Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek beschrijft van A tot Z hoe u het beste optreedt in de publiciteit. Hoe u een strategie ontwerpt waarmee u via de media precies zegt waar het op staat, ondanks lastige interviewers. Hoe u de techniek van uw persoonlijke presentatie verbetert en zo de lezer, kijker of luisteraar aan uw kant krijgt. Wat doet u als er een camera meekijkt? Hoe blijft u de zenuwen de baas? Maar ook : hoe maakt u contact met een journalist en wat kunt u van tevoren met hem / haar afspreken? Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de auteur zien hoe belangrijk het is op de juiste manier met de verschillende media om te gaan . Hij geeft duidelijk onderbouwde adviezen voor interviews met schrijvende pers, diverse vormen van televisieoptreden, telefonische en radio-interviews. Hij vertelt hoe u omgaat met zogenaamde overvaljournalisten. Ook de elektronische media krijgen aandacht.
persconferenties --- perscontacten --- publiek --- PR (public relations) --- Journalism --- Mass communications --- Public relations --- Media --- Mediarelaties --- Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- PR --- media --- reclame --- 091 --- public relations --- Mediarelatie
Choose an application
Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie --- PXL-Business 2019 --- marketingcommunicatie --- multimedia marketing --- Marketingcommunicatie ; reclame. --- Reclamekunst ; creativiteit. --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- PR --- Reclame en PR
Choose an application
Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/
Journalism --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- productmanagement --- productintroducties --- PR (public relations) --- merkdenken --- reclameboodschappen --- Public relations --- Nieuws --- Public relationstechnieken --- Storytelling --- Nieuwsgaring --- E-books --- Monograph --- PXL-Business 2014 --- public relations --- medialandschap --- Communicatie. --- Marketing. --- PR. --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:PR --- 091 --- PR --- 659.4 --- marketing --- reclame --- communicatie --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Public relations. P.R.$9UDC --- 007
Choose an application
'E-business' beschrijft vanuit een commerciële invalshoek hoe organisaties met behulp van internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever inrichten. Maximalisatie van de klantwaarde staat centraal.De vele voorbeelden en afbeeldingen maken het boek toegankelijk. Er wordt steeds een koppeling gelegd met de dagelijkse praktijk. Ieder hoofdstuk eindigt met de vragen en een praktijkcase, zodat studenten hun kennis kunnen testen.
Marketing --- e-business --- sociale media --- communicatiemanagement --- PR (public relations) --- marketing --- marketingcommunicatie --- online advertising --- informaticarecht --- 658.8:004.738.5 --- internetmarketing
Choose an application
Dit boek probeert een algemene basis te bieden en toch specifiek in te gaan op zowel public relations als op marketingcommunicatie. Het geeft een actueel overzicht van definities, doelstellingen, instrumenten en raakvlakken van beide communicatiedisciplines.
Communicatie --- Organisaties. --- PR (public relations) --- marketingcommunicatie --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Public relations --- Handbooks, manuals, etc. --- Marketing --- Communication --- PXL-Business 2014 --- Marketingcommunicatie
Choose an application
Applied marketing --- PR (public relations) --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Public relations --- public relations --- PXL-Business 2014 --- management assistant --- opleiding medical management assistant --- bedrijfsmanagement --- bedrijfsadministratie --- communicatie
Choose an application
Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- Mass communications --- merken --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- marketingcommunicatie --- reclame --- verkoop --- sponsoring --- Marketingcommunicatie --- Cursus bachelor in het Office Management --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Marketingcommunicatie.
Choose an application
Public relations en met name free publicity zijn de belangrijkste gereedschappen voor het verkrijgen van naamsbekendheid en een positief imago.
Public relations. --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- perscontacten --- Dutch language --- PR (public relations) --- persberichten --- reclame --- PXL-Media & Tourism 2014 --- public relations --- persbericht --- communicatievaardigheden --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Persberichten --- Mediarelaties --- 695 Communicatie --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Public relations --- #KVHA:Free publicity --- 369.4 --- PR --- media --- taal --- publiciteit --- Nederlands 843 --- Reclame --- Media --- Taal --- Stijlleer --- Persbericht --- Mediarelatie
Choose an application
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketing --- reclamecampagnes --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- reclame --- communicatiestrategie --- evenementen marketing --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- 658.8 --- PR --- promoties --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, verkoop, distributie --- Reclame --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Public relations --- Direct marketing --- Reclameplanning --- Media --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Evenementenmarketing --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- PR. --- communicatiestrategie. --- promoties. --- reclame. --- Marketing, verkoop, distributie. --- Marketing. Sales. Selling. Distribution. --- public relations --- PXL-Business 2016
Choose an application
communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Mass communications --- 316.77 --- 305.8 --- PR --- bedrijfscommunicatie --- communicatie --- marketingcommunicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- Media(Communicatiemedia) --- communicatieplan --- huisstijl --- identiteit --- interne communicatie --- marketing --- media --- pers --- reclame --- Communicatiesociologie --- public relations --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- Communicatie --- sociale psychologie, communicatie; algemeen --- communicatieleer --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Organisatieleer --- ondernemingen --- 316.77 Communicatiesociologie --- Bedrijfscommunicatie. --- Communicatie. --- Marketingcommunicatie. --- Organisatieleer. --- ondernemingen. --- Ondernemingen. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- Communicatie ; algemeen
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|