Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein.Bron : http://www.deboeck.be
Marketing --- Beleid. --- marketingstrategie --- marketingbeleid --- communicatiemanagement --- marketingplan --- 369.1 --- marketing --- 658.8 --- verkoop --- #SBIB:309H2812 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- beleid --- PHL-Business 13 --- Marketingbeleid --- Marktonderzoek --- Marktsegmentatie --- Marketingplanning --- Communicatiebeleid --- Handboeken --- Productbeleid --- Koopgedrag --- Prijsvorming --- Sales promotion --- Consumentengedrag
Choose an application
Advertising --- -#SBIB:024.AANKOOP --- #SBIB:309H2800 --- #SBIB:309H2812 --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Tourism --- Reclame: algemene werken --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Tourism. --- Advertising - Tourism. --- Acqui 2006 --- -Tourism
Choose an application
Het basiswerk contentmarketing Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. Ook al is het gat dichten tussen marketeer en consument voor veel bedrijven nog steeds een hels karwei. Maar het kan. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft. Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe consument. Want die staat kritisch tegenover reclame en verwacht van merken meer dan enkel traditionele productpromotie. Marketeer-uitgevers nemen die klip, maar ook hier overwinnen enkel de sterksten. Ook in content moet je uitblinken. Van marketeer tot uitgever neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten in de communicatiemix. Dit handboek verheldert op een overzichtelijke manier alle belangrijke elementen: van de organisatie van de marketingafdeling over de productie en de distributie van content tot de mogelijkheden om te automatiseren en te analyseren. Het is gelardeerd met lokale voorbeelden en cases en reikt de marketeer praktische tips, templates en actieplannen aan om meteen aan de slag te gaan. Dit boek toont de noodzaak om communicatie op een andere manier aan te pakken. Een manier die bedrijven op de kaart zet omdat ze kwalitatieve inhoud publiceren en een originele stem ontwikkelen. Van marketeer tot uitgever kwam tot stand met de medewerking van de meest vooraanstaande experts in content marketing en media. Een primeur voor Vlaanderen. Een must-read voor marketeers, professionals uit PR en communicatie, ondernemers en journalisten. 'Een praktisch en
Marketing --- marketingstrategie --- marketing --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- Team personeel strategie beleid cultuur Change verandering success --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- merkbeleid --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- communicatiemiddelen --- Content marketing --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkstrategieën --- merchandising --- sales promotion --- agribusiness and business economics --- advertising --- food marketing --- globalization --- market analysis --- market development --- marketing bill --- marketing channels --- marketing cooperatives --- marketing costs --- marketing strategies --- marketing year --- markets --- prices --- sales --- economic recession --- market surveys --- market value --- social marketing --- standards and grades --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie
Choose an application
Dit boek geeft tips voor het promoten van een bedrijf via internet. De gebiedende wijs waarin de waardevolle suggesties worden gegeven, is een verademing. Een vertrouwenwekkende handleiding zonder poespas en met een voorbeeldige overzichtelijkheid. Als basis komt de opzet van een website aan de orde, zo ook de vindbaarheid ervan en de redactie van aantrekkelijke teksten. Daarnaast e-publicaties, zoekwoorden, sociale media, online adverteren en free publicity. Het boek kan van groot nut zijn voor zelfstandigen zonder personeel én grotere bedrijven die hun diensten via het internet onder de aandacht van potentiële klanten willen brengen. Het is een deel in de reeks 'Taalanker' over de aanpak van herkenbare werksituaties, zoals timemanagement en omgaan met stress.
Reclame --- Internet. --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- Dutch language --- sales promotion --- sociale media --- Mass communications --- Internet --- Cybermarketing --- Websites --- Bedrijfscommunicatie --- Branding --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfspromotie --- #KVHA:Internet --- 091 --- internet --- PR --- Nederlands 843 --- Bedrijfspromotie --- 659.3 --- 803.93 -06 --- promotie --- bedrijfsbeheer --- 695.1 Public relations --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- public relations --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Art and advertising are often seen as potential enemies, with the one being free from commercial concerns and the other dependent upon them. In this clearly written and wide-ranging book, Joan Gibbons argues rather for a mutually enriching relationship between the two, showing how artists have reached a wider audience by embracing the tactics and mass media of advertising, and how advertising has employed issues and strategies of contemporary art. Charting key points of overlap and antagonism, she looks at the work of artists from Andy Warhol, Barbara Kruger and Victor Burgin to Sylvie Fleurie
Art and industry. --- Advertising. --- Joan Gibbons --- kunst --- kunst en reclame --- twintigste eeuw --- reclame --- reclamevormgeving --- 766.01 --- 766.036 --- 7.036 --- 7.036/039 --- 766.036/039 --- art criticism --- Art --- commercials [oral or performed works] --- kunstbeschouwing --- thema's in de kunst --- theme --- Ads --- Advertisements --- Advertising --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Advertising, Art in --- Industry and art --- Retail trade --- departement Beeldende Kunst 07 --- vormgeving --- Art and industry --- Industries --- Commercial art --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|