Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Met '75 tools for creative thinking' maakt u kennis met 75 direct toepasbare technieken om problemen op te lossen, ideeën te genereren of out-of-the-box te denken.De 75 creativiteitstechnieken zijn verdeeld over de 5 stappen die u doorloopt bij het oplossen van een probleem. De informatie op de kaart is kort, praktisch en direct toepasbaar: wat is de techniek, wanneer zet u hem in, hoe doet u het en met welk resultaat? Daarnaast geeft een praktisch boekje verdere uitleg over hoe u de kaartenset het meest effectief kunt gebruiken. Het spel kan worden gebruikt in teams op het werk, tijdens een cursus of workshop en gewoon voor u zelf.
Spellen --- Creatief denken --- Creativiteit --- Innovatie --- Innoveren --- Brainstormen --- Brainstorming --- Brainstorm --- Games --- Teambuilding --- Probleemoplossend denken --- Werkvormen --- 622.1 --- 415.4 --- ontwerpmethodiek --- ontwerpproces --- Binnenhuisspelen --- creativiteit --- innovatie --- brainstormen --- probleemoplossing --- kinder- en gezelschapsspelen --- algemene psychologie, hogere geestelijke functies (oa. leren, kennen, denken, begaafdheid, fantasie, geheugen, leerpsychologie) --- Denken --- Werkvorm --- Musiceren --- Gezelschapsspellen. --- Kaartspellen. --- Brainstormen. --- Creativiteit.
Choose an application
Kindermassagekaarten worden ingezet om te leren omgaan met aanraking en het plezier wat je samen beleeft. Massage is goed om te ontspannen, maar ook voor de sociaal emotionele ontwikkeling. De kinderen leren elkaar aanraken, begrijpen wat hard/zacht aanvoelt, moeten elkaar vertrouwen en leren hun grenzen aan te geven. Belangrijke aspecten voor het omgaan met elkaar.Massagekaarten zijn geschikt voor:- Scholen- De buitenschoolse opvang (BSO)- Het gezinDe massagekaarten bestaan uit verschillende massageverhaaltjes. De kaarten geven houvast om de massage met kinderen uit te voeren. De kaarten laten diverse onderwerpen zien, zoals een voorwerp of een plek. Op de voorkant staat een afbeelding en de achterkant is te zien hoe de bijbehorende massage wordt omschreven.Een voorbeeld massageverhaaltje: Je bent een raam. Hoe vies is het? De opdrachten die hierbij horen zijn: raam natmaken (tikken), inzepen (strijken), vlekken verwijderen (wrijven), zeep wegsproeien met water (cirkelen), raam droogmaken met een zeem (strijken), wasemen op het raam (blazen), schrijf iets op het raam (tekenen). Om de drempel te verlagen kunnen kinderen zelf een keuze maken voor een kaartje die zij leuk, grappig of interessant vinden. Dit zorgt ervoor dat de drempel naar aanraken of aangeraakt worden verlaagd.Bron: https://www.semmie.net/Kindermassagekaarten
477.8 --- sport --- bewegingsopvoeding --- yoga --- Games --- Masseren --- Kinderen --- Massage --- Lichaamsmassage --- Bewustzijn --- Aanrakingen --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Ontspanningsoefeningen --- Sociale vaardigheden --- Omgangsvormen --- Bewegingsopvoeding --- Coaching --- Zintuiglijke waarnemingen --- didactiek --- meditatie --- spelotheek --- didactiek basisonderwijs - bewegingsopvoeding --- Yoga : kinderen. --- Kind --- Aanraking --- Ontspanningsoefening --- Omgangsvorm --- Zintuiglijke waarneming --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Sport --- Primary education --- Orthopedagogics --- Welbevinden --- Lichaamsbeweging. --- Kaartspellen. --- Gezelsschapspellen.
