Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is een reisverhaal naar het land van Lean Agility. Elke leidinggevende van eender welke organisatie vult onderweg zijn rugzak met diepere inzichten en praktische suggesties. Enkele streken die bezocht worden:Lean is niet mean. Failure demand. Overbelasting van medewerkers belet continue verbetering. Kaizen kata en Kaizen coaching kata. Lean e-mail. PDCA-kaartenspel. Kanban Kaizen verbeterborden overal, zelfs thuis. Wendbaarheid (agility) en de Company Mass Index die het niveau van Lean Agility meet in je organisatie.Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be
Kwaliteitszorg ondernemingen --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management --- Quality Management. --- Production management --- Physical distribution --- Personnel management --- lean --- Kaizen --- productiebedrijven --- Kostenbeheersing --- Managementtechnieken --- Lean management --- Management --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Lean Lean --- Méthodes Methoden --- Performance Prestatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- logistiek --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- Kwaliteitszorg --- Ondernemingen --- Lean --- Business policy --- kwaliteitsbeheersing --- management
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|