Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Speedmailen : turn het e-mail monster om tot een krachtige werktool !
Author:
ISBN: 9789462960589 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Anderz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je het monster temmen dat e-mail is geworden? Droom je van een lege inbox maar weet je niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen? Dan is dit boek wat voor jou! Elke dag worden we gebombardeerd met berichten en stromen onze inboxen over van de e-mails. Maar niemand legt ons uit hoe je deze essentiële e-mail skills kunt verbeteren. E-mailen hoeft namelijk niet overweldigend te zijn! Speedmailen is een makkelijk te volgen gids die je inbox omturnt van een last naar een krachtige werktool. In vijf stappen leer je hoe je snel en efficiënt je e-mail kunt managen: 1. Schakel je e-mail notificaties uit. 2. Werk je inbox maar een paar keer per dag bij. 3. Leeg je inbox elke keer... 4. ...door elke e-mail in één van de vier actie gerelateerde mappen te sorteren (door middel van sneltoetsen). 5. Orden al je e-mails die geen aandacht meer vragen in één map. De succesformule van Richard Wolfe: in 5 stappen je inkomende mail verwerken + 4 actiemappen + 3 gouden regels = 0 e-mails in je inbox. Bron : http://www.bol.com


Book
Een digitaal marketingplan in 100 dagen.
Author:
ISBN: 9789401405591 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus


Book
De social teacher : recepten voor sociale media in je klas.
Authors: ---
ISBN: 9789462925656 Year: 2016 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een digitale krant of een e-book maken, hoe begin je daaraan? Hoe kun je met gebruik van Facebook het groepsgevoel in de klas versterken? Welke sociale media zijn een vat vol inspiratie voor je lesgeven? Hoe breng je de buitenwereld in de klas? Hoe kun je sociale media inzetten om je leerlingen gerichter feedback te geven? Als leerkracht word je steeds meer geconfronteerd met de digitale vooruitgang. Nieuwe initiatieven en tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Sommige van die tools kunnen een stevige meerwaarde betekenen voor je lespraktijk. In dit boek tonen de auteurs je hoe je tools, zoals Twitter of Facebook, concreet kunt gebruiken. Ze verzamelen een hele reeks werkvormen en zoeken naar digitale hulpmiddelen die je kunt gebruiken. De auteurs vertrekken daarbij steeds vanuit een didactische invalshoek en bekijken dan hoe digitale tools je lessen kunnen ondersteunen. Ze bieden je een uitgebreide ingrediëntenlijst die gegarandeerd inspireert. Dit boek zal je lesgeven misschien niet fundamenteel veranderen, maar het zeker verrijken. (Bron: covertekst)


Book
Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten.
Authors: --- ---
ISBN: 9789400006706 9400006705 Year: 2015 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ook anno 2015 blijven sociale media alomtegenwoordig, zowel in onze persoonlijke levenssfeer, op het werk als in onze hoedanigheid van consument. Door de laagdrempelige toegang zijn sociale media uitgegroeid tot communicatieplatformen die alsmaar dieper ingebed zijn in de samenleving, de bedrijfscultuur en het dagelijkse leven van heel veel individuen. Hoewel deze sociale media vele voordelen en opportuniteiten bieden, blijven ook misbruiken niet uit. Steeds meer en nieuwe juridische vragen duiken op, zowel vanuit gebruikers-, aanbieders- als overheidsperspectief.In dit tweede boek analyseren de auteurs, academici en advocaten de impact en het gebruik van de sociale media in een aantal rechtsdomeinen, zoals mensenrechten, gegevensbeschermingsrecht, mededingingsrecht, contractenrecht, consumentenrecht, intellectuele rechten, erfrecht, internationaal privaatrecht en bewijs- en strafprocesrecht.Het boek bevat de volgende bijdragen:- Marketing, intellectuele rechten en sociale media – Tom Heremans en Lisbeth Depypere- Socialenetwerksites als advertentienetwerk: uitdagingen en mogelijkheden voor het verkrijgen van geïnformeerde toestemming – Nathalie Bertels- Reclamewijsheid 2.0. Hoe kinderen en jongeren omgaan met marketing op sociale media – Michel Walrave, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet en Karolien Poels- Sociale media en het recht op afbeelding – Linde Dierickx- “Ik ga akkoord”. Maar waarmee? Socialenetwerksites en hun algemene voorwaarden – Ellen Wauters, Eva Lievens en Peggy Valcke- De aansprakelijkheid voor onrechtmatige reviews over hotels op Facebook en op booking- en reviewsites – Sofie De Pourcq- Sociale media en mededinging. Is het Europese concurrentietoezicht opgewassen tegen Facebook en consorten? – Inge Graef- Bewijs en sociale media in burgerlijke geschillen – Kurt Willems en Pieter-Jan Valgaeren- Statusupdate: Belgische opsporing. voelt zich #verward bij het speuren in sociale media – Charlotte Conings- Sociale media en internationaal privaatrecht – Cedric Vanleenhove- De erfrechtelijke nalatenschap 2.0: digitaal en sociaal – Elisabeth Adriaens