Choose an application
De Coachkaarten van Espérance Blaauw zijn al jaren een enorm succes: Inmiddels zijn er meer dan 10.000 exemplaren verkocht. Deze voordeeleditie brengt dit product weer onder de aandacht bij een nieuwe generatie coaches, trainers en leidinggevenden. Waarvan ga je glimlachen? Wanneer voel jij je bijzonder? Wat is je volgende stap? De kaarten tonen beelden en stellen vragen. Ze prikkelen. Helpen om te dromen. Dagen je uit om eerlijke antwoorden te geven. Ze stimuleren kwaliteiten, idealen en behoeften, waardoor je voelt dat je je vanuit je eigen kracht kunt gaan ontwikkelen. De set bestaat uit 70 fotokaarten met vragen die je aan het denken zetten. De kaarten zijn verdeeld in vijf soorten vragen: talentvragen, toekomstvragen, reflectievragen, positief geformuleerde vragen en negatief geformuleerde vragen. Het doel van alle vragen is talent in beeld te brengen. Dit is een effectief instrument om in te zetten bij (persoonlijke) ontwikkeling. De kaarten zijn te gebruiken tijdens coaching, workshops of trainingen, en ter inspiratie voor krachtige brainstormsessies. (https://www.thema.nl/spel-coachkaarten/)
Didactic strategies --- Personnel management --- ontwikkelingspsychologie --- coaching --- HRM (human resource management) --- didactische werkvormen --- Talenten --- Talentontwikkeling --- Coaching --- Leidinggeven --- Functioneringsgesprekken --- Persoonlijke ontwikkeling --- Teamontwikkeling --- Training --- Werkvormen --- Fotokaarten --- Kwaliteiten --- Associëren --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Brainstorming --- Reflectie --- Spellen --- Coachen --- Brainstormen --- Games --- Talent --- Leiderschap --- Functioneringsgesprek --- Werkvorm --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs --- Gezelschapsspellen. --- Kaartspellen. --- Coaching. --- Training (sport)
Choose an application
De grootste mythen uit de natuurkunde op humoristische wijze ontrafeldNiets is sneller dan het licht, het water in het afvoerputje draait in Nederland rechtsom en in Australië linksom en kernenergie kunnen we ? gezien het verleden ? maar beter achter ons laten. Tenminste, dat is wat de meeste mensen denken. Natuurkundige Roel Andringa- Boxum bestempelt deze opvattingen als hardnekkige mythen en wil ze maar al te graag de wereld uit helpen.In 'Natuurlijk niet!' behandelt Andringa-Boxum op toegankelijke en humoristische wijze 32 mythen in de moderne natuurkunde; van maatschappelijk-relevante onderwerpen als het klimaat en alledaagse fenomenen als eb en vloed tot kosmische verschijnselen als zwarte gaten. Dankzij zijn ervaring als docent, promotieonderzoeker en giganerd kan hij als geen ander uitleggen hoe deze mythen in elkaar steken en hoe we ze kunnen verklaren.Roel Andringa-Boxum is eerstegraads docent natuurkunde. Hij studeerde natuurkunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en promoveerde op nieuwe varianten van Newtons zwaartekrachttheorie onder begeleiding van prof. dr. Eric Bergshoeff. Hij schrijft al sinds 2004 voor verschillende wetenschapsfora en publiceerde diverse artikelen in faculteitsbladen van de Rijksuniversiteit Groningen. Eerder schreef hij het boek Ruimte, tijd, materie.
Yoga --- Relaxatie --- Bewegingsspellen --- Bewegingsspelen --- Games --- 477.8 --- sport --- bewegingsopvoeding --- yoga --- Lichamelijke opvoeding --- Bewegingsopvoeding --- Ontspanningsoefeningen --- Coördinatie --- Concentratie --- Zelfbewustzijn --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Filosofie --- Training --- Dieren --- Yoga : kinderen. --- Primary education --- Orthopedagogics --- Ontspanningsoefening --- Gezondheidsopvoeding --- Dier --- Oudheid --- China --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Voeding --- Vrouw --- Kind --- Beweging --- Bewustwording --- Kaartspellen. --- Gezelschapsspellen. --- Fysica --- Wetenschap --- Mythe --- Humor --- Training (sport)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|