Listing 1 - 10 of 71 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Vormers_en_hervormers.pdf
Journalistiek --- Media --- Journalistieke ethiek --- Overheidsbeleid --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Choose an application
Media --- Gedrukte media --- Toekomstbeeldvorming --- Trends --- Sectorstudies --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Toekomstvisie --- Trend --- Sectorstudie
Choose an application
ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Journalistiek_in_diskrediet.pdf
Journalistiek --- Trends --- Sociale communicatie --- Nieuwsgaring --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Trend --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
imago --- merken --- vormgeving --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- marketingtoepassingen --- design [discipline] --- 659.1 --- Ruud Boer --- grafische- en reclamevormgeving --- reclame --- design --- branding --- corporate identity --- twintigste eeuw --- eenentwintigste eeuw --- 766.01 --- marketingstrategie --- Publicity. Advertising --- 659.1 Publicity. Advertising --- marketing
Choose an application
Radiojournalistiek is het eerste Nederlandstalige basisboek op dit vakgebied. Het leert de journalist (in spe) alles over het vak van bureauredacteur en verslaggever voor de radio. Radio is snel, kan informatie en emoties direct overbrengen en is tegelijk ook anoniem en intiem. Bij radionieuws heb je te maken met meerder deadlines per dag. Hoe ga je als journalist met deze zaken om? Met dit boek leert de lezer stap voor stap de benodigde vaardigheden in praktijk te brengen.
radiojournalistiek --- Journalism --- Radiojournalistiek --- Journalistiek --- Media --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Radio --- 659.3 --- journalistiek --- radio --- 094 --- 093 --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- radio en televisie --- Radiojournalistiek. --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large
Choose an application
Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste mogelijke idee? Weerspiegelt dat idee de in de doelgroep beleefde behoeftes en emoties? Voelt de reclamemaker aan wat de tijdgeest is en heeft hij inzicht in alle stimulusmogelijkheden? En kan de marketeer de uitgestippelde marketingcommunicatiestrategie samen met de reclamemaker vertalen in de best mogelijke strategie? Oftewel: wordt de breinbox verleid of niet? Over deze vragen gaat de uitgave Reclamepsychologie. Dit nieuwe studieboek biedt inzicht in de werking van de breinbox gerelateerd aan gedragsmodellen, reclamedoelstellingen, reclame-appeals, reclame-effecten, reclamevormen en stijlen en artistieke uitgangspunten. De auteur start vanuit reclameperspectief met een visie op gedrag en de werking van het brein, en hoe het proces van marketingstrategie naar reclamecreatie verloopt. Vervolgens komen in het deel over reclame-appeals de invloed vanuit de psychologie en sociologie, respectievelijk special appeals als humor, seks en angst aan de orde. Tot slot komen de reclame-effecten aan bod, en gaat de auteur dieper in op toepassingen met ondermeer een hoofdstuk 'Twenty ways to seduce a buyer'. In dit fraai geïllustreerde full color boek is de tekst rijkelijk voorzien van recent beeldmateriaal uit marketingcommunicatiecampagnes en van opdrachten. Op de bijbehorende website www.reclamepsychologie.noordhoff.nl wordt verwezen naar het boek en extra cases en opdrachten.
Reclame --- Reclamepsychologie --- Gedrag --- Hersenen --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effecten --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- marketing --- reclamestijlen --- reclamevormen --- Psychologie --- 659.1 --- psychologie --- reclame --- 369.4 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
Technologie (eHealth) kan mensen met een chronische aandoening ondersteunen op een groot aantal gebieden. Zo kan eHealth de cliënt helpen gemakkelijk de juiste informatie te vinden over aandoeningen en kan met allerlei applicaties voorlichting en monitoring plaatsvinden.Daarnaast kan eHealth door middel van afstemming, coaching en ook puur organisatorisch steun bieden aan mensen die vaak levenslang te maken hebben met een of meer gezondheidsproblemen. Daarbij biedt het volop kansen cliënten zelf de regie te geven over hun eigen gezondheid.
Chronische ziekten --- Technologie --- 659.24.614 --- 601.8 --- gezondheidszorg --- technologie --- PXL-Healthcare 2018 --- gezondheid --- medische registratie --- digitale technieken --- chronische aandoeningen
Choose an application
gezondheidspromotie --- preventieve gezondheidszorg --- Hygiene. Public health. Protection --- Advertising. Public relations --- departement Gezondheidszorg 09 --- gezondheidsopvoeding --- Preventie --- Gezondheid --- Gezondheidszorg --- Gezondheidsrecht --- Paramedische beroepen --- 659.24 --- 614 --- Gezondheidszorg (gezondheidsbeleid) --- GVO --- 659.24.614 --- Gezondheidsopvoeding (gvo, gezondheidsvoorlichting) --- 601.6 --- GVO (gezondheidsvoorlichting en -opvoeding, sanitaire opvoeding) --- preventie --- 659.24 Technical information and consultancy --- Technical information and consultancy --- PXL-Ebooks --- Paramedisch beroep --- Voeding --- Gedrag --- Drank
Listing 1 - 10 of 71 | << page >> |
Sort by
|