Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Veranderingen in het koopgedrag begrijpen, welke en hoeveel distributiekanalen kiezen, hoe distribuanten en producenten doen samenwerken, inzicht verwerven in de kanaalstructuur en de evoluties die zich daarin voordoen zijn topics die zowel vanuit de theorie als de praktijk worden besproken. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren - waaronder de moderne consument ' met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.
Applied marketing --- distributiebeleid --- distributie --- marketing --- Distribution strategy --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- 369.3 --- België --- detailhandel --- verkoopkunde --- 658.8 --- geschiedenis 20ste eeuw --- marktonderzoek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- grootwarenhuizen --- kleinhandel --- Distributie --- handel --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- marketing, verkoop, distributie --- Belgium --- Consumentisme
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
History of Belgium and Luxembourg --- anno 1800-1999 --- Belgique ; histoire --- België ; geschiedenis --- Commerce de détail --- Detailhandel --- Merchants --- Commerçants --- History --- Histoire --- middenstand --- coöperatieve bewegingen --- Classes moyennes --- --Belgique --- --1880-1914, --- Histoire économique et sociale --- --Department stores --- Middle class --- Retail trade --- Small business --- History. --- 316.343.654 <493> --- 338 <09> <493> --- 949.3.033 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 331.100 --- 331.225 --- 331.13 --- 331.222 --- 381.51 --- 381.50 --- 321.92 --- 332.87 --- 339 <09> <493> "18/19" --- Department stores --- -Merchants --- -Middle class --- -Retail trade --- -Small business --- -Businesses, Small --- Medium-sized business --- Micro-businesses --- Microbusinesses --- Microenterprises --- Small and medium-sized business --- Small and medium-sized enterprises --- Small businesses --- SMEs (Small business) --- Business --- Business enterprises --- Industries --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Bourgeoisie --- Commons (Social order) --- Middle classes --- Social classes --- Businesspeople --- Stores, Department --- Stores, Retail --- Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- Economische geschiedenis--België --- Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- Economische geschiedenis: algemeenheden. --- Geschiedenis van de burgerij. --- Geschiedenis van de handel. --- Geschiedenis van de middenklassen. --- Kleine winkels. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Middenstand. Onafhankelijke werknemers. --- Syndicaten. Beroepsverenigingen. Arbeidersverenigingen. --- Size --- Social conditions --- -Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- 949.3.033 Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- 338 <09> <493> Economische geschiedenis--België --- 316.343.654 <493> Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- -949.3.033 Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- Businesses, Small --- Commerçants --- Middenstand. Onafhankelijke werknemers --- Economische geschiedenis: algemeenheden --- Geschiedenis van de handel --- Geschiedenis van de middenklassen --- Geschiedenis van de burgerij --- Syndicaten. Beroepsverenigingen. Arbeidersverenigingen --- Kleinhandel: algemeenheden --- Kleine winkels --- Belgium --- --Classes moyennes --- --History of Belgium and Luxembourg --- --Merchants --- coöperatieve beweging --- Belgique --- Geographie des activites tertiaires --- Belgique, espace geographique --- Commerce de detail --- 19e-20e siecles --- Conditions sociales
Choose an application
Social change --- Bedrijfsbeheer --- Business administration --- Business entreprises--Management --- Concessies (Kleinhandel) --- Concessions (Commerce de détail) --- Concessions commerciales --- Consommation (Economie politique) --- Consumer goods Marketing --- Consumptie (Economie) --- Consumption (Economics) --- Corporations--Management --- Domestic marketing --- Efficience industrielle --- Entreprises--Gestion --- Franchisage --- Franchise (Commerce de détail) --- Franchises [Retail ] --- Franchises [Retail trade ] --- Franchises commerciales --- Franchiseurs --- Franchising --- Gestion d'entreprise --- Industrial administration --- Industrial efficiency --- Industrial management --- Industrieel productievermogen --- Industriële efficiëntie --- Industriële opbrengst --- Management [Industrial ] --- Marketing --- Marketing domestique --- Rationalization of industry --- Retail franchises --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Scientific management --- Verbruik (Economie) --- Franchises (Retail trade) --- Marketing. --- Retail trade --- Industrial efficiency. --- Social aspects. --- McDonald's Corporation --- Influence. --- 316.3:316.7 --- 316.32 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:AANKOOP --- #SBIB:316.7C170 --- Dialectiek tussen sociale structuur en sociale cultuur --- Globale samenlevingsvormen --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: culturele groei, vooruitgang, stagnatie, technologische verandering, cultuurbewegingen --- Industrial management. --- Consumption (Economics). --- Franchises (Retail trade). --- 316.32 Globale samenlevingsvormen --- 316.3:316.7 Dialectiek tussen sociale structuur en sociale cultuur --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Consumer goods --- Aftermarkets --- Selling --- Business enterprises --- Business management --- Corporate management --- Corporations --- Management, Industrial --- Management --- Business --- Industrial organization --- Efficiency, Industrial --- Franchises, Retail --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Social aspects --- McDonald's System, Inc. --- McDonald's (Firm : U.S.) --- Mac Donald (Firm : U.S.) --- Mac Do (Firm : U.S.) --- United States --- Sociological aspects --- Americanization --- Retail trade - Social aspects.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|