Narrow your search

Library

FOD/SPF PO (7)

KU Leuven (6)

UCLL (6)

Hogeschool Gent (4)

UAntwerpen (3)

UGent (3)

Vlaams Parlement (3)

TPC (2)

VUB (2)

ACV - CSC (1)

More...

Resource type

book (7)


Language

Dutch (7)


Year
From To Submit

2000 (1)

1996 (1)

1993 (1)

1991 (1)

1989 (1)

More...
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Leren organiseren : handboek voor de praktijkwerker in de probleemoplossende methoden en technieken.
Author:
ISBN: 9024411424 Year: 1984 Publisher: Baarn Nelissen


Book
Kijk op het imago : voor non-profit organisaties die een goede relatie met het publiek willen onderhouden
Authors: ---
ISBN: 9036801478 Year: 1989 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus


Book
Vorming, training en opleiding. Handboek voor een kwaliteitsvol VTO-beleid in de welzijnsvoorzieningen
Authors: --- ---
ISBN: 9789044110425 904411042X Year: 2000 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het handboek tracht een antwoord te geven op diverse vragen en moeilijkheden bij het voeren van een kwaliteitsvol VTO-beleid: Hoe kom je van losse VTO-inspanningen tot een strategisch VTO-beleid?Welke VTO-behoeften leven er in de organisatie en hoe stel je die vast? Hoe de transfer van het geleerde naar de werkvloer bevorderen? Hoe van een evaluatie méér maken dan een verzameling van indrukken? Hoe de organisatie tot een krachtige leeromgeving maken? Vanuit een geïntegreerde en strategische visie op VTO worden checklists, procedures, instrumentaria en praktijkvoorbeelden uitgebreid voorgesteld.

Keywords

321.3 --- beroepsvervolmaking --- competenties --- kwaliteitsbewaking --- management --- opleiding --- personeelsbeleid --- planning --- trainingen --- 364.62 --- #PBIB:2000.4 --- #PBIB:gift 2000 --- #SBIB:316.8H30 --- Academic collection --- 374 --- 374.12 --- #A0501A --- 713 Beroepsopleiding en beroepsomscholing --- Apprentissage Leerproces --- Compétences Bevoegdheden --- Formation Opleiding --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Plans de formation Opleidingsplannen --- Stratégies (formation) Opleidingsstrategieën --- #KVHB:Handboeken TP --- #KVHB:Opleidingen --- #KVHB:Welzijnswerk --- Beroepsopleiding 377 --- Maatschappelijke werk 36 --- Onderwijs 37 --- Volwassenenonderwijs 373.7 --- 321.4 --- kennisverwerving --- leeromgeving --- leren --- maatschappelijk werk --- opleidingen --- organisatieleer --- professionalisering --- veranderingsbekwaamheid --- vorming --- welzijnswerk --- welzijnswerkers --- welzijnszorg --- Kwaliteitszorg in de welzijnsvoorzieningen (tevredenheids(onderzoek)) --- Management in de welzijnsinstelling --- Hulpverleners : professionalisering --- Maatschappelijk werk : hulpverleners --- Kwaliteitszorg ; sociale welzijnszorg --- competentieontwikkeling --- in-service opleiding --- lerende organisatie --- management in de welzijnsinstelling --- welzijnswerkers, opleiding --- #gsdbP --- Maatschappelijk werker. Sociale werkers --(algemeen) --- Professies en methoden in het welzijnswerk: sociaal werk, vrijwilligerswerk, hulpverleningsmethoden … --- vorming - vormingswerk - sociaal cultureel werk --- vormingswerkers, opleiding --- Opleiding en beroep --- 658.37 --- 361.03 --- 361.05 --- 364.62 Maatschappelijk werker. Sociale werkers --(algemeen) --- departement Algemeen 10 --- kwaliteitsbevordering --- Compétences Bevoegdheden --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Stratégies (formation) Opleidingsstrategieën --- Professies en methoden in het welzijnswerk: sociaal werk, vrijwilligerswerk, hulpverleningsmethoden .. --- Professies en methoden in het welzijnswerk: sociaal werk, vrijwilligerswerk, hulpverleningsmethoden


Book
Kwaliteitszorg in dienstverlenende organisaties : de klant is koning, maar wie maakt er de dienst uit?
Authors: ---
ISBN: 9026713878 Year: 1991 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 7 of 7
Sort by