Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Zoeken met Google levert vaak een overdosis aan informatie op. Hoe vind je nu precies datgene wat je wilt? Simpel: zoek slim en leer denken zoals Google zelf! Internetexpert en zoekspecialist Henk van Ess heeft een zoekmethode ontwikkeld die leidt tot een veel kortere lijst met meer relevante antwoorden. Verdoe geen tijd meer met het doorspitten van duizenden zoekresultaten, maar ga recht op het goede antwoord af. De Google Code zet de normale manier van zoeken op zijn kop: je stelt geen vraag, maar voorspelt het antwoord. Aan de hand van talloze zoekvoorbeelden en schermafbeeldingen leert u de Google Code kennen. U hoeft niet eens achter een computer te zitten om de Google Code onder de knie te krijgen. Al lezende kruipt u in de huid van Google en leert u precies hoe u ervoor kunt zorgen dat Google al zijn geheimen prijsgeeft. De Google Code is direct toepasbaar en zal u veel tijd besparen. Dit boek helpt de lezer om het beste uit zoekmachines (en Google in het bijzonder)
Google. --- zoekmachines --- zoekmethoden --- Computer architecture. Operating systems --- internet --- 096 Informatica --- #KVHA:Google --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Methodologie --- #KVHA:Onderzoek --- #KVHA:Research --- ICT --- google --- informatievaardigheden --- 528.51 --- Google --- informatica --- Zoekmachines --- 528.5 --- #SBIB:309H1713 --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Internet --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Websites --- Informatiebronnen --- Methodologie --- Onderzoeksjournalistiek --- Informatieverschaffing --- Website --- Informatiebron --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Inleiding - Basisbewerkingen Outlook 2013 - E-mail gebruiken - Contactpersonen beheren - Agendabeheer - Taken maken en beheren - Instellingen voor autoarchiveren - Handige tips
Computerprogramma's. --- Didactics of secundary education --- Didactics of technology --- Outlook (informatica) --- e-mail --- Programming --- secundair onderwijs 3de graad --- computerprogramma's --- Outlook 2013 --- 528.2 --- 528.51 --- Microsoft programma's --- Outlook --- informatica --- schoolboeken --- 004.42 --- 487.2 --- Informatica --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Computerprogramma's --- Informatiekunde --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Central Office 2014 --- MS Office --- Secundair onderwijs --- Hoger onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Office 2013 --- Software --- E-mail --- Handleidingen --- Verpleegkunde
Choose an application
Geschiedenis van de cartografie.
Geodesy. Cartography --- Geographers. Cartographers --- Cartography --- History --- Cartes --- Miscellanea --- World maps --- aardrijkskunde --- geografie --- cartografie --- cultuurgeschiedenis --- cultuurfilosofie --- 130.2 --- 528 --- PXL-Media & Tourism 2019 --- wereldatlas --- wereldgeschiedenis --- landkaarten --- Cartografie --- Kaarten --- Geschiedenis --- grafisch design --- grafische vormgeving --- informatiedesign --- information design --- 766.022 --- Kaart (geografie) --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
Herwerkte versie van het handboek voor de beginnende internetgebruiker. Bron : http://www.deboeck.be
internet --- Computer architecture. Operating systems --- 520.5 --- informatica --- secundair onderwijs --- leerboeken --- 520.51 --- 004.738.5 --- 487.2 --- Informatica --- Internet --- 528.5 --- Informatiekunde --- Schoolbooks - Didactic material --- PHL-Central Office 13 --- Windows 8 --- Volwasseneneducatie --- Computervaardigheden --- Secundair onderwijs --- WWW --- Websites --- E-mail --- Chatten --- Beveiliging --- Internet explorer --- Outlook --- Apps --- Handboeken --- Website --- Internet Explorer --- App
Choose an application
Internet is tegenwoordig verreweg de belangrijkste bron voor informatie. Het is echter geen professioneel bijgehouden database en veel bestanden kunt u niet zomaar veilig gebruiken. Daarvoor komen virussen en andere vormen van internet- criminaliteit te veel voor.Tegelijkertijd moet u voor uw werk wel steeds meer informatie van internet halenen gebruiken.Dit boek helpt u uw gebruik van internetinformatie een stuk gemakkelijker en veiliger maken. Waar vindt u betrouwbare informatiebronnen? Wat kunt u doen om virussen, phishing, scams en spyware voor te blijven? Wat zijn handige zoekmethodes?
