Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (4)

Odisee (4)

AP (3)

VIVES (3)

Arteveldehogeschool (2)

KU Leuven (2)

Thomas More Kempen (2)

UAntwerpen (2)

KBR (1)

KDG (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2010 (1)

2008 (2)

2006 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9043010596 9789043010597 Year: 2006 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek behandelt het belangrijkste element van de marketingmix - verkoop en verkoopmanagement - vanuit een theoretisch en praktisch perspectief. De auteurs gebruiken veel voorbeelden om duidelijk te maken hoe de beschreven principes in de praktijk worden toegepast en besteden daarbij zowel aandacht aan de rol van de verkoper als die van de manager. Bovendien is in dit boek de nodige aandacht voor het groeiende belang van de internationale aspecten van verkoop en verkoopmanagement. (Bron: covertekst)


Book
Verkopen
Authors: --- ---
ISBN: 9789043017305 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkopen is een vaardigheid - en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod. Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopvaardigheden. In deze tweede editie is het oefenmateriaal herzien en uitgebreid. Zo is een belscript voor telefonische acquisitie toegevoegd en wordt meer aandacht besteed aan het follow-upgesprek. Op de bijbehorende website vind je een digitale leeromgeving met videocases en powerpointpresentaties. Verkopen is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en voor iedereen die zijn verkoopvaardigheden wil ontwikkelen. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Salesmanagement
Authors: --- ---
ISBN: 9789001761677 Year: 2008 Publisher: Groningen Noordhoff


Book
Telefonisch afspraken maken : een eenvoudige methode met gewaarborgd succes
Authors: ---
ISBN: 9789045524818 Year: 2008 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Telefonisch afspraken maken is een belangrijke struikelsteen die verkopers afremt in de verdere uitbouw van hun verkoopsector. Veel verkopers hebben een regelrechte aversie tegen dit onderdeel van het verkopen. Walter Spruyt en Francis Herssens tonen aan wat de achterliggende oorzaken van deze aversie zijn. Maar bovenal brengen zij structuur en methode aan om succesvoller afspraken te maken aan de telefoon. Met eenvoudige technieken kun je opmerkelijke vooruitgang boeken. Daarbij komen verschillende aspecten aan bod: de juiste contactpersoon vinden, een ideaal openingsscript uitwerken, afwimpelgedrag van klanten opvangen, resultaten meten enz. Ze illustreren die techniek met goede en 'slechte' scenario's uit de praktijk, zodat je meteen merkt hoe het niet en wel moet.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by