Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Sinds 2007 worden scholen van het secundair onderwijs geacht hun leerkrachten te evalueren. Dit maakt deel uit van een cyclus van functionerings- en evaluatiegesprekken, naar analogie met wat in de bedrijfswereld gebruikelijk is. Voor het eerst is wetenschappelijk onderzoek beschikbaar over hoe dit in het secundair onderwijs, maar ook in de Centra voor Volwasseneneducatie en de Centra voor Leerlingenbegeleiding effectief gebeurt, en wat de bedoelde en onbedoelde effecten zijn. Het onderzoek geeft aanleiding tot een aantal duidelijke aanbevelingen met betrekking tot het evaluatiesysteem voor het onderwijzend personeel. (Bron: covertekst)
Secondary education --- evaluatie (onderwijs) --- Didactic evaluation --- leerlingenbegeleiding --- Pupil counseling. Pupil guidance --- School management --- Research on teaching --- Flanders --- Education [Secondary ] --- Belgium --- Flanders (Belgium) --- Teachers --- Rating of --- Education and state --- PXL-Central Office 2014 --- onderwijzend personeel --- secundair onderwijs --- evaluatietechnieken --- Evaluatie --- Onderwijs --- Personeel --- Personeelsevaluatie --- Secundair onderwijs --- CLB --- Volwasseneneducatie --- 750 Onderwijspersoneel --- personeelsbeleid --- onderwijs --- onderwijspersoneel --- evaluatie --- Personeelsbeleid ; onderwijs ; Vlaanderen --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Training --- Sport --- Centrum voor Leerlingenbegeleiding
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|