Narrow your search
Listing 1 - 4 of 4
Sort by
Le statut marxiste de la philosophie
Author:
ISBN: 287027002X 9782870270028 Year: 1976 Volume: vol 2 Publisher: Bruxelles : Editions Complexe,


Book
Klachtenmanagement en de rol van communicatie
Author:
ISBN: 9013022243 9014095430 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.

Keywords

Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago


Book
Les mots de la publicité : l'architecture du slogan
Author:
ISBN: 2876820390 9782876820395 Year: 1990 Publisher: Paris : C.N.R.S.-Editions (Centre National de la Recherche Scientifique),

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

316.773.3 --- 659.126 --- 804.0-086 --- Slogans --- Advertising --- -#SBIB:309H512 --- #SBIB:309H2821 --- Publicité Adverteren --- Emploi des langues Taalgebruik --- Succès Succes --- Relations publiques Public relations --- Message Boodschap --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Battle-cries --- Mottoes --- Terms and phrases --- Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- Frans: slang jeugdtaal vaktaal --- Verbale communicatie: inhoudsanalyse: onderzoekingen --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Slogans. --- Franse taal --- taalgebruik in de reclame --- taalgebruik in de reclame. --- 804.0-086 Frans: slang jeugdtaal vaktaal --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- 316.773.3 Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- 804.0-086 Frans: slang; jeugdtaal; vaktaal --- Frans: slang; jeugdtaal; vaktaal --- #SBIB:309H512 --- Trade marks. Logos. House colours etc --- French language --- Psycholinguistics --- Advertising. Public relations --- Pragmatics --- Publicité --- Language --- Langage --- Taalgebruik in de reclame. --- Advertising - France. --- Publicité --- Vocabulaire

Listing 1 - 4 of 4
Sort by