Informatievaardigheden. --- Internet. --- internet --- Internet --- Mass communications --- PXL-Central Office 2016 --- informatievaardigheden --- internetbronnen --- Bronnen --- Informatiebronnen --- Elektronische informatievoorziening --- Methodologie --- Informatiemanagement --- 528.5 --- mediawijsheid --- 691 Internet --- 803.93 -06 --- Nederlands --- internetgebruik --- taalgebruik --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Bron --- Informatiebron --- Digitale informatievoorziening
Choose an application
Voor jongeren zijn smartphones, tablets en laptops vanzelfsprekend. Ze lijken er al van op erg jonge leeftijd mee vergroeid. De "digital natives" zijn altijd en overal met elkaar verbonden en communiceren via Instagram, Snapchat en andere sociale media. Voor jou als ouder of leerkracht is die wereld vaak onbekend, en dus onbemind.Maar geen paniek! Met oog voor het veelzeggende detail en met de nodige humor maakt Stefaan Lammertyn je in Alles met mate(n) wegwijs in die alomtegenwoordige digitale wereld. En die is ondertussen veel ruimer dan Facebook en Twitter! Stefaan maakt de wereld van Pinterest, Whatsapp en YouTube leuker, interessanter en dus ook veiliger, met dit boek vol nuttige verwijzingen, handige tips en bruikbare praktijkvoorbeelden. Want als mediawijze opvoeder geniet je niet alleen meer van de onbegrensde mogelijkheden van de digitale wereld. Je kan jongeren ook beter bijstaan bij problemen als digitaal pestgedrag, en hen de valkuilen van het internet leren kennen. Kortom: Alles met mate(n) zorgt ervoor dat iedereen die soms geen idee heeft waar zijn kind of leerling mee bezig is, net als Stefaan, een inno-vader (of inno-moeder) wordt: een innoverende ouder die weet wat er speelt op het net. En wie ondanks dit toch even de weg kwijt is, vindt in het boek een super handige EHBO-lijst: Eerste Hulp bij Betrokken Opvoeders.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Jongeren. --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- social media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Jongeren en internet --- 433.5 --- 528.54 --- Internet --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale media - Sociale netwerken --- Social media --- Psychological aspects --- Internet and youth --- PXL-Education 2015 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- jongeren --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Jeugd --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- internet --- jeugd --- Jongere --- massacommunicatie
Choose an application
Lessen in de handleiding voor groep 1 : Knuffels - In de klas - Optocht - Rikketikketik, het regent - Kleuren in het bos - Kabouters - Spelen met pittenzakken - Wie niet lopen wil - Een pakje van de Sint - Kerst - De poppenmaker - Sneeuw - Reusje - Bolletjes - Ochtendgymnastiek - Clowns - De verschrikkelijke vlieg - Vlinders - De olifant - In de zee Lessen in de handleiding voor groep 2 : Tellen - In het huis - Spinnen - Luister naar de wind - Drummen - Een muziekfeestje - Waarom gaan mijn handen zo? - Circuspaarden - Het pietenorkest - De kerstboom - Houthakkertjes - Winter bibber bibber - Teddybeer - Rode stippen op een ei - Eendjes in het voorjaar - De stoomtrein - De krokodil - Kleuterpop - Fantasiefiguren - Indianen - Kopieerbladen - Discografie
Muzikale vorming --- Kleuteronderwijs. --- 477.7 --- Muzikale opvoeding --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- CD --- CD 527 --- muzikale opvoeding --- muzische opvoeding --- muzikale expressie --- kleuters --- CD 528 --- CD 529 --- muziek --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- Muziek --- 471.46 --- Muzische vorming --- Muzikale expressie ; basisonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- muzische vorming --- Kleuteronderwijs
Choose an application
654 --- AA / International- internationaal --- 528.52 --- interfaces --- Informatieverwerking. Bureautica. --- informatica-data-,telecommunicatie, internet, ontw., programmeren, beheren van internetsites --- Programming --- Informatieverwerking. Bureautica --- departement Beeldende Kunst 09 --- webdesign --- 770.7 --- user interfaces --- human-computer interaction --- computers --- computerprogramma's --- software --- interaction design --- interactief design --- interaction design, participatory design, social design --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- #SBIB:309H1720 --- Informatiekunde, informatie management
Choose an application
Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be
Digitale marketing. --- Marketing --- marketing --- 528.52 --- websites --- webdesign --- marketingstrategie --- mediaplanning --- virtuele realiteit --- Artificial intelligence --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Marketing digital. --- Marketing digital --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- digitale marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- Digitalisering --- Mediakunde --- 658.8 --- Online marketing --- Social media --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Auditing --- Branding --- Marketingplanning --- Artificial intelligence - AI --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Audit --- Onlinemarketing --- Marketing information systems --- Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- branding --- social media
Choose an application
HOE GEBRUIKEN WE TECHNOLOGIE ZODAT ZE VOOR ONS EN NIET TEGEN ONS WERKT ?WAT KUNNEN WE EIGENLIJK MET DIE 21ST CENTURY SKILLS ?HOE KUNNEN WE LEVEN ALS DIGITALE HUMANISTEN ?We zitten volop in een momentum van versnelde industriële vooruitgang. Een crisis volgens de ene, een revolutie volgens de andere. Om daarin overeind te blijven, om onze greep op de wereld te kunnen houden, moeten we ons eigen handelen hacken. Om meer humanistisch dan mechanistisch te worden, hebben we behoefte aan Artificial Stupidity.In dit boek gaat Fredo De Smet op zoek naar nieuwe vuistregels in het omgaan met onze digitale realiteit, naar een manier om verandering te leiden en niet te lijden. Daarbij investeer je bijvoorbeeld maar beter in je netwerk, deel je wat je gemeen hebt, en omarm je de ambivalentie in alles wat je doet. Artificial Stupidity is geen politiek pamflet of filosofische kritiek, maar een persoonlijke zoektocht naar wat het betekent om mens te blijven in een veranderende wereld. Omdat wachten gevaarlijker is dan stappen. Bron : http://www.bol.com
528.59 --- 369.11 --- Web 2.0 --- social media --- digitaal --- digitale technologie --- digitale media --- humanisme --- 477.9 --- mediawijsheid --- internet - overige ontwerpen --- marketing - internet --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- PXL-Music 2018 --- digitaal tijdperk --- technologie --- maatschappij --- Philosophy and psychology of culture --- General ethics --- #gsdb5 --- 338.043 --- Technologische vooruitgang. Automatisering. Computers. Werkgelegenheid en informatica --- Internet --- Humanisme --- Digitalisering --- Cultuursociologie --- Sociologie --- Technologie en maatschappij --- Technologie en maatschappij. --- 658.015 --- Technologie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Filosofie
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|