Listing 1 - 10 of 57 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Dictionnaire de la communication d'entreprise
Author:
ISBN: 2711778339 9782711778331 Year: 2006 Publisher: Paris : Vuibert,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communiquer efficacement pour les nuls
Author:
ISBN: 9782754022293 2754022295 Year: 2011 Publisher: Paris : First Editions,


Book
Evaluez vos actions de communication : mesurer pour gagner en efficacité
Authors: ---
ISBN: 9782100513543 2100513540 Year: 2008 Publisher: Paris: Dunod,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La boîte à outils de la communication
Authors: ---
ISBN: 9782100848300 Year: 2023 Publisher: Malakoff Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La communication managériale : la modernisation symbolique des entreprises
Author:
ISBN: 2706107138 Year: 1996 Publisher: Grenoble : Presses universitaires de Grenoble,


Book
Kracht zonder macht : onweerstaanbare managementrecepten met de smaak van Verticale Dialoog
Author:
ISBN: 9789077983249 Year: 2008 Publisher: Leidschendam Quist


Book
Kernbegrippen van professionele communicatie
Authors: ---
ISBN: 9789024424894 9789024424900 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter 't Lam.Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.Uniek aan dit boekcompleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving;het onmisbare fundament voor communicatie;helder en compact.Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!video's en links met heldere uitleg over modellen;begrippen en theorieën;aanvullende artikelen en literatuur. Bron : http:/:www.boekenbank.be


Book
Mieux communiquer en entreprise grâce à l'impro théâtrale
Authors: --- ---
ISBN: 9782710118213 2710118211 Year: 2006 Publisher: Issy-les-Moulineaux : ESF,


Book
B.a. ba de communication
Author:
ISBN: 9782759010851 Year: 2010 Publisher: Levallois-Perret (Hauts-de-Seine) : Vocatis-[Studyrama],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Pour ceux qui viennent de créer leur entreprise et qui sont convaincus que leur démarche commerciale doit être renforcée par des actions de communication. Ce guide est conçu pour présenter, de façon concrète, l'ensemble des moyens et des solutions pour communiquer simplement, efficacement et au juste prix.

Listing 1 - 10 of 57 << page
of 6
>>
Sort by