Narrow your search

Library

KDG (3)

PXL (3)

KBR (2)

Thomas More Mechelen (2)

Arteveldehogeschool (1)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

LUCA School of Arts (1)

SL (1)

Thomas More Kempen (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2016 (1)

2010 (1)

2003 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Reclame en mediaplanning
Author:
ISBN: 9789044125788 Year: 2010 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen

Guy Bourdin
Authors: ---
ISBN: 1851773991 0810966050 9780810966055 9781851773992 Year: 2003 Publisher: London V&A Publications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Alle kleuren van de regenboog
Authors: --- ---
ISBN: 9789002262173 Year: 2016 Publisher: Antwerpen Oogappel

Listing 1 - 3 of 3
Sort by