Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Klachtbehandeling.
Author:
ISBN: 9789013010312 Year: 2007 Publisher: S.l. Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Generation Alpha in beta : Reframing Marketing to Kids
Author:
ISBN: 9789401463799 Year: 2020 Publisher: LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.Bron : http://www.businezz.nl


Book
Kloteklanten : de klant als noodzakelijk kwaad ? : het geheel vernieuwde, nog steeds fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland
Author:
ISBN: 9789013068054 Year: 2009 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer


Book
Geïntegreerde communicatie : een ontvangersperspectief
Author:
ISBN: 9051895410 Year: 1995 Publisher: Utrecht Lemma


Book
Wij pikken het niet langer ! : wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kun je eraan doen ?
Author:
ISBN: 9789052615622 9052615624 Year: 2007 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit praktijkboek gaat over (on)tevreden consumenten, klantcontacten tussen bedrijven en hun afnemers en over alles wat er goed en fout kan gaan in de serviceverlening van die bedrijven. Doelgroep is de medewerker die dagelijks in contact komt met zijn klanten alsmede de voor de klantcontacten verantwoordelijke manager, die op zoek is naar mogelijkheden om de service te verbeteren.


Book
Doelgericht segmenteren van markten
Author:
ISBN: 9026722605 Year: 1996 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen


Book
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Author:
ISBN: 9052615551 9789052615554 Year: 2006 Publisher: Den Haag Sdu


Book
Effectief gedrag veranderen met het 7E-model
Author:
ISBN: 9782509023896 Year: 2015 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herkent u volgende problemen ? - Bezoekers blijven over het gras wandelen, ondanks de bordjes. - Amper enkele weken na uw zwerfvuilcampagne liggen er opnieuw overal blikjes. - Acties via Twitter en Facebook halen niets uit: jongeren vinden hun weg naar de culturele activiteiten in de gemeente maar niet. - U promoot steevast het gebruik van de fiets en het openbaar vervoer, maar dit lijkt het autogebruik maar niet te doen afnemen. - De vernieuwde procedure maakt geen verschil: erg weinig ouderen schrijven in op onze maaltijden aan huis. Ondanks talrijke sensibiliserings- en communicatiecampagnes blijven mensen steeds weer het 'foute' gedrag stellen. Want tussen weten en doen gaapt een kloof van verleidingen en gewoontes. De publicatie 'Effectief gedrag veranderen met het 7E-model' leert u precies hoe u dit probleem kan aanpakken. Dankzij een doordacht beleid gebaseerd op nudging en keuzeoptimalisatie en gerichte communicatie op maat kan u uw doelgroep op subtiele wijze de goede richting uitduwen zodat hun gedrag blijvend verandert. Het 7E-model is een duidelijk en praktisch werkinstrument om beleid en communicatie te realiseren met blijvende impact. Vlaams Minister-President Geert Bourgeois, Beleidsnota 2014-2019: Het 7E-model heeft zijn deugdelijkheid bewezen. We stimuleren het gebruik ervan door vorming en netwerking.Bron : http://www.politeia.be

The attention economy : understanding the new currency of business.
Authors: ---
ISBN: 157851441X Year: 2001 Publisher: Boston Harvard business school press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by