Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by

Book
Raden voor de Journalistiek in West-Europa
Author:
ISBN: 9789079700042 Year: 2008 Volume: 21 Publisher: Diemen AMB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Vormers_en_hervormers.pdf


Book
Press and press support in a digital age : papers of the international conference, hosted by the Netherlands Press Fund, The Hague, 3-4 October 2007
Author:
ISBN: 9789079700134 Year: 2009 Publisher: Diemen AMB


Book
Vormers en hervormers : toekomstbeeld voor printmedia, strategische scenario's en implicaties
Authors: ---
ISBN: 9789079700103 Year: 2009 Publisher: Diemen AMB


Book
Journalistiek in diskrediet
Author:
ISBN: 9789079700141 9079700142 Year: 2009 Publisher: Diemen AMB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Journalistiek_in_diskrediet.pdf


Book
Brand design: het vormen en vormgeven van merken voor een optimale merk-identiteit
Author:
ISBN: 9043008710 9789043008716 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Prentice Hall


Book
Radiojournalistiek.
Author:
ISBN: 9062834639 Year: 2005 Publisher: Bussum Coutinho.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Radiojournalistiek is het eerste Nederlandstalige basisboek op dit vakgebied. Het leert de journalist (in spe) alles over het vak van bureauredacteur en verslaggever voor de radio. Radio is snel, kan informatie en emoties direct overbrengen en is tegelijk ook anoniem en intiem. Bij radionieuws heb je te maken met meerder deadlines per dag. Hoe ga je als journalist met deze zaken om? Met dit boek leert de lezer stap voor stap de benodigde vaardigheden in praktijk te brengen.


Book
Reclamepsychologie.
Author:
ISBN: 9789001803261 Year: 2011 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste mogelijke idee? Weerspiegelt dat idee de in de doelgroep beleefde behoeftes en emoties? Voelt de reclamemaker aan wat de tijdgeest is en heeft hij inzicht in alle stimulusmogelijkheden? En kan de marketeer de uitgestippelde marketingcommunicatiestrategie samen met de reclamemaker vertalen in de best mogelijke strategie? Oftewel: wordt de breinbox verleid of niet? Over deze vragen gaat de uitgave Reclamepsychologie. Dit nieuwe studieboek biedt inzicht in de werking van de breinbox gerelateerd aan gedragsmodellen, reclamedoelstellingen, reclame-appeals, reclame-effecten, reclamevormen en stijlen en artistieke uitgangspunten. De auteur start vanuit reclameperspectief met een visie op gedrag en de werking van het brein, en hoe het proces van marketingstrategie naar reclamecreatie verloopt. Vervolgens komen in het deel over reclame-appeals de invloed vanuit de psychologie en sociologie, respectievelijk special appeals als humor, seks en angst aan de orde. Tot slot komen de reclame-effecten aan bod, en gaat de auteur dieper in op toepassingen met ondermeer een hoofdstuk 'Twenty ways to seduce a buyer'. In dit fraai geïllustreerde full color boek is de tekst rijkelijk voorzien van recent beeldmateriaal uit marketingcommunicatiecampagnes en van opdrachten. Op de bijbehorende website www.reclamepsychologie.noordhoff.nl wordt verwezen naar het boek en extra cases en opdrachten.


Book
Marktonderzoek in rechte lijn.
Authors: ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2014 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
(B)eHealth : Technologie voor een gezonde toekomst
Authors: ---
ISBN: 9789036810722 Year: 2017 Publisher: Loghum Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Technologie (eHealth) kan mensen met een chronische aandoening ondersteunen op een groot aantal gebieden. Zo kan eHealth de cliënt helpen gemakkelijk de juiste informatie te vinden over aandoeningen en kan met allerlei applicaties voorlichting en monitoring plaatsvinden.Daarnaast kan eHealth door middel van afstemming, coaching en ook puur organisatorisch steun bieden aan mensen die vaak levenslang te maken hebben met een of meer gezondheidsproblemen. Daarbij biedt het volop kansen cliënten zelf de regie te geven over hun eigen gezondheid.

Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by