Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Deel 1. Visie en beleid : 1. Een programma voor dienstverlening - 2. Actieve en proactieve dienstverlening - 3. Impact meten en kwaliteit - Deel 2. Mensen, informatie en middelen : 1. Mensen : HR en organisatieverandering - 2. Informatie - 3. Middelen - Deel 3. Gebruikers : 1. Gebruikers, klanten en burgers - 2. Leer je gebruiker kennen - 3. In dialoog met gebruikers - Deel 4. Vormgeven van dienstverlening : 1. Clusteren van dienstverlening - 2. Kanalen sturen met een kanaalstrategie - 3. Communiceren over dienstverlening - 4. Personaliseren van dienstverlening - 5. Toegankelijk maken van dienstverlening - Deel 5. Kanalen : 1. Face-to-face - 2. Telefonie - 3. E-mail en chat - 4. Website - 5. Sociale media
stedelijk beleid --- Public economics --- dienstverlening --- Organization theory --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- lokale besturen --- gemeentebeleid --- Public administration --- Flanders --- Internet in public administration --- Belgium --- Flanders (Belgium) --- communicatie --- dienstverleningscontract --- ombudsman --- kwaliteit --- management --- communication --- contrat de louage de services --- qualite --- PXL-Social Work 2018 --- dienstverlenende sector --- leefomgeving --- communicatievaardigheden --- Overheidsbeleid --- Dienstverlening --- Relations administration-citoyen Betrekkingen tussen overheid en burgers --- Information (administration) Informatie (overheidsdiensten)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|