Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Teaching --- onderwijs --- pedagogiek --- Didactics of higher education --- Enseignement supérieur et universitaire --- Hoger en universitair onderwijs --- Methodologie --- Méthodologie --- Learning, Psychology of --- TEACHING --- Education --- Education. --- Teaching. --- 37.02 --- 371.12 --- 371.13 --- #WWIS:AGGR --- Connaissances générales Algemene kennis --- Méthodes de travail Werkwijzen --- Graphique Grafiek --- Didactique Didactiek --- Enseignement Onderwijs --- 450.8 ) Leermethoden --- 482 --- leerinhoud --- leermethoden --- leerplanontwikkeling (curriculumontwikkeling) --- 371.3 --- Leerstof : presentatie --- leerstof --- studiemethode --- Learning --- Psychology of learning --- Educational psychology --- Comprehension --- Learning ability --- Academic Training --- Educational Personnel --- Educational Technics --- Educational Techniques --- Pedagogy --- Personnel, Educational --- Teaching Methods --- Technics, Educational --- Techniques, Educational --- Training Activities --- Training Technics --- Training Techniques --- Training of Trainers --- Activities, Training --- Educational Technic --- Educational Technique --- Method, Teaching --- Methods, Teaching --- Pedagogies --- Teaching Method --- Technic, Educational --- Technic, Training --- Technics, Training --- Technique, Educational --- Technique, Training --- Techniques, Training --- Trainers Training --- Training Activity --- Training Technic --- Training Technique --- Training, Academic --- Activities, Educational --- Educational Activities --- Workshops --- Literacy Programs --- Training Programs --- Activity, Educational --- Educational Activity --- Literacy Program --- Program, Literacy --- Program, Training --- Programs, Literacy --- Programs, Training --- Training Program --- Workshop --- Students --- Didactische en methodische grondbeginselen. --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Psychological aspects --- education --- Hoger onderwijs --- College teaching. --- Learning, Psychology of. --- Hoger onderwijs. --- nihil --- 371.13 Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- 37.02 Didactische en methodische grondbeginselen. --- enseignement --- Didactische en methodische grondbeginselen --- College teaching --- University teaching --- Activity, Training
Choose an application
Hoe transformeren naar een waardegedreven organisatie ?Hoe verbind je succes en persoonlijke groei ?Maak vrienden in je bedrijf.Joost Callens vertelt hoe hij zijn bedrijf Durabrik samen met zijn medewerkers transformeerde volgens zijn visie: 'Ga steeds stroomopwaarts op zoek naar de kern van jezelf en bewandel de weg van je dromen.'Na een persoonlijke ontdekkingstocht kwam hij te weten wie hij als persoon en als leider écht is. Hij besliste daarop om het roer om te gooien. In een sector die getekend is door vooroordelen en het vasthouden aan oude gewoontes, was dit geen evidente keuze.Vanuit een authentiek en persoonlijk leiderschap zet hij zijn organisatie op weg naar cultuurtransformatie, zelfontwikkeling en waardegedreven ondernemen. Dit boek is de neerslag van die tocht.Toch is dit boek meer dan een managementboek. Het is een inspiratiebron voor iedereen die op zoek is naar ware authenticiteit. Een boek voor iedereen die het vuur in zichzelf en anderen wil aanwakkeren.Bron : http://www.lannoo.be
Social psychology --- Leadership --- Handbooks, manuals, etc. --- Self-realization --- Maturation (Psychology) --- Sociale psychologie --- Personeelsbeleid --- personeelsmanagement --- leidinggeven --- Personnel management --- Leidinggeven --- Ondernemen --- Managementvaardigheden --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Leiderschap --- 098 Bedrijfskunde --- books
Choose an application
arbeidsmobiliteit --- onthaal in organisaties --- personeelsbeleid --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Introductie --- #KVHB:Personeelsbeleid --- Accueil du personnel Onthaal (personeel) --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- 331.6 --- 658.31 --- 658.3 --- Personnel management
Choose an application
Choose an application
Studieboek op HBO/WO-niveau.
