Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals.
Communicatie --- Marketing. --- #SBIB:309H2812 --- marketing --- 658.8 --- Marketingcommunicatie --- 658.88 --- 659.3 --- MA 2018-2019 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- 659 --- marketing, verkoop, distributie --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- OO Marketingcommunicatie --- Applied marketing --- verkoop --- merken --- Marketing --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- PXL-Business 2016 --- PXL-Media & Tourism 2016 --- PXL-Handboeken --- MA HRM 2019-2020 --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- MA HRM 2018-2019 --- Sponsoring --- Financiewezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|