Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Advertising agencies --- Trademarks. --- Advertising --- Trademarks --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Couleurs (communication graphique) Kleuren (grafische communicatie) --- Langage Taalgebruik --- Publicité Adverteren --- Symboles (communication graphique) Symbolen (grafische communicatie) --- Merchant marks --- Registration of trademarks --- Trade-marks --- Trade names --- Advertising business --- Agencies, Advertising --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Agents --- Retail trade --- Carré Noir (Firm) --- Trade regulation --- Brand name products --- Business names --- Logos (Symbols) --- Service marks --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Advertising agencies - France.
Choose an application
Bibliotheek François Vercammen
Political philosophy. Social philosophy --- Historical materialism --- Ideology --- Philosophy --- Histoire Geschiedenis --- Idéologies Ideologieën --- Philosophie Filosofie --- Société Maatschappij --- Knowledge, Theory of --- Political science --- Psychology --- Thought and thinking --- Mental philosophy --- Humanities --- Dialectical materialism --- History --- Marxian historiography --- Marx, Karl, --- Marx, Karl --- Marx, Karl. --- Historical materialism. --- Ideology. --- Philosophy. --- Makesi, --- Ma-kʻo-ssu, --- 马克思, --- 馬克思, --- Marukusu, --- マルクス, --- Marx, Heinrich Karl, --- Marks, Karl, --- Marx, Carlos, --- Marks, K. --- Marŭkʻŭsŭ, Kʻal, --- 마르크스, 칼, --- Marksŭ, --- 맑스, --- Marks, Karol, --- Mác, Các, --- Marx, Karel, --- Marksas, Karolis, --- Marx, Carlo, --- Mác, C., --- מארכס, --- מארכס, קארל, --- מארכס, קרל, --- מארכס, ק --- מארקס --- מארקס, קארל --- מארקס, קארל, --- מארקס, קרל, --- מארקס, ק. --- מרכס, קרל --- מרכס, קרל, --- ماركس، كارل --- ماركس، كارل، --- Markso, Karlo, --- Marx, Karl, - 1818-1883 --- Philosophie marxiste
Choose an application
De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.
Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago
Choose an application
316.773.3 --- 659.126 --- 804.0-086 --- Slogans --- Advertising --- -#SBIB:309H512 --- #SBIB:309H2821 --- Publicité Adverteren --- Emploi des langues Taalgebruik --- Succès Succes --- Relations publiques Public relations --- Message Boodschap --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Battle-cries --- Mottoes --- Terms and phrases --- Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- Frans: slang jeugdtaal vaktaal --- Verbale communicatie: inhoudsanalyse: onderzoekingen --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Slogans. --- Franse taal --- taalgebruik in de reclame --- taalgebruik in de reclame. --- 804.0-086 Frans: slang jeugdtaal vaktaal --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- 316.773.3 Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- 804.0-086 Frans: slang; jeugdtaal; vaktaal --- Frans: slang; jeugdtaal; vaktaal --- #SBIB:309H512 --- Trade marks. Logos. House colours etc --- French language --- Psycholinguistics --- Advertising. Public relations --- Pragmatics --- Publicité --- Language --- Langage --- Taalgebruik in de reclame. --- Advertising - France. --- Publicité --- Vocabulaire
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|