Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is ontworpen als inhoudelijke en praktische ondersteuning van professionele begeleiders van rekenzwakke kinderen. Het behandelt de leerstof tot 1000, met uitzondering van de breuken en de kommagetallen. De lezer vindt een zeer praktische en gedetailleerde handleiding om het kind inzicht te geven in de verschillende rekenonderdelen, met uitgepuurde oefeningen (grondslagen), algemene informatie, persoonlijke opmerkingen, praktijkervaringen en verduidelijkende tekeningen overzichtelijk bij elkaar.
Rekenen --- Wiskunde --- Didactiek. --- Basisonderwijs. --- Didactics of mathematics --- Orthopedagogics --- remediërend rekenen --- dyscalculie --- leermiddelen --- Didactics of primary education --- 475.4 --- Bewerkingen --- Cijferen --- Getalbegrip --- Handboek/cursus --- Hoofdrekenen --- Rekenproblemen --- 464 --- Aftrekken --- Basisonderwijs --- Classificatie --- Delen --- Formules --- Hoeveelheden --- Logisch ordenen --- Maatbegrip --- Optellen --- Puntsommen --- Remediëring --- Schattend rekenen --- Seriatie --- Splitsen --- Staartdelingen --- Tafels van vermenigvuldiging --- Tellen --- Vermenigvuldigen --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N. --- aftrekken --- cijferend rekenen --- delen --- getalbegrip --- hoofdrekenen --- optellen --- splitsingen --- vermenigvuldigen --- Rekenen ; basisonderwijs --- Rekenstoornissen ; kinderen ; leermiddelen --- Remediërend onderwijs ; basisonderwijs --- 475.55 --- Rekenmoeilijheden --- (zie ook: Dyscalculie) --- Kinderen met leerproblemen --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- Remediërend onderwijs --- Zorgverbreding --- Didactiek --- Rekenspelen --- Rekenstoornissen --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N --- Rekenprobleem --- Rekenspel --- Rekenstoornis
Choose an application
Beschrijving van de educatieve methode voor peuters en kleuters, gebaseerd op de Amerikaanse methode High/Scope.
peuterspeelzalen --- Didactics of Kindergarten --- kleuteronderwijs --- kleuterdidactiek --- Social policy and particular groups --- leren leren --- actief leren --- kaleidoscoop --- 471.4 --- kleuteronderwijs (ler) --- didactiek --- Getalbegrip --- Hoekenwerk --- Kleuteronderwijs --- Ontluikende geletterdheid --- Ruimte --- Speelleren --- Tijdsbegrip --- didactiek kleuteronderwijs --- Leren --- Leerpsychologie --- Onderwijsstrategieën --- Didactische werkvormen --- Didactische principes --- Leeromgevingen --- Klasinrichting --- Spelen --- Taalopvoeding --- Wiskunde --- Wereldoriëntatie --- Bewegingsopvoeding --- Muzikale opvoeding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociale opvoeding --- Basisonderwijs --- 471.4 ) Kleuteronderwijs - methodiek en didactiek --- bewegen --- buitenspelen --- classificatie --- creatieve representatie --- dagschema's --- High/Scope methode --- hoekeninrichting --- hoeveelheden --- Kaleidoscoop methode --- kleuters --- linguïstiek --- muziek --- ontluikende geletterdheid --- peuters --- ruimtebegrip --- seriatie --- sleutelervaringen --- sociale relaties --- speelleren --- speelwerken --- tijdsbegrip --- Kleuteronderwijs ; didactiek --- ontwikkelingsgericht onderwijs --- ontwikkelingseducatie --- didactische processen --- lichamelijke opvoeding --- socio-emotionele ontwikkeling --- Onderwijsstrategie --- Didactische werkvorm --- Didactisch principe --- Leeromgeving --- Spel --- Basisonderwijs. --- Didactics of Kindergarten. --- Inrichting. --- Interactie. --- Kleuters. --- Leerpsychologie. --- Ruimtelijk inzicht. --- Schoolgebouwen. --- Tijdsbesef.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|