Listing 1 - 10 of 51 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Salesmanagement
Authors: ---
ISBN: 9789001862930 Year: 2016 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Salesmanagement' bereidt studenten op heldere en gestructureerde wijze voor op een loopbaan als salesmanager. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse Nederlandse en Belgische verkooppraktijk, en koppelt ze aan elkaar vanuit de optiek van de salesmanager. Het leert studenten een verkoopplan te schrijven waarin de gehele saleshorizon en alle onderwerpen die voor een verkoopafdeling belangrijk zijn, aan bod komen. Verder laat het boek zien welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.


Book
Basisboek sales
Author:
ISBN: 9789001886448 9001886442 9789001886431 9001886434 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers bv

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

SAMENVATTING: "Basisboek Sales, de opvolger van Verkoper en Verkoop, biedt een complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied sales. Alle belangrijke thema's van de salesdiscipline, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement. Studenten leren hoe moderne organisaties omgaan met salesactiviteiten. Ook is er ruime aandacht voor de praktische verkoopvaardigheden die elke verkoper zich eigen moet maken. Basisboek Sales sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A."


Book
Grondslagen van de marketing.
Author:
ISBN: 9789001765415 Year: 2009 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is marketing? Strategieontwikkeling en marketingplanning. De marketingomgeving. Koopgedrag. Marktonderzoek en marketinginformatie. Marktsegmentatie en positionering. Productbeleid en dienstenmarketing. Productontwikkeling. Marketingcommunicatiestrategieën. Reclame en sponsoring. Sales management. Prijsbeleid en prijsbepaling. Distributiebeleid. Detailhandel. Internationale marketing.


Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: ---
ISBN: 9789043019149 Year: 2010 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Om recht te doen aan het belang van technologische ontwikkelingen is in deze editie bovendien een hoofdstuk toegevoegd over internet en IT-toepassingen in verkoop. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy over een internationaal bedrijf. Zo komt bijvoorbeeld het verkoopmanagement van Microsoft aan bod en wordt het customer relations managementsysteem van BMW Benelux besproken. Verkoop en verkoopmanagement gaat vergezeld van een website, zie www.pearsoneducation.nl/jobber. Hier Vind je een digitale leeromgeving met videocases, powerpoints, extra vragen en praktijkoefeningen. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de London School of Commerce en bestuursvoorzitter van Durham Associates Group Ltd. De Nederlandse bewerking is uitgevoerd door Kurt De Blick en Patrick Stroobandt. Beiden doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultant voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.Recensie(s) NBD|Biblion recensie Dit studie- en werkboek behandelt verkoop vanuit het perspectief van de verkoopprofessional en verkoopmanager vanuit een focus op aansturing en motivatie. Het bestaat uit vijf delen: perspectief, omgeving, techniek, management en controle en beheer. Elk hoofdstuk start met leerdoelen en kernconcepten en sluit af met conclusies. Na elk deel volgt een casestudy. Een digitale leeromgeving op internet met per boek een unieke toegangscode Ondersteunt de lezer met presentaties, opgaven en praktijkoefeningen. Deze achtste editie is aangevuld met informatie over internet en IT-toepassingen in de verkoop. De auteurs zijn universitair docent en decaan in Engeland. De Nederlandse vertalers zijn docenten aan Belgische universiteiten en hogescholen. Een boek gericht op hbo- en wo-studenten door zijn indeling en methode. (NBD|Biblion recensie, Ir. K.W. Sijtsma MBA)


Book
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789058757890 9789058757906 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak


Book
Verkopen is een werkwoord
Author:
ISBN: 9789048616039 Year: 2012 Publisher: Brugge Die Keure Business & Economics

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Alles= verkopen
Authors: ---
ISBN: 9789024414017 9024414016 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische tips voor verkopers van producten en diensten van iemand met bijna 50 jaar ervaring in het vak.


Book
Onweerstaanbaar ondernemen : de drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt
Author:
ISBN: 9789461264039 Year: 2020 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je jezelf in korte tijd met zijn nieuwe marketingmethode ontwikkelt van een goede tot een excellente ondernemer. De sleutel tot succes bestaat uit drie succesversnellers:- Maak het verschil met jouw weggever- Laat zien wie je bent met de elevatorpitch- Zorg voor een fantastische klantreis met de WOW-ervaringZet jij deze succesversnellers in? Dan heb je goud in handen, of je nou diensten of producten verkoopt, net start of jarenlange ervaring hebt. Meer dan tienduizend ondernemers zijn je voorgegaan en hebben ontdekt dat de succesformule werkt, altijd en overal.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Marketingbeleid
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045529943 Year: 2009 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein. Met rijkelijk illustratiemateriaal.

Listing 1 - 10 of 51 << page
of 6
>>
Sort by