring om communicatie vanuit alle mogelijke invalshoeken te benaderen; als concept, als fenomeen, als instrument. Het resultaat is een boek met een persoonlijke inslag, waarin naast wetenschappelijke theorie plaats is voor praktische checklists en relativerende columns.
Communicatiemanagement. --- communicatietheorieën --- radio (technologie) --- communication [function] --- television [telecommunication system] --- communicatiewetenschappen --- communicatievaardigheden --- communicatie --- TV (televisie) --- radio receivers --- Mass communications --- communicatietheorie --- 695 Communicatie --- #KVHB:communicatie --- 659 --- 800.5 --- Communicatie in en door de onderneming --- Nederlands, communicatie --- 305.8 --- Communicatie --- Massacommunicatie --- Media --- Interview --- Onderhandelen --- 316.77 --- Communicatie ; algemeen --- Massamedia --- Communicatieve vaardigheden --- Organisatieculturen --- Communicatiestrategieën --- Checklists --- Casestudies --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatiecultuur --- Communicatiestrategie --- Checklist --- Casestudy --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- 05.02 philosophy and theory of communication studies. --- 05.10 information and communication: general. --- Communicatie. --- Radio --- Television. --- Télévision. --- communicatie. --- communication [function]. --- radio receivers. --- television (telecommunication system). --- Receivers and reception. --- Récepteurs et réception.
Choose an application
Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken?Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie?Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel.In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.Bron : http://www.lannoocampus.be
Televisie --- Media --- Vlaanderen. --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- Mass communications --- Flanders --- Communication --- Mass media --- Television --- Flanders (Belgium) --- 316.77 --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis. --- TV-kijken --- Vlaanderen --- cultuurmanagement --- 095.1 --- televisie --- België --- communicatie --- televisie in België --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis --- PXL-Media & Tourism 2015 --- massamedia --- Digitale televisie --- Trends --- Trend --- Onderzoek --- Geweld --- Emigratie
Choose an application
Over de aanmaak van journalistieke kopij voor radio en televisie is tot nu toe geen (hand)boek beschikbaar. Nochtans, tekstschrijven voor radio en televisie verschilt wel degelijk van het schrijven voor krant en tijdschrift. Radio- en televisieteksten worden door de kijker-luisteraar maar één keer beluisterd en mogen dus niet te snel gaan, onduidelijk zijn ... Tegelijk moeten ze de ontvanger onderhouden, boeien en bij de zaak houden. Daarom dit boek: over het maken van de teksten voor nieuwsuitzendingen, duiding- en achtergrondprogramma's, reportages en documentaires, informatieve programma's op radio en televisie.
Journalistiek. --- Journalistieke teksten --- Radiojournalistiek. --- Televisiejournalistiek. --- Nederlandse taal. --- Schrijfvaardigheden --- nieuwsberichtgeving --- radio (technologie) --- teksten schrijven --- television [telecommunication system] --- journalistieke technieken --- interviewtechnieken --- TV (televisie) --- radio receivers --- Mass communications --- Schrijven ; journalistiek --- Journalistiek --- Schrijven --- Radio --- Televisie --- Tekstschrijven --- Taalgebruik --- Televisiejournalistiek --- #KVHA:Journalistiek; Nederlands --- 654 media --- 8 taal --- 165.212 communicatie --- radiojournalistiek --- televisiejournalistiek --- journalistiek --- radio --- televisie --- 093 --- 82.081 --- 82.081 Creatief schrijven --- Creatief schrijven --- radio en televisie --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat? Jij en ik gedragen ons als consumenten vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen? In Media Morgen neemt Jo Caudron je mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument. Ontdek de weg naar die grote uitdagingen!
radio (technologie) --- mediacultuur --- massamedia --- marketing --- mediabeleid --- television [telecommunication system] --- interactieve media --- sociale media --- Journalism --- internet --- mobiele communicatie --- TV (televisie) --- radio receivers --- Mass communications --- Culture [Popular ] --- Culture de rue --- Culture des banlieues populaires --- Culture des classes populaires --- Culture des quartiers populaires --- Culture du peuple --- Culture ouvrière --- Culture populaire --- Cultures populaires --- Mass culture --- Pop culture --- Popcultuur --- Populaire cultuur --- Popular arts --- Popular culture --- Volkscultuur --- 316.773.2 --- #SBIB:309H1000 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- BPB1111 --- Journal --- Communication --- Consommateur --- Internet --- 690 Media, mediarecht --- media --- toekomstperpectieven --- 316.776 --- communicatie --- nieuwe media --- pers --- Internet (e-mail, website) --- Media --- Pers --- Sociale netwerken --- mobile --- Digitale communicatie --- Communicatiemiddel. Communicatiemedium. Mediatechnologie--(communicatiesociologie); massamedia zie {316.774} --- Media: algemene en theoretische werken --- Krant --- Communicatie --- Consument --- perspectives d'avenir --- communicatieprocessen --- Consumentengedrag --- Sociale communicatie --- Trends --- Trendwatching --- Communicatiemedia --- Digitale media --- Massamedia --- Sociale media --- Digitale communicatie. --- Media. --- Communicatiemedia. --- Digitale media. --- Massamedia. --- Sociale media. --- 316.773.2 Communicatiemiddel. Communicatiemedium. Mediatechnologie--(communicatiesociologie); massamedia zie {316.774} --- Mass media --- Technological innovations --- Social aspects --- Philosophy --- smartphones --- mobiele netwerken --- tablets (informatica) --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- consumatori --- consument --- потребител --- Verbraucher --- consumatore --- потрошач --- kuluttaja --- tarbija --- καταναλωτής --- fogyasztó --- forbruger --- spotrebiteľ --- konsument --- tomhaltóir --- потрошувач --- potrošnik --- konsumator --- spotřebitel --- consumidor --- potrošač --- consumer --- konsumatur --- vartotojas --- patērētājs --- консумент --- Konsument --- verbruiker --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- gazetë --- gazeta --- laikraštis --- krant --- gazzetta --- avis --- εφημερίδα --- novine --- noviny --- newspaper --- jornal --- giornale --- новине --- вестник --- tidning --- laikraksts --- periódico --- sanomalehti --- újság --- časopis --- ajaleht --- Zeitung --- ziar --- весник --- settimanale --- dienraštis --- raník --- viikkolehti --- неделен весник --- ugeavis --- päevaleht --- týždenník --- savaitraštis --- печатен медиум --- dnevnik --- weekly newspaper --- dnevne novine --- електронски весник --- morgontidning --- tiskovine --- дневен весник --- dagstidning --- ziar săptămânal --- hetilap --- неделник --- diario --- weekblad --- semanario --- quotidiano --- semanário --- εβδομαδιαίο έντυπο --- kvällstidning --- Wochenzeitschrift --- ημερήσια εφημερίδα --- nedēļas laikraksts --- deník --- tjednik --- päivälehti --- tjedne novine --- quotidien --- неделен магазин --- daily newspaper --- hebdomadaire --- denník --- списание --- veckotidning --- gazetë e përjavshme --- nädalaleht --- večerník --- dienas laikraksts --- Tageszeitung --- cotidian --- gazetë e përditshme --- napilap --- dagblad --- Idirlíon --- beartas cumarsáide --- nuachtán
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|