Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by

Book
De Media methode : professioneel optreden in de publiciteit
Author:
ISBN: 9027479429 Year: 2002 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek beschrijft van A tot Z hoe u het beste optreedt in de publiciteit. Hoe u een strategie ontwerpt waarmee u via de media precies zegt waar het op staat, ondanks lastige interviewers. Hoe u de techniek van uw persoonlijke presentatie verbetert en zo de lezer, kijker of luisteraar aan uw kant krijgt. Wat doet u als er een camera meekijkt? Hoe blijft u de zenuwen de baas? Maar ook : hoe maakt u contact met een journalist en wat kunt u van tevoren met hem / haar afspreken? Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de auteur zien hoe belangrijk het is op de juiste manier met de verschillende media om te gaan . Hij geeft duidelijk onderbouwde adviezen voor interviews met schrijvende pers, diverse vormen van televisieoptreden, telefonische en radio-interviews. Hij vertelt hoe u omgaat met zogenaamde overvaljournalisten. Ook de elektronische media krijgen aandacht.


Book
Copy & concept
Authors: --- ---
ISBN: 9789001886455 9789001886462 Year: 2018 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.


Book
De PR-factor : succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content
Authors: ---
ISBN: 9789491560538 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/


Book
E-business
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789001811235 9789001855413 9001855415 900181123X Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'E-business' beschrijft vanuit een commerciële invalshoek hoe organisaties met behulp van internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever inrichten. Maximalisatie van de klantwaarde staat centraal.De vele voorbeelden en afbeeldingen maken het boek toegankelijk. Er wordt steeds een koppeling gelegd met de dagelijkse praktijk. Ieder hoofdstuk eindigt met de vragen en een praktijkcase, zodat studenten hun kennis kunnen testen.


Book
Public relations en marketingcommunicatie voor organisaties : een inleiding
Authors: --- ---
ISBN: 9789038219790 9038219792 Year: 2012 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek probeert een algemene basis te bieden en toch specifiek in te gaan op zowel public relations als op marketingcommunicatie. Het geeft een actueel overzicht van definities, doelstellingen, instrumenten en raakvlakken van beide communicatiedisciplines.


Book
Meer doen met public relations
Author:
ISBN: 9789462150782 Year: 2013 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet


Book
Basisboek marketingcommunicatie
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789046905227 9789046966402 9046966402 9046905225 Year: 2016 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion


Book
Free publicity : een doe-het-zelfmethode
Author:
ISBN: 9789462150034 Year: 2013 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Public relations en met name free publicity zijn de belangrijkste gereedschappen voor het verkrijgen van naamsbekendheid en een positief imago.

Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by