Book
Frames, formats en selfies : wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera's vertellen over onze identiteit
Author:
ISBN: 9789462671461 Year: 2018 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html

Keywords

Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité


Book
Sociale media : actuele juridische aspecten
Authors: --- ---
ISBN: 9789400003705 9400003706 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale media zijn alomtegenwoordig. Zowel in onze persoonlijke levenssfeer als op het werk, in familiale context of in onze hoedanigheid van consument zijn ze niet meer weg te denken. Door de democratische toegang tot sociale media, waarvoor men enkel een e-mailadres en een beperkte computerkennis nodig heeft, zijn sociale media uitgegroeid tot de grootste hype van het begin van deze eeuw. Hoewel de sociale media vele voordelen bieden, bleven inbreuken en misbruiken niet uit. De snelheid en dominantie waarmee sociale media hoe langer hoe meer ons internetgebruik sturen, roepen een brede waaier van juridische vragen op.Ouders stellen zich vragen over het socialemediagebruik van hun kinderen, consumenten over hun vrijheid en privacy, overheden over de gevaren van het circuleren van zoveel persoonsgegevens. Bedrijven onderzoeken de invloed van sociale media op hun klantenrelaties, op hun naam en reputatie. Ondernemers worstelen evenzeer met de bescherming van hun intellectuele eigendomen en zijn bovendien genoodzaakt positie in te nemen ten opzichte van het gebruik van sociale media door en voor hun werknemers. Regulatoren van hun kant zien nieuwe platformen ontstaan voor (kans)spelen, marketeers en headhunters daarentegen specialiseren zich in het gebruik ervan om zo direct mogelijk gebruikers te kunnen aanspreken.Dit boek laat onderzoekers en praktijkjuristen aan het woord, die vanuit het bestaande wettelijke kader en actuele rechtspraak dieper op deze vragen ingaan. Rekening houdend met de snelle ontwikkelingen, worden instrumenten aangereikt om risico's in kaart te brengen, misbruiken te voorkomen en inbreuken tegen te gaan.Bron : http://www.intersentia.be

Keywords

Human rights --- Industrial and intellectual property --- Mass communications --- Computer. Automation --- kansspelen --- identiteitscontrole --- sociale media --- auteursrecht --- wetgeving --- intellectueel eigendomsrecht --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- Sociale media --- Rechtspraak --- Recht --- Privacybescherming --- Aansprakelijkheid --- Wetgeving --- Auteurswet --- PXL-Business 2014 --- wettelijk kader --- Médias --- Réseaux sociaux (Internet) --- Ebooks --- Social media --- Belgium --- Juridical aspects --- Confidential communications --- Privacy, Right of --- Online social networks --- Secret professionnel --- Droit à la vie privée --- Médias sociaux --- Réseautage personnel (Informatique) --- Law and legislation --- Droit --- BPB1307 --- 193 Kinderrechten en Media --- Médias sociaux --- recht --- Moyen de communication de masse --- Internet --- 347.83 --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- massamedia --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- media --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- mediarecht --- E-books --- Auteursrecht --- Idirlíon --- mórmheáin --- Belgique


