Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Shows how the techniques and strategies of design belong at every level of business, in the first book to detail IDEO's internationally recognized Design Thinking process. The myth of innovation is that brilliant ideas leap fully formed from the minds of geniuses. The reality is that most innovations come from a process of rigorous examination through which great ideas are identified and developed before being realized as new offerings and capabilities. This book introduces the idea of design thinking, the collaborative process by which the designerʹs sensibilities and methods are employed to match peopleʹs needs not only with what is technically feasible and a viable business strategy. In short, design thinking converts need into demand. Itʹs a human-centered approach to problem solving that helps people and organizations become more innovative and more creative. Design thinking is not just applicable to so-called creative industries or people who work in the design field. Itʹs a methodology that has been used by organizations such as Kaiser Permanente to increase the quality of patient care by re-examining the ways that their nurses manage shift change, or Kraft to rethink supply chain management. This is not a book by designers for designers; this is a book for creative leaders seeking to infuse design thinking into every level of an organization, product, or service to drive new alternatives for business and society. -- Publisher description from http://www.harpercollins.com (Oct. 5, 2011).
Production management --- veranderingsmanagement --- innovatiemanagement --- Corporate reorganizations. --- Industrial design. --- Organizational change. --- Reengineering (Management) --- Reengineering (Management). --- Design, Industrial --- Mechanical drawing --- New products --- Design --- Corporations --- Reorganization of corporations --- Industrial management --- Consolidation and merger of corporations --- Business process reengineering --- Re-engineering (Management) --- Management --- Change, Organizational --- Organization development --- Organizational development --- Organizational innovation --- Organization --- Manpower planning --- Reorganization --- Change creatief creativiteit transforming change --- Design thinking --- Corporate reorganizations --- Industrial design --- Organizational change --- Innovation --- Sociologie de la communication --- Sociologie de l'architecture --- Organisation de l'espace intérieur --- Processus de création --- departement Beeldende Kunst 10 --- designtheorie --- industriedesign --- innovatie --- management --- Design, Industrial. --- Sociology of organization --- Industrial psychology --- creativity
Choose an application
Méér betekenis en zingeving op het werk. Het kan! Dit is de optimistische boodschap in Reinventing Organizations, de managementbestseller die mensen over heel de wereld aanzet tot actie. Cyaan organiseren is in korte tijd een begrip geworden. Praktijkvoorbeelden van succesvolle cyane organisaties tonen aan dat we organisaties op een heel nieuwe manier kunnen vormgeven. Het boek inspireert duizenden organisaties die méér betekenis en bezieling willen brengen in hun organisatie. Het biedt praktische handvatten voor hedendaagse vormen van organiseren, leiden en mens-zijn. Reinventing Organizations raakt een groot publiek wereldwijd, maar niet iedereen heeft de tijd voor het lezen van een 400 pagina's dik managementboek. Deze geïllustreerde versie bevat de kernideeën van het originele boek en deelt veel van de praktijkverhalen op een levendige manier. De ideale verhouding van tekst en krachtige illustraties zorgt ervoor dat je het boek in één zit uitleest. https://www.lannoo.be/nl/reinventing-organizations-ge%C3%AFllustreerde-versie
