Listing 1 - 10 of 74 << page
of 8
>>
Sort by

Book
PR voor dummies
Authors: ---
ISBN: 9789043010900 Year: 2001 Publisher: Amsterdam : Pearson Education Benelux,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Public relations & marketingcommunicatie voor organisaties : een inleiding
Authors: --- ---
ISBN: 9789038219790 9038219792 Year: 2012 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek probeert een algemene basis te bieden en toch specifiek in te gaan op zowel public relations als op marketingcommunicatie. Het geeft een actueel overzicht van definities, doelstellingen, instrumenten en raakvlakken van beide communicatiedisciplines.


Book
Meer doen met public relations
Author:
ISBN: 9789462150782 Year: 2013 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet


Book
De media methode: professioneel optreden in de publiciteit
Author:
ISBN: 9027479429 Year: 2002 Publisher: Utrecht Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek beschrijft van A tot Z hoe u het beste optreedt in de publiciteit. Hoe u een strategie ontwerpt waarmee u via de media precies zegt waar het op staat, ondanks lastige interviewers. Hoe u de techniek van uw persoonlijke presentatie verbetert en zo de lezer, kijker of luisteraar aan uw kant krijgt. Wat doet u als er een camera meekijkt? Hoe blijft u de zenuwen de baas? Maar ook : hoe maakt u contact met een journalist en wat kunt u van tevoren met hem / haar afspreken? Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de auteur zien hoe belangrijk het is op de juiste manier met de verschillende media om te gaan . Hij geeft duidelijk onderbouwde adviezen voor interviews met schrijvende pers, diverse vormen van televisieoptreden, telefonische en radio-interviews. Hij vertelt hoe u omgaat met zogenaamde overvaljournalisten. Ook de elektronische media krijgen aandacht.


Book
Advertorial, blogbeitrag, content-strategie & Co
Author:
ISBN: 9783658054915 Year: 2015 Publisher: Wiesbaden : Springer Gabler,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Merken bouwen met content : het langverwachte huwelijk tussen reclame en content
Author:
ISBN: 9789090324036 Year: 2019 Publisher: Place of publication unknown Bernotai Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Free publicity : een doe-het-zelfmethode
Author:
ISBN: 9789462150034 Year: 2013 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Public relations en met name free publicity zijn de belangrijkste gereedschappen voor het verkrijgen van naamsbekendheid en een positief imago.


Book
De PR-factor : succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content
Authors: ---
ISBN: 9789491560538 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adfo Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/


Book
Lexique de base de la communication et des relations publiques
Authors: ---
ISBN: 9789038214597 Year: 2009 Publisher: Gent : Academia Press,


Book
Strategisch communicatiemanagement : focus op de ontvanger
Author:
ISBN: 9789045551944 9789045554969 Year: 2015 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Strategisch communicatiemanagement is een handboek voor de moderne publicrelationsverantwoordelijke. De focus ligt op hoe organisaties best inspelen op de noden en gedragingen van het publiek waarmee ze - al dan niet bewust - communiceren.Bron : http://www.deboeck.be

Listing 1 - 10 of 74 << page
of 8
>>
Sort by