Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Een NT2-methode voor gealfabetiseerde anderstaligen die nog geen voorkennis van het Nederlands hebben. Het leidt op tot en met niveau A1. ABC - doe je mee? Is geschikt voor zelfstudie maar ook te gebruiken in groepen en is tevens een aansprekende cursus voor kinderen vanaf twaalf jaar. Aan de hand van liedjes wordt de luistervaardigheid getraind. Bij het boek wordt een audio-cd geleverd. De cursus is speciaal ontwikkeld met aandacht voor de eisen die worden gesteld aan aspirant inburgeraars die in het buitenland de inburgeringstoets moeten afleggen. De cursus bevat geen lastige grammaticale uitleg. De taalregels worden door middel van eenvoudige oefeningen getoond en stap voor stap aangeboden. Als hulpmiddel is een apart boekje verkrijgbaar met de vertalingen in het Engels, Spaans, Turks en Arabisch van alle woorden uit de lessen en de vertaling van alle instructies bij de oefeningen.
Didactics of Dutch --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- tweede-taalverwerving
Choose an application
Psycholinguistics --- Translation science --- Educational psychology --- Mass communications --- 159.9:800 --- Psycholinguistiek --- Interculturele communicatie --- Tweede-taalverwerving --- Vertalen --- Vertalen en interculturele communicatie --- psychologie --- Interculturele communicatie. --- Tweede-taalverwerving. --- Vertalen en interculturele communicatie. --- psychologie. --- 159.9:800 Psycholinguistiek --- Psychologie.
Choose an application
Tweede-taalverwerving. --- Second language acquisition --- Language and languages --- Langue seconde --- Langage et langues --- Study and teaching --- Acquisition --- Etude et enseignement
Choose an application
801 --- Algemene taalwetenschap. Filologie --- #KVHA:Taalonderwijs --- #KVHA:Tweede taalverwerving --- Psycholinguistics --- Second language acquisition --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen.
Choose an application
This clear and informative textbook is designed to help the student achieve optimal success as a language learner and user. Aimed at beginning to intermediate undergraduates and above, it teaches students to understand their own preferences in learning, to develop individual learning plans and approaches, and to select appropriate learning strategies. The authors - all leading experts in language teaching - base their advice on theories of learning, cognition, and memory, concepts which they explain in simple and accessible terms. The book is divided into three sections - learning, language, and communication - and provides students with communicative strategies for use in real-life interaction with native speakers. Each chapter contains an overview and review section, with learning activities that students can carry out by themselves, in groups, or in the classroom. Equally suitable for use both by individuals and as a class text, this book will become an invaluable resource for all language learners.
Second language acquisition. --- Tweede-taalverwerving --- Tweetaligheid --- didactiek. --- handboeken voor studenten. --- Second language acquisition --- Second language learning --- Language acquisition --- Psycholinguistics --- Langue seconde --- Acquisition --- Arts and Humanities --- Language & Linguistics
Choose an application
Choose an application
94422048
Language and languages --- Applied linguistics --- Second language acquisition --- Study and teaching --- Tweedetaalverwerving --- Sociolinguïstiek --- Taalverwerving --- taalverwerving (ler) --- tweede-taalverwerving --- Onderwijs --- Language and languages - Study and teaching
Choose an application
Meertaligheid is een hot item, een van de speerpunten in het advies voor herziening van het onderwijscurriculum. Iedereen heeft er een mening over maar in werkelijkheid bestaat er nog veel onwetendheid. De primaire doelstelling van Het meertalige kind is om professionals die dagelijks met meertaligheid en meertalige kinderen werken zoals beleidsmakers, leerkrachten, pedagogisch medewerkers, logopedisten, medewerkers ouder- en kindcentra en alle anderen die met meertaligen te maken hebben, kennis te laten maken met alle aspecten van meertaligheid. Hoe functioneren kinderen die meertalig opgroeien? Wat zijn de knelpunten en hoe zijn die op te lossen?In deel een van het boek geeft de auteur een uiteenzetting van de stand van zaken en beleid omtrent meertaligheid. Welke vooroordelen en angsten leven er en hoe zit het met het fenomeen taalachterstand? Deel twee zoemt in op het meertalige brein. Hoe ziet dat eruit? Welke rol speelt taal voor een meertalig kind? Hoe zit het met de multiculturele identiteit? Deel drie gaat over het meertalige kind in zijn omgeving. Thuis, bij het consultatiebureau, in zijn vrije tijd, in de voorschoolse voorziening, op school en bij de logopedist.(https://www.standaardboekhandel.be/p/het-meertalige-kind-9789088509872)
Meertalige kinderen --- Meertaligheid --- Taalverwerving --- Educational sciences --- Sociolinguistics --- tweede-taalverwerving --- kinderen --- logopedie --- taalverwerving --- kleuters --- meertaligheid --- sociolinguïstiek --- tweetaligheid --- taalachterstand --- Taalverwerving ; kinderen --- Meertalig kind --- Didactics of languages --- Kindergarten --- Primary education
Choose an application
Cognitive psychology --- Psycholinguistics --- Second language acquisition --- Langue seconde --- Acquisition --- Lerarenopleiding --- Tweede-taalverwerving --- (vak)didactiek talen --- onderzoek --- Tweede-taalverwerving. --- (vak)didactiek talen. --- onderzoek. --- Onderzoek. --- Aanleren van een tweede taal --- Apprentissage d'une deuxième langue --- Deuxième langue [Apprentissage d'une ] --- Tweede taal [Aanleren van een ]
Choose an application
Dutch language --- Second language acquisition. --- Nederlandse taal --- Taalverwerving --- Tweede-taalverwerving --- Acquisition. --- taalverwerving --- etnische minderheden --- 802.0-07 --- Second language acquisition --- -Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- Second language learning --- Language acquisition --- Engels: taalonderwijs; taalverwerving --- Acquisition --- -Engels: taalonderwijs; taalverwerving --- 802.0-07 Engels: taalonderwijs; taalverwerving --- Tweede-taalverwerving. --- taalverwerving. --- etnische minderheden. --- -Second language learning --- Flemish language
Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|