Employee motivation. --- Incentive awards. --- Incentives in industry. --- Incentive awards --- Incentives in industry --- Employee motivation --- Commerce --- Business & Economics --- Marketing & Sales --- Employee incentives --- Labor incentives --- Employee awards --- Employee recognition --- Employees --- Motivation in industry --- Work motivation --- Performance awards --- Age Leeftijd --- 331.108.2 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Personeelsbeleid --- 000.1 --- 331.3 --- #SBIB:35H2101 --- #SBIB:316.334.2A553 --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- 658.3 --- #KVHB:Handboeken TP --- 65.012.4 --- Personeelsbeleid --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Algemene werken --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- Personeelsmanagement bij de overheid: algemene werken --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Employee competitive behavior --- Employee morale --- Goal setting in personnel management --- Personnel management --- Awards --- Motivation (Psychology) --- Psychology, Industrial --- personeelsmanagement --- HRM (human resource management) --- effectief personeelsbeleid --- nieuwste ontwikkelingen --- planning en sturing personeelsstromen --- motiveren van werknemers --- Personeel --- Management --- Personeelsmanagement --- Personeelsbeleid. --- Training
Choose an application
Als coach wil je mensen in beweging krijgen. Je wilt hen met meer kracht en vertrouwen zelf hun koers uit laten zetten. Daarvoor gebruik je een scala aan methoden en technieken. Maar soms zou je als coach (nóg) beter willen weten hoe je een specifieke interventie inzet.Dat staat in dit HOE-boek voor de coach in uiterst praktische hoe-bewoordingen: Hoe confronteer je? Hoe speel je in op stress? Hoe werk je aan perspectiefverbreding? Hoe werk je met polariteiten? Of: hoe doe je niks? In een dertigtal HOE's staan voorbeelddialogen, vragenlijsten, (gespreks)modellen en checklists. Daarnaast hebben de auteurs ook een stevige visie op coaching neergezet.Het HOE-boek voor de coach is daarmee een heel waardevol en praktisch boek voor iedereen die professioneel met coaching aan de slag wil of is, boordevol mogelijke interventies in een coachtraject. https://www.thema.nl/boek-hoe-boek-voor-de-coach/
Coaching Coaching --- Coaching --- Management --- Didactic strategies --- coaching --- personeelsmanagement --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Management. --- Sociology of work --- Labour market
Choose an application
Nederland telt 9 miljoen gamers. De gemiddelde gamer in de Verenigde Staten heeft voor zijn 21ste al meer dan 10.000 uur doorgebracht achter een spelcomputer. Wat veroorzaakt deze massale uittocht uit de werkelijkheid? Moeten we ons zorgen gaan maken? Jane McGonigal, een van Õs werelds bekendste onderzoekers op dit gebied, biedt een verfrissend perspectief: games blijken juist steeds vaker een positieve invloed te hebben op onze samenleving. Door gebruik te maken van inzichten
Choose an application
Evaluation Evaluatie --- Internet Internet --- Web Web --- Site Web Website --- Informatique Informatica --- Internet --- Websites --- Evaluatie --- Effectieve communicatie --- Website
Choose an application
Choose an application
8 radical lessons from 100 of the world’s most inspiring companies Today’s workplaces are broken. Badly broken. With 85% of employees disengaged, 23% feeling burned out and 37% believing that their job makes no useful contribution to society, work as we know it today is simply not working. The good news? There is a better way. And it's not just theory. It's already practiced in pioneering organisations around the globe. Drawing on Minnaar and De Morree’s visits to 100+ of the world’s most progressive organisations, this book gives direct evidence that you can make work enjoyable and rewarding, while boosting performance and success. This book is for people who know workplaces could, and should, be better. Whether you’re in the leadership team, a rebel who has been suppressed by corporate dogma or a manager who is trapped in the broken system: this book is for you! Joost Minnaar and Pim de Morree are the founders of Corporate Rebels – a global movement to make work more fun. Their cult blog is read in over 100 countries and has been featured in The New York Times, Forbes, HuffPost, The Guardian, and the BBC. The authors have been listed among the Top 30 Emergent Management Thinkers and won the 2019 Thinkers50 Radar Award. Want to learn how to improve employee engagement? Rethink company culture? How to change your workplace for the better? Get ready to dive into more than 20 examples of the best company cultures. Learn, be inspired, and revolutionise today’s workplaces.
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|