Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Philosophie Filosofie --- Sciences Wetenschappen --- Découvertes scientifiques --- Logique --- Sciences --- Épistémologie --- Méthodologie --- #SBIB:316.23H3 --- Wijsgerige grondslagen en discussie in de sociologie --- Science --- Methodology --- Philosophy --- Méthodologie --- Philosophie --- Découvertes scientifiques. --- Logique. --- Épistémologie. --- Méthodologie. --- Logic --- Science - Methodology - Philosophy --- Science - Philosophy --- Science - Methodology
Choose an application
Het Groot Werkvormenboek 2 bevat maar liefst 120 nieuwe werkvormen voor actieve bijeenkomsten met resultaat. Met tips, trucs en valkuilen voor kennismaken, discussiëren, zelfreflectie, brainstormen, visievorming en meer.Het Groot Werkvormenboek heeft vele trainers, leidinggevenden, coaches en professionals geïnspireerd om werkvormen te gebruiken. Dit tweede boek biedt nieuwe inspiratie voor werkvormen in de populairste thema's en voor nieuw toegevoegde thema's, zoals resultaatgericht werken, zelfreflectie, openheid en kwetsbaarheid, positiviteit, vitaliteit, verantwoordelijkheid, van buiten naar binnen denken, leren van de expert, digitaal overleg, visievorming en teamontwikkeling. Bijzonder in dit tweede boek is de speciale aandacht voor het kiezen van werkvormen en het bouwen van een programma voor een lesdag, vergadering of evenement.Het Groot Werkvormenboek 2 is samengesteld door de werkvormenexperts van 2KNOWHOW. Bron : http://www.bol.com
Didactic strategies --- Didactics --- vergaderen --- groepsontwikkeling --- didactische werkvormen --- lesgeven --- Bedrijfspsychologie --- Personeelsmanagement --- Leiderschap --- Management --- Vergaderen --- Training --- Werkvorm --- Groepswerk --- Brainstorming --- Feedback --- Kennisdeling --- Talent --- Samenwerking --- Communicatieve vaardigheden --- werkvormen en leeractiviteiten --- groepsgesprekken --- Groepstraining --- Samenwerkend leren --- Werkvormen --- Leidinggeven --- Personeelsbeleid --- Kennismakingsspelen --- Leergroepen --- Brainstorming Brainstorming --- Formation Opleiding --- Jeux de rôle Rollenspel --- Méthode des cas Gevallenmethode --- 650.012 --- Groepsoefeningen --- Informeren --- Brainstormen --- Strategieformulering --- besluitvorming --- reflectie --- Evaluatie --- Vaardigheden --- Discussie --- Samenwerken --- Presenteren --- feedback --- 005.57 --- Teacher education. Teacher's profession --- Industrial psychology --- Mass communications --- coaching --- groepswerk --- werkvormen --- Coachen. --- Communicatietheorie. --- Didactische werkvormen. --- Gesprekstechniek. --- Organisaties. --- Trainingscursussen. --- coachen. --- communicatietheorie. --- didactische werkvormen. --- trainingen. --- Training (vorming)
Choose an application
Leren en onderwijzen is een integrale methode algemene didactiek. Deze methode is o.a. bedoeld voor lerarenopleidingen in het hoger onderwijs, na- en bijscholingen en GPB-opleidingen. Leren en onderwijzen kan ook als zelfstudiepakket worden gebruikt. Sinds de vierde herziene editie van Leren en onderwijzen in 1998 deden zich in het onderzoeks- en onderwijsveld enkele verschuivingen voor die het noodzakelijk maakten een aantal hoofdstukken te herschrijven en up-to-date te brengen. Maar ook de sterk wijzigende maatschappelijke context waarin het onderwijs zich bevindt, maakt dat een vernieuwd, en vernieuwend didactisch model zich opdrong. Deze herziene editie van Leren en onderwijzen sluit nog beter aan bij de basiscompetenties en beroepsprofielen van het lerarenberoep en biedt de mogelijkheid een aantal belangrijke basiscompetenties te behalen om later uiteindelijk het gewenste beroepsprofiel te bereiken.