Book
Digitalis : hoe we onze wereld kunnen heruitvinden
Author:
ISBN: 9789401450843 9401450846 Year: 2018 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Directeur Google België pleit voor meer digitale visie en goestingReis mee naar Digitalis, het land dat meer dan 4 miljard mensen met elkaar verbindt via het internet. Een land waar gezondheidszorg, onderwijs, mobiliteit, economie en andere maatschappelijke thema's worden aangepakt dankzij de mogelijkheden van de digitale revolutie.Dit uitdagende boek van Thierry Geerts is een krachtig pleidooi om in deze tijden van digitalisering de angst opzij te schuiven en de vooruitgang te omarmen. De digitale revolutie heeft immense maatschappelijke, culturele en economische implicaties en stelt ons voor grote uitdagingen: we moeten niet minder dan de hele wereld heruitvinden. Maar de boodschap is positief: de technologische vooruitgang biedt unieke kansen om onze samenleving te verbeteren.En waarom zou België, dat in het verleden aan de spits heeft gestaan van de industriële en computerrevolutie, niet de hoofdstad van Digitalis kunnen worden? Als ons land deze digitale trein niet wil missen, heeft het behoefte aan inspirerende en ambitieuze projecten. Dit boek zet alvast de bakens uit.Bron : http://www.lannoo.be