Management strategie beleid change verandering --- Bee Collection --- Innovatie --- Ondernemingen --- Management : creativiteit --- ondernemerschap --- innovatie --- management --- zelfsturing --- Business management --- organisatiemodellen --- Sociology of organization --- Business policy --- bedrijfsbeleid --- organisatieleer --- Organizational change --- Reengineering (Management) --- PXL-Central Office 2016 --- interne communicatie --- ondernemen --- Organisatieleer --- Organisaties, gedrag --- Organisaties, verandering --- Organization theory --- organisatiemanagement --- veranderingsmanagement --- leidinggeven --- Management --- Schoolontwikkeling --- Zelfsturing
Choose an application
Als u 'Wie heeft mijn kaas gepikt' van Spencer Johnson kent, weet u hoe vermakelijk en tegelijk leerzaam een goede parabel kan zijn. Dit boek beschrijft de paniek die een kolonie van 286 pinguïns overvalt, als duidelijk wordt dat de gletsjer waarop ze leven op smelten staat. In eerste instantie vertoont elke pinguïn een andere reactie, of komt met zijn eigen oplossing, totdat duidelijk wordt dat samenwerking de enige manier is om de problemen duurzaam het hoofd te bieden. Dit boek laat op levendige wijze zien hoe je als team of organisatie om kunt gaan met veranderingen en crisissituaties en zo nieuwe kansen kunt creëren. Wat Wie heeft mijn kaas gepikt voor de verandering van het individu is, is Onze ijsberg smelt! voor verandering van groepen, teams en organisaties
Organizational change --- Organizational effectiveness --- Penguins --- veranderingsmanagement --- organisatiecultuur --- bedrijfsleer --- Organization theory --- Veranderingsmanagement --- management --- veranderingsprocessen --- interne communicatie --- PXL-Central Office 2015 --- PXL-Healthcare --- opleiding zorgmanagement (BA ZGM) --- PXL-Handboeken --- 005.332.3 --- 366.1 --- roman --- Parabels --- teambuilding --- samenwerking --- Organisatie --- teamwerk --- Organisatieontwikkeling --- Inrichting en organisatie --- Changement Verandering --- Collaboration Samenwerking --- Equipe Team --- Crise Crisis --- Verandering --- Management --- Strategisch management --- Organisatieveranderingen --- Organisatieleer --- Teamwerk --- Leidinggeven --- 172 --- 366 --- 367.1 --- bedrijfspsychologie --- innovatie --- psychologie --- verhalen --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A520 --- #SBIB:35H305 --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Organisatiesociologie: arbeidssituatie en arbeidsomstandigheden: algemeen --- Organisatieleer: organisatieverandering --- 65.012.4 --- bedrijven, management --- organisaties, verandering --- leiderschap --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Organisatieverandering --- Kostenbeheersing --- Leiderschap --- Sociology of work --- Labour market --- Penguins - Fiction
Choose an application
In Salto Humano gaat Roland Vermeylen op zoek naar hoe circusmensen een bon van inspiratie kunnen zijn voor ons persoonlijke manier van leven, voor toewijding en onvoorwaardelijk engegement, voor durf en moed. Hij gaat op zoek naar het eigene in mensen, groepen en organisaties. Het maakt Salt Humano tot een inspirerend boek voor wie streeft naar uitzonderlijke prestaties. (Bron: covertekst)
Personnel Management. --- Total Quality Management. --- Organizational Culture. --- Cooperative Behavior. --- Motivation. --- Leadership. --- Organizational Innovation. --- 616.8 --- Circusvaardigheden --- Organisatieleer --- 366.4 --- Coaching --- Management --- 040829.jpg --- circusmensen --- management --- samenwerking in organisaties --- Lean Six Sigma --- Sigma Metrics --- Six Sigma --- Continuous Quality Management --- Lean Six Sigmas --- Management, Continuous Quality --- Management, Total Quality --- Metric, Sigma --- Metrics, Sigma --- Sigma Metric --- Sigma, Six --- Sigmas, Six --- Six Sigma, Lean --- Six Sigmas --- Six Sigmas, Lean --- Quality Control --- Client-Staff Ratio --- Client Staff Ratio --- Client-Staff Ratios --- Management, Personnel --- Ratio, Client-Staff --- Ratios, Client-Staff --- Corporate Culture --- Corporate Cultures --- Culture, Corporate --- Culture, Organizational --- Cultures, Corporate --- Cultures, Organizational --- Organizational Cultures --- Safety Management --- Change, Organizational --- Innovation, Organizational --- Organizational Change --- Changes, Organizational --- Innovations, Organizational --- Organizational Changes --- Organizational Innovations --- Influentials --- Disincentives --- Expectations --- Incentives --- Disincentive --- Expectation --- Incentive --- Motivations --- Drive --- Compliant Behavior --- Behavior, Compliant --- Behavior, Cooperative --- Behaviors, Compliant --- Behaviors, Cooperative --- Compliant Behaviors --- Cooperative Behaviors --- 65.012.4 --- 65.012 --- leidinggeven --- organisatieleer --- organisatieverandering --- samenwerking --- Leren --- Teamwerk --- Leidinggeven --- Veranderingen --- Veranderingsmanagement --- Personeelsmanagement --- Organisatie --- Organisatieontwikkeling --- Bedrijfspsychologie --- Organisatieveranderingen --- Verandering --- Personnel Management --- Total Quality Management --- Organizational Culture --- Cooperative Behavior --- Motivation --- Leadership --- Organizational Innovation --- 65.01 --- 159.923 --- Circus --- Ervaringsleren --- Samenwerking --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Management ; algemeen --- graduaat orthopedagogie --- Social Cohesion --- Cohesion, Social --- Cohesions, Social --- Social Cohesions --- Leiderschap --- Organisatieverandering
Choose an application
Moderne organisaties lijken vast te zitten in een verouderd stelsel. Werknemers raken gedemotiveerd, ondernemers zoeken naar een ander soort management, vertrouwde modellen schieten tekort. Kunnen we op die manier eigenlijk nog wel verder?Het werk biedt hier een antwoord. Het laat zien hoe we aan het begin staan van een nieuw tijdperk. Daarin dragen belangrijke doorbraken bij aan een diepere voldoening voor management, medewerkers en klanten. Hoe breng je je eigen authenticiteit terug in je werk? Hoe eenvoudig kan een organisatie weer zijn? Wat kun je bereiken door met een gezamenlijk en breed gedragen doel te werken?Met een veelvoud aan praktijkvoorbeelden en inspirerende getuigenissen biedt Reinventing organizations een venster op de organisatie van de toekomst. Dit boek is een aanrader voor wie nieuwe manieren van werken en leven wil begrijpen en combineren. Een theoretische en praktische handleiding voor wie de kracht van vrijheid, vertrouwen en wendbaarheid optimaal wil benutten.Bron : http://www.lannoo.be
Innovatie ; ondernemingen --- Management --- Businessmodellen --- Organisaties --- Toekomst. --- organisatiemodellen --- Sociology of organization --- Business policy --- bedrijfsbeleid --- Organizational change --- Social responsibility of business. --- Work --- Industries --- Management : creativiteit --- Innovatie --- Ondernemingen --- 650.012 --- Business --- Business and social problems --- Business enterprises --- Industrial sociology --- Social responsibility of business --- Work, Psychology of --- Corporate accountability --- Corporate responsibility --- Corporate social responsibility --- Corporations --- CSR (Corporate social responsibility) --- Social responsibility, Corporate --- Social responsibility of industry --- Business ethics --- Issues management --- Psychological aspects. --- Social aspects. --- Social aspects --- Social responsibility --- 098 Bedrijfskunde --- 366.4 --- innoveren --- Organisatiestructuren --- management --- personeelsbeleid --- Human resource management (HRM, personeelsbeleid) --- Changement Verandering --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Innovation Innovatie --- Analyse de système (management) Systeemanalyse (management) --- Innoveren --- 658/11 --- Leidinggeven --- ondernemingen --- BPB1605 --- Gestion --- Entreprise commerciale --- Gestion d'entreprise --- Innovatie; ondernemingen --- Organisatieleer --- Beheer --- Handelsonderneming --- Bedrijfsbeheer --- Psychological aspects --- Organizational effectiveness --- Employee participation --- Organizational behavior --- organisaties --- organisatieleer --- veranderen --- leidinggeven --- PXL-Central Office 2016 --- interne communicatie --- ondernemen --- innovatie --- Organisatieveranderingen --- Talenten --- Teams --- Teamontwikkeling --- Bedrijfspsychologie --- Organisatiecultuur --- Organisatiestructuur --- podnikové vedení --- διοίκηση επιχειρήσεων --- správa spoločnosti --- managementul afacerilor --- uprava podjetja --- Unternehmensführung --- immaniġġjar operazzjonali --- gestão de empresas --- driftsledelse --- gestión empresarial --- uzņēmuma pārvaldība --- upravljanje poduzećem --- управување претпријатија --- företagsförvaltning --- вођење послова предузећа --- bedrijfsbeheer --- business management --- zarządzanie przedsiębiorstwem --- įmonės valdymas --- menaxhim biznesi --- vállalkozás igazgatása --- ärijuhtimine --- бизнес управление --- yrityshallinto --- gestione d'impresa --- menaxhim i shoqërisë tregtare --- bendrovės administracija --- řízení společnosti --- administrarea companiei --- ettevõtte töökorraldus --- organización de la empresa --- podnikové řízení --- company administration --- strategia aziendale --- įmonės administracija --- менаџмент предузећа --- organisation d'entreprise --- Betriebsorganisation --- gestione aziendale --- uprava poduzeća --- įmonės vadovybė --- organizzazione aziendale --- uzņēmuma pārvalde --- įstaigos vadovybė --- organização da empresa --- трговинско предузеће --- impresa commerciale --- impriża tad-distribuzzjoni --- przedsiębiorstwo handlowe --- kaupallinen yritys --- distribution business --- трговско претпријатие --- kaubandusettevõte --- empresa comercial --- търговско предприятие --- odbytový podnik --- handelsvirksomhed --- activități de distribuție --- trgovsko podjetje --- biznes shpërndarjeje --- handelsföretag --- trgovačko poduzeće --- izplatītājuzņēmums --- podnikanie v distribúcii --- handelsonderneming --- prekybos įmonė --- εμπορική επιχείρηση --- kereskedelmi vállalkozás --- Handelsunternehmen --- commercial undertaking --- entreprise de distribution --- distributersko poduzeće --- distribučný podnik --- distribuční podnik --- distribution enterprise --- kereskedelmi vállalat --- myyntiyhtiö --- kaufmännisches Unternehmen --- empresa de distribución --- jakeluyhtiö --- distributionsvirksomhed --- претпријатие за дистрибуција на стоки и услуги --- obchodný podnik --- επιχείρηση διανομής --- întreprindere comercială --- kaufmännischer Betrieb --- distributionsföretag --- empresa de distribuição --- obchodní úsek --- distributiebedrijf --- întreprindere de distribuție --- impresa di distribuzione --- turustusettevõte --- sipërmarrje tregtare --- Vertriebsunternehmen --- ndërmarrje shpërndarjeje --- претпријатие за пласман на производи --- vahendusettevõte --- maniġment --- poslovodenje --- valdymas --- pārvaldība --- gestione --- johtaminen --- gestión --- ledning --- управување --- zarządzanie --- gestão --- beheer --- пословодство --- διαχείριση --- manažment --- menaxhim --- menedzsment --- управление --- menadžment --- juhtimine --- ledelse --- förvaltningssätt --- politica di gestione --- ledelsesform --- Betriebs- und Geschäftsleitung --- știința conducerii --- vállalat vezetése --- styring --- vedení --- forma de gestão --- раководење --- mode de gestion --- amministrazione d'impresa --- upravljanje --- poslovodstvo --- vadyba --- vadovavimas --- strategia di gestione --- vadovybė --- üzletvezetés --- řídicí aparát --- менаџмент --- piano di gestione --- Managementmethode --- direzione operativa --- wijze van beheer --- vezetés --- μάνατζμεντ --- 005.3 --- Organization theory --- organisatiemanagement --- veranderingsmanagement --- lyderystė --- ledarskap --- vezető szerep --- водеща роля --- Führung --- johtajuus --- liderança --- vodstvo --- leadership --- tmexxija --- capacités d’encadrement --- lederskab --- ηγεσία --- līderība --- capacități de conducere --- przywództwo --- vodenje --- liderazgo --- líderstvo --- leiderschap --- Onderneming --- Organisatieverandering --- Talent --- Team --- Leiderschap --- Overheidsbeleid --- gnó dáileacháin --- bainistíocht gnó --- Sociology of work --- Labour market --- bainistíocht --- verslo valdymas
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|