Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Service industry --- Applied marketing --- dienstenmarketing --- dienstverlenende bedrijven --- dienstensector --- Service Dienst --- Service à la clientèle Klantendienst
Choose an application
In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)
Accueil Onthaal --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations humaines Menselijke relaties --- Service à la clientèle Klantendienst --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65.012.4 --- 658.811 --- bedrijven --- dienstenmarketing --- dienstverlening --- klantenservice --- management --- marketing --- Kwaliteitszorg --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketing --- Management --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Consumer behavior --- 658 --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Klantgericht ondernemen --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantentevredenheid --- Management --- Marketing --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Management. --- Applied marketing --- dienstensector --- dienstenmarketing --- Distribution strategy --- Service industry --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- 658.86 --- 658.88 --- Economie Economie --- Management (cas concrets) Concreet management --- Management Management --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations publiques Public relations --- 658.8.131 --- Marketing management --- Business logistics --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Management --- Distributiestrategie --- Toegepaste marketing --- Services marketing --- Marketing van diensten --- Dienstensector --- Marketingmix --- Marketingstrategieën --- Monograph --- Marketingstrategie --- Bedrijfsorganisatie
Choose an application
Publieke organisaties krijgen vandaag te maken met ingrijpende veranderingen op alle bestuursniveaus. Dit handboek biedt aan overheidsmanagers en aan masterstudenten die zich voorbereiden op een leidinggevende functie in de publieke sector de bouwstenen om een slagvaardig strategisch en organisatorisch beleid uit te bouwen. Met publieke sector wordt bedoeld: de 'echte' overheid maar ook alle organisaties uit de social-profitsector die vooral tot doel hebben om maatschappelijke of publieke waarde tot stand te brengen. Het werk biedt een overzicht van alle relevante theorieën en begrippen, en is onmiddellijk bruikbaar in de praktijk door de opbouw vanuit concrete vraagstukken. Het boek baseert zich op de recentste wetenschappelijke literatuur en gebruikt de nieuwste cases. Het vormt een tandem met een website met werkbladen en uitgewerkte voorbeelden, en aandacht voor de recentste ontwikkelingen.www.lannoocampus.be
Public administration --- management --- overheidsmanagement --- dienstensector --- Business management --- Affaires--planning --- Business planning --- Business--planning --- Zakendoen--planning --- 098 Bedrijfskunde --- overheidsbeleid --- publieke sector --- Management public Overheidsmanagement --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- #SBIB:35H203 --- 366.43 --- strategisch management --- politique gouvernementale --- secteur publique --- Overheidsmanagement: strategisch management --- Strategisch management --- Overheidsbeleid --- Non-profitsector --- secteur public --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Management (niet-HRM) : Strategie --- Management (non GRH) : Stratégie --- Kostenbeheersing
Choose an application
658 --- 658.562 --- 658.562 Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- dienstensector --- Business policy --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Service industry --- Management Management --- Client Klant --- Qualité Kwaliteitszorg --- Entreprises Ondernemingen --- Contrôle Controle --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Choose an application
658.8 --- 35 --- marketing --- marketing, dienstensector --- marketing, non-profit --- marketingonderzoek --- marketingstrategie --- overheidsbestuur --- 35 Administratief recht. Bestuursrecht. Openbaar bestuur --(algemeen) --- Administratief recht. Bestuursrecht. Openbaar bestuur --(algemeen) --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 35.073.6 <492> --- Science administrative Bestuurswetenschappen --- Réforme de l'administration Bestuurshervorming --- #A90D1 --- Politique Politiek --- Action administrative Administratieve actie --- Marketing Marketing --- Public administration --- Marketing --- 35 Public administration. Government. Military affairs --- Public administration. Government. Military affairs
Choose an application
CRM (Customer Relationship Management) --- non-profitsector --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Distribution strategy --- HRM (human resource management) --- 65.012.4 --- 658.115.4 --- dienstensector --- management --- marketing --- 005.912 --- 005.912.2 --- 658.8 --- diensten --- facility management --- servicemanagement --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- Efficacité Efficiëntie --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Industrie studies industriële goederen. Services and related industries --- kantoormanagement --- contacten met het publiek --- marketing, verkoop, distributie --- Dienstenmarketing --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Dienstenmarketing. --- Distributiestrategie --- Business policy --- Business management
Choose an application
658.562 --- 658 --- Méthodes Methoden --- Qualité Kwaliteitszorg --- Management (cas concrets) Concreet management --- Méthodes de travail Werkwijzen --- Techniques Technieken --- 658.56:338.46 --- Dienstensector : kwaliteitszorg --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- 658.562 Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- #SBIB:35H511 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- AA / International- internationaal --- 338.78 --- 650 --- 658.56 --- kwaliteit --- tertiaire sector --- quartaire sector --- kwaliteitskringen --- management in de welzijnsinstelling --- 658.56 Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- Diensten. Non-profitsector --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- 658.5 --- 338.9 --- 338.94 --- 65.014 --- 361.03 --- Sociology of organization --- Service industry --- kwaliteitsbewaking --- Netherlands
Choose an application
Statistics.
---
Statistics as Topic
---
Closed periodicals
---
Statistique régionale
---
Annuaire
---
Belgique
---
#ETEW:TSCAT
---
#TS:WARD
---
#BIBC:tijdschradm
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|