Keywords

Philosophy and psychology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- Société de l'information --- BPB1808 --- Informatique en nuage --- Médias sociaux --- digitalisering --- digitale revolutie --- digitale samenleving --- Informatiemaatschappij --- Cloudcomputing --- Sociale media --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- 520.7. --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemedia --- technologische verandering --- maatschappij --- Digitalisering --- Toekomstbeeldvorming --- Internet --- Trendwatching --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- информатичко општество --- informační společnost --- soċjetà tal-informazzjoni --- информатичко друштво --- informačná spoločnosť --- κοινωνία των πληροφοριών --- społeczeństwo informacyjne --- informacijska družba --- sociedade da informação --- információs társadalom --- societate informațională --- shoqëria e informacionit --- Informationsgesellschaft --- information society --- sociedad de la información --- informationssamfundet --- infoühiskond --- informatiemaatschappij --- tietoyhteiskunta --- an tsochaí faisnéise --- информационно общество --- informācijas sabiedrība --- informationssamhälle --- informacinė visuomenė --- società dell'informazione --- informacijsko društvo --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- изчисления в облак --- molntjänster --- Cloud-Computing --- mākoņdatošana --- cloudcomputing --- pilvipalvelu --- cloud computing --- computação na nuvem --- felhőalapú számítástechnika --- computación en nube --- računalstvo u oblaku --- chmura obliczeniowa --- υπολογιστικό νέφος --- pilvandmetöötlus --- računalništvo v oblaku --- néalríomhaireacht --- debesijos kompiuterija --- fornitur ta' servizzi tal-applikazzjonijiet --- infrastruttura come servizio --- lietojumprogrammas pakalpojuma sniedzējs --- Cloud-Dienst --- ASP --- Hardware-as-a-Service --- platforma jako služba --- platforma kao usluga --- infrastructure sous forme de service --- infrastruktura jako usługa --- hardware como servicio --- hardware bħala servizz --- infraestrutura como serviço --- felhőalapú szolgáltatás --- апаратна част като услуга --- IaaS --- λογισμικό ως υπηρεσία --- hardware jako služba --- Hardware as a Service --- hyrhårdvara --- platforma kā pakalpojums --- piattaforma come servizio --- nuvola informatica --- palvelualustan ulkoistaminen --- software come servizio --- πλατφόρμα ως υπηρεσία --- software como serviço --- platform as a service --- software jako služba --- програмно осигуряване като услуга --- cloudová služba --- néalseirbhísí --- hyrprogram --- infrastruktura kao usluga --- Application Service Provider --- matériel sous forme de service --- infrastructure als een dienst --- softvér ako služba --- etäsovelluspalvelu --- laitteistot palveluna --- oprogramowanie jako usługa --- molnet --- seirbhís bogearra de réir éilimh --- υποδομή ως υπηρεσία --- usługa w chmurze --- alkalmazásszolgáltató --- programska oprema kot storitev --- alkalmazás-szolgáltató --- PaaS --- infrastruttura bħala servizz --- cloudtjeneste --- servizz ta' cloud --- software als een dienst --- iaas-tjänst --- saas-tjänst --- hardware as a service --- platforma kot storitev --- Software as a Service --- fornitore di servizi applicativi --- platforma jako usługa --- servizi nella nuvola --- hardware als een dienst --- Software-as-a-Service --- application service provider --- poskytovatel aplikačních služeb --- mākoņpakalpojums --- услуга в облак --- platform als een dienst --- riistvara kui teenus --- ponudnik programskih storitev --- hardver kao usluga --- felhőszolgáltatás --- logiciel à la demande --- sovelluspalvelu --- инфраструктура като услуга --- service infonuagique --- software bħala servizz --- infrastruktúraszolgáltatás --- HaaS --- tehnična infrastruktura kot storitev --- platformszolgáltatás --- Infrastructure as a Service --- plataforma como serviço --- Infrastructure-as-a-Service --- fornecedor de aplicações --- paas-tjänst --- infraestructura como servicio --- programmatūra kā pakalpojums --- infrastruktūra kā pakalpojums --- service en nuage --- serviço de computação na nuvem --- platforma ako služba --- logiciel sous forme de service --- hardware come servizio --- software as a service --- sovellusvuokrauspalvelun tarjoaja --- plataforma como servicio --- softver kao usluga --- platvorm kui teenus --- SaaS --- Platform as a Service --- datormoln --- υλικό ως υπηρεσία --- υπηρεσία υπολογιστικού νέφους --- cloud service --- service dématérialisé --- pjattaforma bħala servizz --- poskytovateľ aplikačných služieb --- Anwendungsdienstleister --- hardvér ako služba --- matériel à la demande --- serviciu de cloud --- usluga u oblaku --- hardverszolgáltatás --- infraštruktúra ako služba --- rakendusteenuse pakkuja --- servicio en nube --- pružatelji usluga aplikacije --- tietotekniikan resurssipalvelu --- pilveteenus --- proveedor de servicios de aplicaciones --- furnizor al aplicației --- equipamento informático como serviço --- tarkvara kui teenus --- Platform-as-a-Service --- soláthraí seirbhíse feidhmchlár --- software ca serviciu --- infrastruktuur kui teenus --- szoftverszolgáltatás --- clouddienst --- felhő alapú szolgáltatás --- платформа като услуга --- πάροχος υπηρεσιών εφαρμογών --- debesų kompiuterija --- platformă ca serviciu --- storitev v oblaku --- palvelimien ylläpidon ulkoistaminen palveluntarjoajalle --- debesija --- infrastructure à la demande --- verkkosovelluspalvelu --- hardware ca serviciu --- fournisseur d'applications en ligne --- software como servicio --- infrastruktura jako služba --- it-moln --- infrastructură ca serviciu --- servizi cloud --- aparatūra kā pakalpojums --- infrastructure as a service --- etäresurssipalvelu --- informatique dématérialisée --- доставчик на услуги, свързани с приложения --- Toekomstvisie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Médias sociaux --- Société de l'information

Listing 1 - 7 of 7
Sort by