Didactiek --- Didactique --- Enseignement --- Onderwijs --- 37.02 --- Apprentissage Leerproces --- Contenu (formation) Inhoud (opleiding) --- Didactique Didactiek --- Evaluation Evaluatie --- Examens Examens --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Matériel didactique Leermiddelen --- Multimédia Multimedia --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Tests Tests --- #KVHB: Didactiek --- didactiek --- evaluatie --- onderwijskunde --- 454 --- Beginsituatie --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische werkvormen --- Doelen --- Doelstellingen --- Evaluatie --- Leerinhoud --- Leerinhouden --- Media en onderwijs --- Onderwijsleermiddelen (Leermiddelen) --- Onderwijsmedia --- Relatie leraar-leerling --- Begeleid zelfstandig leren --- Contractwerk --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Discussie --- Doceren --- Dvd --- Evaluatie (Beoordeling) --- Excursie --- Gespreksvormen --- Groepswerk --- Huiswerk --- ICT --- Klasgesprek --- Kringgesprek --- Leerdoelen --- Leergesprek --- Leraren --- Media --- Onderwijsleergesprek --- Opvoeden --- Rollenspel --- Schoolbord --- Simulatiespel --- Transparanten --- Zelfstandig leren --- Zelfstudie --- Didactiek ; algemeen --- Lesgeven --- Onderwijzen ; algemeen --- Didactische beginsituatie --- 062319.jpg --- Didactische en methodische grondbeginselen. --- Didactiek; algemeen --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- (zie ook: Schoolrapporten) --- (zie ook: teleonderwijs) --- 37.02 Didactische en methodische grondbeginselen. --- Teaching --- leren --- Didactische en methodische grondbeginselen --- Onderwijskunde --- departement Algemeen --- departement Algemeen 07 --- Provincie West-Vlaanderen --- #gsdbP
Choose an application
Het Groot Werkvormenboek is dé inspiratiebron voor iedereen die bijeenkomsten en vergaderingen op een en frisse en resultaatgerichte manier wil vormgeven. Het boek bevat 120 verschillende werkvormen, geordend naar doelstelling, zoals: kennismaken, uitwisselen, kennis overdragen, discussiëren, beslissen, brainstormen, plannen maken, evalueren, vaardigheden oefenen en informeren. Het boek geeft ook uitleg over de theorie en gedachtegang achter het kiezen en het gebruiken van werkvormen. Het zet tips, trucs en valkuilen voor het succesvol begeleiden van iedere afzonderlijke werkvorm overzichtelijk op een rij. Het werk is gericht op de groeiende groep enthousiaste managers, trainers en docenten die hun overlegsituaties actiever willen maken en tegemoet willen komen aan de verschillende wensen en voorkeuren van hun deelnemers. Het is bedoeld voor leidinggevenden of trainers die plezier hebben in het regisseren van bijeenkomsten en geïnspireerd willen worden om in hun aanpak te variëren en zo inhoud effectief te behandelen
communicatie --- leidinggeven --- management --- Brainstorming Brainstorming --- Formation Opleiding --- Jeux de rôle Rollenspel --- Méthode des cas Gevallenmethode --- #KVHA:Lerarenopleiding --- #KVHA:Onderwijs --- #KVHA:Onderwijsvormen --- 499.4 --- trainingen --- vergaderen --- vergadertechnieken --- werkvormen --- 305.8 --- 367.1 --- Didactische werkvormen --- Evaluatie --- Kennismakingsspelen --- Leergroepen --- Management --- Reflecteren (Terugblikken) --- Teamcommunicatie --- Training --- Vergaderen --- leiding geven --- personeelsbeleid --- 65.012 --- Kennis --- Leren --- Methodiek --- Organisatie --- Werkvormen --- Leidinggeven --- Personeelsbeleid --- Personeelsmanagement --- S20100038.JPG --- didactiek --- vergadertechniek --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken --- Communicatie ; algemeen --- Leer van de organisatie --- Bedrijfspsychologie en -sociologie --- 007 --- 371.3 --- 007.1 --- Leidinggeven. --- Personeelsbeleid. --- Didactic strategies --- Personnel management --- Mass communications --- groepsontwikkeling --- didactische werkvormen --- lesgeven --- opleidingen --- Teacher education. Teacher's profession --- coaching --- Communicatie --- Gesprekstechniek (onderhandelen) --- Vergadertechniek --- Bedrijfspsychologie- en sociologie --- Vergadertechnieken --- Leidinggeven : communicatie --- #KVHB:Werkvomren --- #KVHB:Vergadertechnieken --- #KVHB:Leidinggeven --- #KVHB:Training --- vergadertechnieken (gez) --- #SBIB:309H251 --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:35H305 --- Interne communicatie en organisatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Organisatieleer: organisatieverandering --- Presenteren --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Massacommunicatie --- 691 --- human resources management --- managementvaardigheden --- arbeid, motivatie --- Bedrijfsorganisatie --- mondelinge communicatie --- 658.3 --- Management leidinggeven leiderschap coachen motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Pedagogie en didactiek --- 650.012 --- Groepstraining --- Groepsoefeningen --- Informeren --- Brainstormen --- Strategieformulering --- Besluitvorming --- Reflectie --- Vaardigheden --- Discussie --- Interactiviteit --- Communicatieve vaardigheden --- Taalvaardigheid --- Nederlands --- Mondelinge communicatie --- Bedrijfspsychologie --- Groepswerk --- Didactische werkvorm --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Leiderschap --- Werkvorm --- 454.21 --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs --- Training (vorming)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|