Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Consumentengedrag --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- Consumentengedrag.
Choose an application
Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.Bron : http://www.businezz.nl
Marketing --- Advertising. Public relations --- merken --- generatiemarketing --- consumentengedrag --- productstrategie --- Gen Z. --- Generation Z. --- Jongeren. --- Jongerencultuur.
Choose an application
658.8 --- consumentenbelangen --- direct marketing --- klantenmanagement --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Klantenbinding --- Klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Trends --- Consumentengedrag --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
316.77 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:AANKOOP --- Economie Economie --- Médias Media --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- Client Klant --- Communicatiesociologie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- 316.77 Communicatiesociologie
Choose an application
Dit praktijkboek gaat over (on)tevreden consumenten, klantcontacten tussen bedrijven en hun afnemers en over alles wat er goed en fout kan gaan in de serviceverlening van die bedrijven. Doelgroep is de medewerker die dagelijks in contact komt met zijn klanten alsmede de voor de klantcontacten verantwoordelijke manager, die op zoek is naar mogelijkheden om de service te verbeteren.
Client Klant --- Communication externe Externe communicatie --- Service à la clientèle Klantendienst --- 366.1 --- servicemanagement --- consumentengedrag --- Marketing --- Consumentenbeleid --- Dienstverlening --- Consumenten --- Consument --- Financiewezen
Choose an application
bedrijven --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- 658.8 --- #SBIB:309H252 --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- 658.8.01 --- Klantenrelaties (klantenbinding, klantentevredenheid, klantentrouw, klantgerichtheid, relatiemarketing) --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Consumentengedrag --- Klantenonderzoek --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumentengedrag. --- Klantenonderzoek.
Choose an application
Marketing --- segmentatie --- marktsegmentatie --- marketing --- Market research --- Audit Accountantscontrole --- Consommation Verbruik --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- #KVHB:Marketing --- 658.8:005.52 --- marketingdoelgroepen --- marketingmix --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- marktsegmentaties --- Marktonderzoek --- Client Klant --- 658.81
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- consumentengedrag --- klantentevredenheid --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Verkooptechniek --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management studies, Business Administration, Organizational Science (General). --- 098 Bedrijfskunde --- Klantgerichtheid --- Klantentevredenheid --- 658.8
Choose an application
Herkent u volgende problemen ? - Bezoekers blijven over het gras wandelen, ondanks de bordjes. - Amper enkele weken na uw zwerfvuilcampagne liggen er opnieuw overal blikjes. - Acties via Twitter en Facebook halen niets uit: jongeren vinden hun weg naar de culturele activiteiten in de gemeente maar niet. - U promoot steevast het gebruik van de fiets en het openbaar vervoer, maar dit lijkt het autogebruik maar niet te doen afnemen. - De vernieuwde procedure maakt geen verschil: erg weinig ouderen schrijven in op onze maaltijden aan huis. Ondanks talrijke sensibiliserings- en communicatiecampagnes blijven mensen steeds weer het 'foute' gedrag stellen. Want tussen weten en doen gaapt een kloof van verleidingen en gewoontes. De publicatie 'Effectief gedrag veranderen met het 7E-model' leert u precies hoe u dit probleem kan aanpakken. Dankzij een doordacht beleid gebaseerd op nudging en keuzeoptimalisatie en gerichte communicatie op maat kan u uw doelgroep op subtiele wijze de goede richting uitduwen zodat hun gedrag blijvend verandert. Het 7E-model is een duidelijk en praktisch werkinstrument om beleid en communicatie te realiseren met blijvende impact. Vlaams Minister-President Geert Bourgeois, Beleidsnota 2014-2019: Het 7E-model heeft zijn deugdelijkheid bewezen. We stimuleren het gebruik ervan door vorming en netwerking.Bron : http://www.politeia.be
gedragsverandering --- human behavior --- marketing --- Mass communications --- Social psychology --- Zelfkennis --- Gedragspsychologie --- Change talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken veerkracht --- communicatie 340.132.2 --- #SBIB:309H2812 --- sociale marketing --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Voorlichting --- Gedrag --- Gedragsverandering --- Overheidsvoorlichting --- Verandering --- Beïnvloeding --- Organisatieveranderingen --- communicatie --- sociaal gedrag --- 007 --- 301.15 --- Communicatie --- Consumentengedrag --- Marketing --- Sociaal gedrag --- Organisatieverandering --- Communicatietheorie --- 000.0 --- 458.1 --- Communication (gestion) Communicatie (beheer) --- Plan de communication Communicatieplan --- Communication externe Externe communicatie --- Modèles Modellen --- Marketing Marketing
Choose an application
Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!
internet --- Business economics --- informatiemaatschappij --- management --- Traitement de l'information Informatieverwerking --- Leadership Leadership --- Courrier électronique Electronic mail --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Information Informatie --- Management Management --- Information (gestion) Informatie (management) --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- 366.4 --- bedrijfsstrategie --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- electronic commerce --- kennismanagement --- leiding geven --- managementvaardigheden --- E110635.jpg --- Informatiemanagement --- bedrijfsleiding, management --- Marketing --- informatiemanagement (informatica) --- consumentengedrag --- consumentenmarketing
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|